hertzz 0 #1 Публикувано 23 Февруари, 2010 Здравейте колеги,оня ден едно майсторче ми каза, че при регулиране на съединителя педала трябва да бъде малко над този на спирачката, а в е една книга четох че трябва да бъде малко под спирачката, интересува ме кой от двата метода е правилен ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #2 Отговорено 23 Февруари, 2010 За каква кола става въпрос? И защо трябва да се регулира? На мен са ми на една височина като гледам на око... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paRADOx 1011 #3 Отговорено 23 Февруари, 2010 При всички коли височината между педалите е различна. Веднъж като им свикнеш - няма проблем.Аз поне не съм чувал за закон, как трябва да бъдат един спрямо друг?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ManiaK 390 #4 Отговорено 23 Февруари, 2010 ...малко над спирачката... малко под спирачката...ти пък го направи да е точно колкото спирачката ... това не е чак от такова значение защото с крака който натискаш съединителя не натискаш нищо друго, виж между спирачката и газта е вече съвсем друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nch 1 #5 Отговорено 23 Февруари, 2010 Незнам дали караш Опел или Хонда, но в Ръководството за Хонда на моята кола, не пише как точно трябва да стои педала спрямо спирачката, а са дадени точни размери при различни положения на педала: при не натиснат педал, при натиснат, ход между двете положения, свободен ход на педала и също така от къде се настройва педала при ненатиснато положение.По-добре си прочети как е, те хората са го измислили, доста преди твоя майстор. Иначе 100 мнения 100 позиции на педала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #6 Отговорено 23 Февруари, 2010 Аз да използвам темата на колегата.Възможно ли е педала да се настрои да стои в средно положение без това да се отрази на работата му.Д15б2 с хидравличен съединител.Причината да искам такава интервенция е , че крака ми стои все на пустия педал и понякога си отпускам крака на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 23 Февруари, 2010 Мисля, че сериозно трябва да поработиш върху този свой навик. Решението не е интервенция на съединителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fero 9 #8 Отговорено 23 Февруари, 2010 Знам го!Пробвал съм на няколко пъти,но без ефект.И затова ако може да пристъпим именно към тази интервенция. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #9 Отговорено 23 Февруари, 2010 колеги като стана дума за съединител на моя сивик д15б е хидравличен но отделя много много горе единственото болче за регулаж е при педалаедното е за регулиране на височината а др. е за натиск на помпата някой знае ли др. начин?по темата моя педал на съединителя е по високо от спирачния Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivomugen 無限 24 #10 Отговорено 23 Февруари, 2010 забравих да кажа че болчето не се разви а се заобли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dex2ex 5 #11 Отговорено 23 Февруари, 2010 Със тези две болтчета -едното отпред към помпата и другото отзад към ограничителя можете да си регулирате положението на педала спрямо пода на купето.Във ръководствата са дадени размери по които да се направи-при мен е невъзможно да се получи по тези мерки незнам защо просто педала не може да застане никога в положението описано по схемата.С тези регулировки не можете да си регулирате мястото на отцепване и зацепване.Т.е. хваща си където си иска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tonchev 0 #12 Отговорено 23 Февруари, 2010 Аз да използвам темата на колегата.Възможно ли е педала да се настрои да стои в средно положение без това да се отрази на работата му.Д15б2 с хидравличен съединител.Причината да искам такава интервенция е , че крака ми стои все на пустия педал и понякога си отпускам крака на него.Земи си автоматик :) Кво ше батисваш колата за глупсоти ... Хора хероин отказват ти няма да се отучиш от тва да натискаш съединителя .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове