Jump to content
jukar79

Проблем с Abs на Hrv

Recommended Posts

Здравейте имам проблем с ABS-а ( Honda HR-V 2000год.) от известно време започна да свети - или свети постоянно или светва и огасва за няколко минути и после пак светка, като едновременно с това започва колата да спира по трудно т.е. педала на спирачката става по твърд, а самият ABS трака като натисна спирачката и междувременно лампата е угаснала, но пак трака. Днес я закачихме на компютър при един майстор, но неговата програма не стана и ми каза че в Плевен няма къде да я закарам на друго място трябвало да ходя до София. Четох по английски и американски форуми, че най-вероятно е от някой датчик на ABS. Ако някой е имал подобен проблем или знае къде мога да отида ще му бъда много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

щом трака,значи работи, а ABS,като система не намалява способността на спирачната система или ефективността на спиране на автомобила,така че усещането за твърдпедал или не ефективно спиране е внушение,от казаното имам в предвид нормална пътна обстановка

Редактирано от policaja

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щом трака значи че АБС се включва, което значи че някой датчик дава грешна информация за блокирало колело. Или зацапана (повредена) гривна е другия вариант.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Човека не е описал случая подробно когато "трака" (сработва). Много е просто когато лампата свети, ABS не работи. Когато свети работи нормално. Не се включва от самосебеси.Най-лесния и безплатен начин да се разбере проблема е селф-тест. Намери си сервизно ръководство за твоя модел и прочети как става. Със сигурност ще локализираш проблема. Трябва ти само един кламер и да намериш къде се намира кабела за АБС-а и къде да вкараш двата края на кламера. След това даваш на контакт виждаш как системата си прави тест за няколко секунди, след което всичко изгасва и започваш да следиш премигванията на лампата за АБС. Дългите премигвания показват десетиците, късите премигвания единиците. Пример: Ако имаш 1 дълго премигване и 4 къси премигвания, това означава грешка номер 14. Прочиташ грешката в сервизното ръководство и вече знаеш какъв е проблема. Може да не заминал датчик а само да е прекъснат кабел....така че пробвай, хем е и интересно :lol:

Редактирано от nch

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Свали си колелетата едно по едно и провери гривните и датчиците дали няма зацапвани или прекъснат кабел.Зима е все още и понякога се наслоява какво ли не отвътрешната страна на джантата(малко сняг например)-през ноща замръзва става на лед и започва да тресе все едно си изкривил някоя джанта.При по голяма скорост се откъсва и прецаква да речем въпросният ти датчик.На един приятел се беше случила подобна история и затова споделям с теб моето предположение :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за бързите отговори ще пробвам и ще пиша след това резултата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът вече е решен ходих на майстор и я оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...