rEsPeCtiVe 148 #1 Публикувано 23 Февруари, 2010 Колеги става въпрос за д15б2,колата е на газ,усеща се че няма душичка в ниските или е много скопена или така си върви,възможно е и така да ми се струва,предишният ми сивик беше малкия витек! Според вас какво може да се направи по въпроса без да се пипа газовата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #2 Отговорено 23 Февруари, 2010 За първо време махни газовата! Газова уредба и силов тунинг е като , магаре и конни надбягвания! После може да си махнеш запушения 15 годишен катализатор и да и боднеш един спортен филтър. Може и да усетиш малка разлика,която би те удовлетворила. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #3 Отговорено 23 Февруари, 2010 Pete_tong, защо катализатора трябва да е запушен? В никакъв случай не е задължително щом е на 15 години да е запушен! Моя е в перфектно състояние считано за годините, сигурно не е лъскав, но не е никак запушен! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 49 #4 Отговорено 23 Февруари, 2010 Шефче:Само ти си мислиш така обаче Дай да ти сложа кърпа на устата, пък ти се опитай да викаш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #5 Отговорено 23 Февруари, 2010 Shefa и моя катализатор като го вдигна с/у слънцето се виждаше светлина във тунела,но това не означава че не запушва! Живота на един катализатор е 10год. отам на сетне е излишен атрибут. На мойта като и махнах още в началото катализатора имаше огромн а разлика,сега незнам на коя кола как би и подействало. Темата не е за това все пак ,ако колегата иска мощност да направи тия неща които му казах,почти без пари са а и имат положително влияние. Ако не му се дават кинти,да не се захваща хич! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Orleto 0 #6 Отговорено 25 Февруари, 2010 (Редактирано) Колега ще ти кажа аз как реших проблема с едно Д14А2 англичанка. Целия проблем е в това, че Хондата с тия 16 кл има малко засмукване в ниски и не може да вкара газчица. Варианта е по-малък отвор на смеситела(плочката) на газовата. Аз почнах от 32 мм и стигнах до 29 мм на Д14-ката. Прави са колегите, че колата може да не върви на високи, със смесител, но то ависи кой как кара. Баща ми я кара в града до 4500 и колата мисля, че в ниските има една идея по-голям въртящ момент спрямо бензина и много добър разход. Аз съм я пробвал до прекъсвач(то всъщност няма на газ) и не виждам кой знае каква разлика. Преди време един познат с Д15Б2 хеч ми показа каква плочка са му направили. Монтираше се вътре в маркуча преди кутията дето е над колектора и определено беше под 30 мм. Казваше че му горяла под 7/100 в града и вървяло доволно. Все пак газта се слага за икономия. Правил съм и разни шуротии с един клапан електрически, който прави байпас на врътката на маркуча на газта, който се задействаше от едно копченце, което пък дросела натискаше като чукнеш педала до долу. Забавно беше да видиш едно червено диодче встрани от таблото, как светва като се включи клапана и колата получи, колкото газ иска, за да се изстреля.Въщност една проба преди по-малка плочка. Вземи си някаква капачка от спрей, която може да влезе в тръбата преди въздушния филтър и изрежи в нея някакъв отвор примерно 20 мм ръгни я в тръбата дето е до фара и покарай да видиш ще има ли разлика. Пълна порнография, но е за без пари , да видиш дали ще има ефект от по-малка плочка.Дано съм ти бил полезен. Редактирано 25 Февруари, 2010 от Orleto Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #7 Отговорено 25 Февруари, 2010 ТУРБО! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #8 Отговорено 25 Февруари, 2010 послушай колегата и махаи тоя катализатор и ако слагаш спортен филтър най добре да го поставиш да засмуква студен въздух ще видиш сам разликата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GTS_81 0 #9 Отговорено 25 Февруари, 2010 Колега аз съм със същия двигатели газово ЛОВАТО (незнам дали има някакво значение) и в ниските обороти колата върви по добре от колкото на бензин,в смисъл по пъргава е,но не е скопена да гори по малко и имам чуството че бяга както на бензин така и на гас.Явно при тебе има някаде нещо което позапушено и затова не ще да се наема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #10 Отговорено 25 Февруари, 2010 (Редактирано) Колега аз съм със същия двигатели газово ЛОВАТО (незнам дали има някакво значение) и в ниските обороти колата върви по добре от колкото на бензин,в смисъл по пъргава е,но не е скопена да гори по малко и имам чуството че бяга както на бензин така и на гас.Готов съм всеки със 90 коня хонда на газ ,без значение коя генерация е да я сложа на чертата за пари или ключ за ключ! Това което каза е съвършенно-уникална глупост! Ако колите вървели повече на пропан-бутан, Top Fuel draster-ите нямаше да ги карат на алкохол и бензин бре моме,щяха да си сложат газови уредби! Разберете го това ,че мощност и газ са като магаре и космос,да не говорим колко е вредна газта за ДВГ-то. Това е сухо гориво ,което няма грам смазочни свойства. Бензина освен да гори също така и смазва стените на цилиндъра и не спича сегменти като газта! Редактирано 25 Февруари, 2010 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doctor 13 #11 Отговорено 25 Февруари, 2010 Готов съм всеки със 90 коня хонда на газ ,без значение коя генерация е да я сложа на чертата за пари или ключ за ключ!Готов ли си да се пробваме ключ за ключ в събота, даже аз ще дойда до Стара Загора? Ей тая бялата от клипа.http://www.vbox7.com/play:f39d77d6Аз съм царя на газта приятели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #12 Отговорено 25 Февруари, 2010 Стига се побърква. Няма кой да ти слага газова само да се гониш с PETE_TONG PETE_TONG, доста си прав. Просто хората така им се струва че им вървят колите на газ. Ама ако се замерят с някой друг и положението става трагично...... Има опция дадена кола да върви повече на газ и тя е : неизправна бензинова с-ма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamerko 1 #13 Отговорено 25 Февруари, 2010 Ако искаш мощност в ниските си объркал марката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #14 Отговорено 25 Февруари, 2010 PETE_TONG, доста си прав. Просто хората така им се струва че им вървят колите на газ. Ама ако се замерят с някой друг и положението става трагично...... Има опция дадена кола да върви повече на газ и тя е : неизправна бензинова с-ма Не си прав колега. Правили са ми подобна настройка за каузата и мога да ти кажа,че колата стана бургия на газ,но след 1000 километра ми я нормализираха,че 14/100 газ е малко гадно.но пък как се цепеше тая кола .просто да върви много е неизгодноот финансова гледна точка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #15 Отговорено 25 Февруари, 2010 И аз съм си развивал кранчетата ама като обърна на бензин си е нещо съвсем друго Дори и предвареноето да бутнеш на газ (което за сравнително добър вървеж на газ е задължително) пак не може да върви толкова. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #16 Отговорено 25 Февруари, 2010 Зависи.мойта се давеше леко на под 4ка на оборотомера,но пича на анализатора каза"дай газ и аз на прекъсвач,но след лек спор я свалих на 5ца.тия мислеха,че ще грамне всеки момент .Обаче аз съм с голяма плочка и изпарител за кола над 100kW и нещата са малко по-други .а да-и с руски филтър къде прилича на ренде по плътност и съм все едно спортен.като го махна и мина на бенз разликата е минимална п.п.Не ми се спори,просто си казвам какво беше. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #17 Отговорено 25 Февруари, 2010 Колега аз съм със същия двигатели газово ЛОВАТО (незнам дали има някакво значение) и в ниските обороти колата върви по добре от колкото на бензин,в смисъл по пъргава е,но не е скопена да гори по малко и имам чуството че бяга както на бензин така и на гас.Готов съм всеки със 90 коня хонда на газ ,без значение коя генерация е да я сложа на чертата за пари или ключ за ключ! Това което каза е съвършенно-уникална глупост! Ако колите вървели повече на пропан-бутан, Top Fuel draster-ите нямаше да ги карат на алкохол и бензин бре моме,щяха да си сложат газови уредби! Разберете го това ,че мощност и газ са като магаре и космос,да не говорим колко е вредна газта за ДВГ-то. Това е сухо гориво ,което няма грам смазочни свойства. Бензина освен да гори също така и смазва стените на цилиндъра и не спича сегменти като газта!и аз съм на газ и си прав---не е възможно колата да е по-бърза от бензинова,просото така им се струва на некои хорица...ама стига с тия лаишки изказвания-сухо гориво ,не мажело стените на цилиндрите,спича сегменти...абе въобще големи глупости си драснал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #18 Отговорено 25 Февруари, 2010 По темата, с 4-2-1 се задига малко силата в ниските, поне при мен е така след поставянето му.Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #19 Отговорено 26 Февруари, 2010 (Редактирано) Едмундо,казваш това за горивата не е верно,така ли ??? Айде вземи прочети някоя дебела книга преди да почваш да разсъждаваш за хорските изказвания ,че е просто неуместно! 2,3 книги за ДВГ съм прочел и мога да ти кажа ,че това което написах е на база прочетеното! Чети внимателно,еди и пак ми спори колко е полезна газта:1)· L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина,затова трябва да се даде предварение от делкото което не компенсира нацяло забавеното изгаряне- източник- www.memtextom.dir.bg2) · Намалява се мощността на двигателя с 5 - 7 % и динамичните качества на автомобила.-източник - www.autogas.bg3) · Монтирането на допълнителен резервоар за гориво намалява обема на багажника и увеличава масата на автомобила.25/30 кила отгоре само бутилката - www.memtextom.dir.bg4) По висока температура на изгаряне, което обуславя по-висок риск за катализатори, гърнета, изходни тръби в много редки случаи изпускателни клапаниИскаш да ми кажеш ,че тия 4-ри фактора ще спомогнат на една газифицирана хонда да накаже жестоко хонда на бензин??? Може и да стане,ако няма грам сегмент бензинката! Айде със здраве и единствената полза от газта за мен е цената ,аболютно нищо друго хубаво няма! Редактирано 26 Февруари, 2010 от PETE_TONG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #20 Отговорено 26 Февруари, 2010 Ако искаш мощност в ниските си объркал марката.Хахахах колега ти маи си объркал мястото и форума,ЧЕТИ по добре предишната ми хонда беше 1.6 125к.с и въобще нямах такива проблеми,така че моля без излишни коментари!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #21 Отговорено 28 Февруари, 2010 Едмундо,казваш това за горивата не е верно,така ли ??? Айде вземи прочети някоя дебела книга преди да почваш да разсъждаваш за хорските изказвания ,че е просто неуместно! 2,3 книги за ДВГ съм прочел и мога да ти кажа ,че това което написах е на база прочетеното! Чети внимателно,еди и пак ми спори колко е полезна газта:1)· L.P.G. изгаря малко по-бавно в сравнение с бензина,затова трябва да се даде предварение от делкото което не компенсира нацяло забавеното изгаряне- източник- www.memtextom.dir.bg2) · Намалява се мощността на двигателя с 5 - 7 % и динамичните качества на автомобила.-източник - www.autogas.bg3) · Монтирането на допълнителен резервоар за гориво намалява обема на багажника и увеличава масата на автомобила.25/30 кила отгоре само бутилката - www.memtextom.dir.bg4) По висока температура на изгаряне, което обуславя по-висок риск за катализатори, гърнета, изходни тръби в много редки случаи изпускателни клапаниИскаш да ми кажеш ,че тия 4-ри фактора ще спомогнат на една газифицирана хонда да накаже жестоко хонда на бензин??? Може и да стане,ако няма грам сегмент бензинката! Айде със здраве и единствената полза от газта за мен е цената ,аболютно нищо друго хубаво няма! това е сухо гориво ,което няма грам смазочни свойства. Бензина освен да гори също така и смазва стените на цилиндъра и не спича сегменти като газта!тва са твои думи --или се бъркам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #22 Отговорено 28 Февруари, 2010 (Редактирано) Газта и метана имат по висока температура на горене и никакви смазочни качества спрямо бензина. Проблемите основно се проявяват като изгаряне на изпусквателните клапани, или вкопаване на леглата на клапаните и в редки случаи и двете! Също така при работата на двигателя на газ или метан, може да се образува много по голямо количество конденз, което причинява корозия на клапаните техните легла и цилиндъра когато двигателя не работи. Редактирано 28 Февруари, 2010 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #23 Отговорено 28 Февруари, 2010 Проблем ако изобщо има е именно с леглата на клапаните,,,но вече 80 000 км такъв няма-колата не е моя.Така че и тва е спорен въпрос,но къде намесвате цилиндри и сегменти , Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #24 Отговорено 1 Март, 2010 (Редактирано) Колега аз съм със същия двигатели газово ЛОВАТО (незнам дали има някакво значение) и в ниските обороти колата върви по добре от колкото на бензин,в смисъл по пъргава е,но не е скопена да гори по малко и имам чуството че бяга както на бензин така и на гас.Готов съм всеки със 90 коня хонда на газ ,без значение коя генерация е да я сложа на чертата за пари или ключ за ключ! Това което каза е съвършенно-уникална глупост! Ако колите вървели повече на пропан-бутан, Top Fuel draster-ите нямаше да ги карат на алкохол и бензин бре моме,щяха да си сложат газови уредби! Разберете го това ,че мощност и газ са като магаре и космос,да не говорим колко е вредна газта за ДВГ-то. Това е сухо гориво ,което няма грам смазочни свойства. Бензина освен да гори също така и смазва стените на цилиндъра и не спича сегменти като газта! PETE_TONG: Човека и на газ може да те отупа зависи от количеството гориво което впръсква, как е регулирана уредбата, дали е газов инжекцион, какви са инжекторите, дали е хубава газта и дали има 100 вида добавки в нея Като и дигне и малко разхода, като я обримчи и ти сипеш малко разреден безоловен 95 седял на слънце без добавки, може да се пускате към колегата doggy Проблемите с клапаните, идват главно от високата температура на изгаряне на газта, а не от смазочните и качества. Бензина също се впръсква във вид на газ в горивната камера, но при изгаряне отдава много по-малка "жега" в цилиндъра. Поздрави Редактирано 1 Март, 2010 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #25 Отговорено 1 Март, 2010 (Редактирано) Petar Petrov, ако ако ако .... Ако Пете се пусне по инерция също ще го бие газовата Не случайно казахме при изправна бензинова уредба/система, а не с 2 запушени инжектора и две избили свещи Колкото и да развиеш кранчето пак няма да върви толкова. Редактирано 1 Март, 2010 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
doggy 183 #26 Отговорено 1 Март, 2010 (Редактирано) Petar Petrov-Това че има по висока температура е равно на по бавно горене,но не ми казвай че проблема не е и недостатъчното смазване.Описал съм го достатъчно ясно. Редактирано 1 Март, 2010 от doggy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #27 Отговорено 1 Март, 2010 Доги, как измери недостатъчното смазване на газ ? Бензина имаше добри смазочни свойства преди 15 години, докато беше "оловен", но от тогава няма ...Също ми е интересно да чуя повече за конденза по клапаните от газта ... Не се заяждам, но не си прав. Газта е по-високо енергетична и поради тази причина мачка меките легла на клапаните ня някой двигатели - всичко друго, което се случва е щяло да се случи и на бензин ... или вероятно дори се случва докато двигателя работи на бензин преди да загрее ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #28 Отговорено 2 Март, 2010 Petar Petrov, ако ако ако .... Ако Пете се пусне по инерция също ще го бие газовата Не случайно казахме при изправна бензинова уредба/система, а не с 2 запушени инжектора и две избили свещи Колкото и да развиеш кранчето пак няма да върви толкова. teror1sta Естествено че ако ако ако нали трябва интрига да се вкара малко иначе кво има да го глеам бензинов мотор срещу газова Треа малко да променим началното условие, че да глеаме битка иначе коефициента на тоз мач ше е доста малък doggy нещо не си много наясно с безоловния бензин като гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
competition 2 #29 Отговорено 2 Март, 2010 Колеги става въпрос за д15б2,колата е на газ,усеща се че няма душичка в ниските или е много скопена или така си върви,възможно е и така да ми се струва,предишният ми сивик беше малкия витек! Според вас какво може да се направи по въпроса без да се пипа газовата!Поредният спор,който е безмислен.Колегата пита какво да направи за да вдигне леко мощността на газ,а вие веднага се впуснахте в гонките,един коментар има който е по темата и той е на "atoma" варианта е следният махаш си кутията на филтъра,слагаш си някакъв спортен филтър,смени си и колекторите защото и от там много се спъва колата,също така важно е и майстора на газовото как е направил регулирането на газта,може да е оставил да пуска повече и от там да се дави и да не иска да върви в ниските.Карал съм същият мотор с газ и бях много по-доволен как върви на газ,отколкото хълцащото вървене на бензин(говоря за ниските обороти).Има и друго,което също може да оказва влияние и това е дългата скоросттна кутия(нека ме поправи някой ако греша) и се получава следното слаб мотор + дълги скоростти става боза.Така че моят съвет е махни си катализатора,смени си колекторите и си сложи някакъв филтър(с цел да се отпуши малко мотора) да смуче повече въздух(понеже в повечето случай плочката седи в маркуча и се усеща недостиг на въздух).Та по темата ти за сега само това мога да ти кажа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #30 Отговорено 2 Март, 2010 Моя последен съвет е,ако не караш хондака на големи разстояния често за да ти е далавера горивото ,махай газовата! Целия комплект тежи колкото средностатистическо миньонче брюнетка във 12-ти клас,което ти стои постоянно във багажника(около 45 кила). Ако пътуваш,карай си икономичния сивик,бичи си яко газ на 1.10лв и си свиркай на чучура,не се занимавай със глупости! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #31 Отговорено 2 Март, 2010 Моя последен съвет е,ако не караш хондака на големи разстояния често за да ти е далавера горивото ,махай газовата! Целия комплект тежи колкото средностатистическо миньонче брюнетка във 12-ти клас,което ти стои постоянно във багажника(около 45 кила). Ако пътуваш,карай си икономичния сивик,бичи си яко газ на 1.10лв и си свиркай на чучура,не се занимавай със глупости! То хубаво ще карам колега,ма ся в кви приключения се вкарвам с тая кола! маи газовата наистина няма да ми бъде нужна... --> http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=45348 Ето тук може да видиш моита "Д15" ка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове