Jump to content
oslepius

Японски Track Day 27март

Recommended Posts

27 март 2010 (Събота) - Писта "Дракон" Калояново Отваряне на пистата: 9:00 Начало: 10:00 Серии по 10 минути и максимум 5 автомобила на пистата. Времената от сесиите ще се обявяват на табло своевременно. Правила за ползване (от http://www.dracon.bg) Правилник за учстие в мероприятия без състезателен арактер 1.Всички посетители на пистата са длъжни да изпълняват указанията на стюардите и на лицата, отговарящи за сигурността. 2.Вход на пистата 2.1.Стюардите на централния вход осъществяват контрол на потока от зрители и автомобили. 2.2.Правилата на Закона за движение по пътищата са в сила за вътрешната пътна мрежа на пистата, като ограничението на максималната скорост е 30км/ч, а на територията на паркинга е - 5км/ч. 2.3.Забранени са стартовете, дрифтът, въртенето на място на автомобила с помощта на ръчната спирачка и всякякви агресивни маневри на паркинга и вътрешната пътна мрежа на пистата. 2.4.Забранено е влизането на лица, употребили алкохол и други опиати. Същите ще бъдат принудително отстранявани от територията на съоръжението. 2.5 Забранен е престоят на автомобили на централния паркинг, през който се осъществява влизане и излизане на пистата. Същият е предназначен единствено за сервизните автомобили на писта, противопожарна кола и линейка. 2.6 Автомобилите на участниците се разполагат на предвидената за това сервизна зона. 2.7 Автомобилите, желаещи да влязат на пистата, изчакват монтирането на транспондерите, описването им и приключване на текущата сесия, на бялата лента, разположена на 3м пред входа на пистата, в колона по два автомобила, и не повече от обявеният максимум за серията ( 4 до 6 автомобила, според броя на записаните участници ) 2.8 Останалите автомобили, изчакващи реда си за влизане на трасето се нареждат съгласно указанията на стюардите, на пътя към централния паркинг. 2.9 Организаторът има право да пренарежда колите чакащи реда си с цел избягване на едновременна сесия с много бързи и много бавни автомобили. Пренареждането се прави така, че да няма ощетени участници откъм брой излизания на пистата 3.Специални правила за използване на пистата за обиколки 3.1.Не се допускат технически неизправни автомобили. 3.2.Допускането до пистата се осъществява след подписване на съответната декларация за ползване на пистата и заплащане на такса за участие. Представят се задължително документ за самоличност и шофьорска книжка. 3.3.Автомобилите се движат само по посока обратна на часовниковата стрелка. Напълно е забранено навлизането на пистата по опасен начин и без разрешение и подаден сигнал от стюарда на входа. 3.4.Забранено е обръщане на посоката на движение дори и за малко разстояние, както и движението на заден ход. 3.5.Забранено е спирането върху пистата и слизането от автомобила. Ако автомобилът спре принудително, то той трябва да бъде избутан вън от трасето от стюардите. 3.6.Пълненето с гориво и поправките на автомобилите трябва да бъдат извършвани извън пистата. 3.7.Задължително е използването на каски и колани, както за пилота, така и за пасажера до него. 3.8 Задължително е наличието на изправен укрепен пожарогасител в автомобила. 3.9 В случай на подаден червен флаг от страна на стюардите, автомобилите трябва веднага да спрат. Освен това те трябва да изпълняват последвалите указания и заповеди на стюардите. 3.10 Забранено е едновременното движение на двуколесни и четириколесни превозни средства. При обиколки на пистата максималният брой автомобили може да бъде 6, пускани през 10сек. 3.11 Забранено е изпреварването на други участъци освен на правата. Изпреварването става само и единствено при условията на точка 3.12. 3.12 При застигане на автомобил, пилотът на предния е длъжен да осигури на задния безопасното подминаване. Това се осъществява само и единствено на правата, като пилотът на предния автомобил е длъжен да сигнализира с десен мигач на задния, че е забелязан и му се предоставя предимство. Пилотът на предния автомобил е длъжен да осигури безпрепятствено приключването на маневрата преди края на правата, като ако е необходимо намаля скоростта си. Пилотът на задминаващия автомобил е длъжен да изчака правата и сигнал от предния преди да преприеме маневра. Изпреварването задължително става от лявата страна на изпреварвания. 3.13 Задължително е навременното известяване на организаторите в случай на забелязана опасност по трасето с цел прекъсване на мероприятието до отстраняването на същата. За опасност на пистата се счита аварирал автомобил във и до трасето, разляти течности (масло, охладителна течност), разместени подсигурителни уреди (гуми, конуси), наличие на всякакви предмети по трасето. 3.14 Забранено е карането на "дрифт" освен при изричното разрешение от страна на организаторите и подсигуряването на сигурността за това. При забелязано нарушение участника се отстранява от пистата. 4. Излизане от пистата 4.1 Участникът има право да напусне сесията по всяко време, като предупреди останалите за това със мигач или аварийни светлини. 4.2 Участникът е длъжен да напусне трасето при подаден червен флаг за отстраняване, или кариран за приключване на сесията. 4.3 По време на предпоследната обиколка на сесията, участниците се предупреждават със жълт флаг с две черни ленти за финална обиколка. Същата е и единствената позволена за охлаждане на автомобила. 4.4 Сесията приключва, когато и всеки от автомобилите на трасето направи минимум 10 обиколки Вход 5лв. Такса участие: - 20лв. заплащане на място За контакти: 0898 456 822

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не го видях, извинявам се за повторението, изтрийте темата...ама да сте там :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Там сме там сме :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...