Jump to content
hertzz

Регулиране на съединител ?!

Recommended Posts

Здравейте колеги,оня ден едно майсторче ми каза, че при регулиране на съединителя педала трябва да бъде малко над този на спирачката, а в е една книга четох че трябва да бъде малко под спирачката, интересува ме кой от двата метода е правилен ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За каква кола става въпрос? И защо трябва да се регулира? На мен са ми на една височина като гледам на око...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При всички коли височината между педалите е различна. Веднъж като им свикнеш - няма проблем.Аз поне не съм чувал за закон, как трябва да бъдат един спрямо друг?! :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...малко над спирачката... малко под спирачката...

ти пък го направи да е точно колкото спирачката ... :huh: това не е чак от такова значение защото с крака който натискаш съединителя не натискаш нищо друго, виж между спирачката и газта е вече съвсем друго :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали караш Опел или Хонда, но в Ръководството за Хонда на моята кола, не пише как точно трябва да стои педала спрямо спирачката, а са дадени точни размери при различни положения на педала: при не натиснат педал, при натиснат, ход между двете положения, свободен ход на педала и също така от къде се настройва педала при ненатиснато положение.По-добре си прочети как е, те хората са го измислили, доста преди твоя майстор. Иначе 100 мнения 100 позиции на педала.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да използвам темата на колегата.Възможно ли е педала да се настрои да стои в средно положение без това да се отрази на работата му.Д15б2 с хидравличен съединител.Причината да искам такава интервенция е , че крака ми стои все на пустия педал и понякога си отпускам крака на него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Мисля, че сериозно трябва да поработиш върху този свой навик. Решението не е интервенция на съединителя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам го!Пробвал съм на няколко пъти,но без ефект.И затова ако може да пристъпим именно към тази интервенция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги като стана дума за съединител на моя сивик д15б е хидравличен но отделя много много горе единственото болче за регулаж е при педалаедното е за регулиране на височината а др. е за натиск на помпата някой знае ли др. начин?по темата моя педал на съединителя е по високо от спирачния

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

забравих да кажа че болчето не се разви а се заобли :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със тези две болтчета -едното отпред към помпата и другото отзад към ограничителя можете да си регулирате положението на педала спрямо пода на купето.Във ръководствата са дадени размери по които да се направи-при мен е невъзможно да се получи по тези мерки незнам защо просто педала не може да застане никога в положението описано по схемата.С тези регулировки не можете да си регулирате мястото на отцепване и зацепване.Т.е. хваща си където си иска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да използвам темата на колегата.Възможно ли е педала да се настрои да стои в средно положение без това да се отрази на работата му.Д15б2 с хидравличен съединител.Причината да искам такава интервенция е , че крака ми стои все на пустия педал и понякога си отпускам крака на него.

Земи си автоматик :) :) Кво ше батисваш колата за глупсоти ... Хора хероин отказват ти няма да се отучиш от тва да натискаш съединителя ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...