Alexandyr 2 #1 Публикувано 23 Февруари, 2010 Колеги, имам чувството , че сивика не върви както на мен ми се иска,поне в ниските обороти...четох, че някои махали катализатора да "отпушат" колата, къде се намира въпросното "чудо" при 5та генерация... и има ли реален ефект от премахването му и негативни страни за мотора има ли... някави грешки? ... Другото, което искам да питам е пак за въпросното "отпушване" на колата...едни нови кабели + подходящи свещи ( тук Ви моля да помагате с примери,че си нямам понятие какви кабели, какви свещи) и обичания от всички Спортен филтър или направо Cold air intake ...как мислите ? залужава ли си инвестицията и ще се усетили разлика във поведение , вървеж( не очаквам повишаване на мощността)...Или пък Вие нещо да предложите за моята сток калясчица , като за начало...Мерси! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 23 Февруари, 2010 Някои направо махат" Моно" инжекцията за да отпушат колата. Махане на катализатора(ако някой не те е изпреварил)малко по" отворена" генерация, и ще усетиш малко ефект.На повечето въпроси има теми из форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #3 Отговорено 23 Февруари, 2010 Катализатора се намира малко след изпусквателните колектори и прилича на резонансно гърне, и служи за пречистване на изходните газове.Ако го свалиш, няма да има никакви грешки на ецу-то , а на мотора не му пука Лошото е , че ако го споменеш в бланката за данъка, ще ти се дигне много повече от колкото е в момента.Обикновенно се запушва на 200-250 хиляди.Ако е от него, ще усетиш разлика като го махнеш.Секи който оправя ауспуси, ще се навие да ти го замени с резонансно гърне или права тръба.Катализатора съдържа платина, за това обикновенно ти слагат права тръба без да плащаш, като катализатора остава за тях, а за резонатор ще трябва да платиш 20-30 лева.За кабели и свещи отиди на диагностика да ти ги проверят, може да не е нужно да се сменят. (Тоест да не се набиваш с излишни 100-120 лева.За спортния филтър не те саветвам. Според мен няма смисъл от него. Дърпа малко повече въздух, но в повечето слуай от място където въздуха е по топъл и ефекта е нулев. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #4 Отговорено 25 Февруари, 2010 Колега определено ще има разлика ако махнеш катализатора,ще олекне на мотора и дори ще работи по добре.Съветвам те да го махнеш,отватя се гърнето с катализатора,чисти се и се затваря.Проблема е абсолютно никакъв! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове