Newbie 5 #1 Публикувано 22 Февруари, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги, става въпрос за d14a4 японски хеч 98г.Проблемчето е следното на мято оборотите спят, като тръгна 1-2-3...и започва да глъхне.Сутринта колата работеше само на 1-ви и 4-ти клапан без 2ри и 3ти настройха ми клапаните в един сервиз.Оправиха се (да вметна че преди да ги оправят и на място оборотите си скачаха към 0 до 800.Сега проблема на място го няма, надявам се да не е избила гарнитура...но каточели сега има повече компресия и макс спййд от преди нагласянето но самото ускорение с 100 на 4-та и натисната до дупка газ и колата се чуди да върви ли да спира ли...Идей ? - Бирата и мезето е от мен ПП: Даже единия пич от сервиза я покара малко и каза, че това въобще не е прилежащо за хонда.Репликите му бяха следните - "Мойта кола дето е чист дизел набира по бавно" и "Тва трябва да се скъса да върви, не е някой голф".От бая време наблюдавам как ми висне колата, но е някак си постепенно и не съм го забелязал с годините.И сега човека като я покара и найстина се замислих, че като я купих си беше супер оса, сега е няк'во подобие на лада, само дето не бучи така "съветски" Редактирано 22 Февруари, 2010 от Newbie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gnggen 4 #2 Отговорено 22 Февруари, 2010 Виж да не ти е запушен катализатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Newbie 5 #3 Отговорено 22 Февруари, 2010 Колата в момента е в сервиза утре сутринта ще кажа на момчетата, да вметна само, че КОЛАТА Е НА ГАЗ.Проблема го има, както на бензин, така и на газ.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ico Dimitrov 41 #4 Отговорено 22 Февруари, 2010 (Редактирано) Mойта беше сащата оказа се свещи и горивен филтер но Аз нямам АГУ Редактирано 22 Февруари, 2010 от epox Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #5 Отговорено 22 Февруари, 2010 А пипа ли маслото?Ако не-свещи,въдушен филтър (за газта е мн важен),катализатор,гърнета(да не е запушено някаде?комбинация от тия неща. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #6 Отговорено 22 Февруари, 2010 За начало е добре да се измери налягането в цилиндрите / за изключване на проблеми с клапани / или центровка на всички въртящи се неща от ангренажа... П.П. На първи и четвърти клапан трудно ще работи / без втори и трети /... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Newbie 5 #7 Отговорено 22 Февруари, 2010 (Редактирано) Еми какво да ти кажа като извадя лулите от 1ви и 4ти клапан колата гасне от 2-3ти не....но това се оправи с центровка на клапаните.Много си мисля да не е катализатора или да отида предверението да ми измерят със стробоскоп.Какво ще кажете ? Редактирано 22 Февруари, 2010 от Newbie Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #8 Отговорено 25 Февруари, 2010 А по добре виж някой добър хонда сервиз в Пловдив и иди там, кажи им да я прегледат обстойно и да я покарат.Че това със замерването като гледам няма да стане Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rEsPeCtiVe 148 #9 Отговорено 25 Февруари, 2010 Колега незнам точно каква е разликата във вървенето от както си я зел,но наи добре е да отидеш и да я закачиш на компютър някаде ако смяташ че проблема е толкова голям.Мога дори да те пратя при добър ХОНДА маистор в Плд,ако се интересуваш драсни едно Л.С Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mr_petroff 1 #10 Отговорено 25 Февруари, 2010 Клапан? или цилиндър... .Смени си свещите , баце ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Newbie 5 #11 Отговорено 2 Март, 2010 Клапаните бяха натегнали колеги, както и една жичка беше разкачена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
j0r0 0 #12 Отговорено 2 Март, 2010 жичка! Да не е от делкото до някоя свещ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Newbie 5 #13 Отговорено 2 Март, 2010 Именно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
j0r0 0 #14 Отговорено 3 Март, 2010 ами тогава виж на коя свещ нямаш кабел,сложи лулата върху нея и натисни докато щракне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
reality 15 #15 Отговорено 4 Март, 2010 Колега газовата уредба с плочка ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #16 Отговорено 4 Март, 2010 жичката към свеща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #17 Отговорено 4 Март, 2010 (Редактирано) А ве колега,тя тая кола вървяла ли е въобще?без свещи,без кабели,без регулировка на клапаните.......ужас п.п.Нищо лично или убидно не искам да кажа,просто съм в шок.Като си обслужиш цялостно колата(кабели,свещи,филтри и т.н.) пиши как е,че май е мнооого занемарена Редактирано 4 Март, 2010 от necentrovaniq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове