Jump to content
Guest Founder

Най-подходящ двигател на сивик 4г

Recommended Posts

Guest Founder

Не говоря за икономичен двигател , а за двигател най подходящ за сивол / дори и не толкова силов / тунинг при сивик 4та генерация хечбег .ако някой е правил подобни опити нека сподели .понеже си падам малко максималист и искам все повече и повече .. в случая мощност :P:thumbs1: и да знам все пак към какво да се насоча за евентуална покупка .п.с. Гледах в една друга / подобна / тема как Демон е постигнал 121к.с. на неговия Д15Б2 без хард тунинг по двг-то .Благодаря предварителнопоздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

забрави за Д15-ката.... това не е двигател за ЯК тунинг ТОЧКА!По света хората които искат много добри резултати използват Б18. Някои луди глави ползват двигатели с по-големи обеми, но проблемът на тях им е че за стабилна ( яка) работа на високи обороти е нужно удължаване на блока с цел по-дълги мотовилки.Б18 обаче е адски рядък двигател в БГ :bow:Б16 се среща по-често, но и тоя е кът... частите също.Да слезем на земята....... Добре дошъл Д16 :bow:имаш 3 варианта:1. Д16А6/Д16З2 - много добър и здрав двигател, фабрично е към 108-112к.с един от големите му минуси е че е едновалка, което както и да го въртиш ти пречи на тунинга и на високите обороти.2. Д16А8/Д16А9/Д16З5 - по-добър от горния, буталата са взаимо-заменяеми, както ако не се лъжа и мотовилките и коляновия вал. Двувалка със 122-131к.с----- до тук всичко влиза без проблем в 4ген хеч и съединителя си е със жило----2. Д16З6/Д16З7/Д16З9 - Добре дошъл ВТЕК :D Много приятно двигателче от което хората изкарват по над 300кс. При фабрични 126 обаче, този двигател изявява странна склонност към чупене. Количеството Афтър Маркет ( Тунинг) части обаче е доста добро. Тук трябва да вметна че ако не се лъжа частите за малкия втек пасват и на горните двигатели от Д серията. Аз лично не бих се захванал със сериозен тунинг на този двигател без да му сменя бутала/мотовилки/ и може би колянов вал. Големия плюс на този двигател е че макар и едновалов е с втек..... А спортни валове има :D Е, трябва да ги поръчаш от бън, но пък това е вярно и за горните двигатели.А сега аз да те питам.... За какво ще го правиш тоя двигател? Ще слагаш ли турбо/компресор? Бюджет?п.с. Хехе, абе аз нали ви казах че 4г тиима сме по силовия :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Ами к'во ще кажеш за B20А4 - 2x Carb - става ли за 4G и ако става добър вариянт ли е, носи ли на подобрения и тн. :bow: ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Принципно нищо не него.... само че съм съвсем сигурен че няма лесно да влезе в коша. Не е невъзможно обаче. Б20А4 е дърт двигател и ако не са ме излъгали, няма нищо общо със полу-съвременните Б20-ки. 100% ще е по-добре от д14, но това е суап, а не тунинг :bow: иначе за тунинг на карбураторни двигатели, не съм аз човека.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Значи с този моя мотор никой не ме взема на сериозно! :D Искам да ти задама следния въпрос-пътам теб защото няма кой друг да ми помогне или поне да се опита! :D Преди време имаше една тема: продаваше се Вал(спортен) за D13A1/2 и питанката ми е дали ще има полза от цялата гимнастика и ще се отрази ли на разхода същественно? :bow::bow::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest V-tec

Значи с този моя мотор никой не ме взема на сериозно! :lol:

 

 

Щом си максималист няколко са твойте двигатели единия който много носи е D16Z6 изтискват го до над 400 коня другите са B16A1 -A2, B18 и т.н може и над 500 Нооооо .....това са мечти за доста хора за 4 ген най-идеално пригодим е Б16А1 ако си намериш такъв може да направиш доста ноо не са и малко парите за наливане а се изка дупе :D:whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Founder

1net , благодаря ти много за компетентния отговор , който ми даде!да ти обясня - значи тази информация я търсих предимно за това - да знам към какъв двигател да се ориентирам в търсенето си ...но както всички знаем не винаги можеш да намериш това , което търсиш ... и ако попадна в такава задънена улица може би ще се наложи да се пресажда двигател отделно , нооо .. всичко с времето си !още веднъж много ти благодаря за изчерпателния отговор.а за търсенето предполагам , че ще се спра на втория вариант ( Д16А8/Д16А9/Д16З5 ) V-Tec , чак до такъв силов тунинг не мисля да достигам , а и както ти сам каза - искат се твърде много пари , които за доста голяма част от населението на БГ / в която се слагам и аз / се водят до някъква степен дефицит :whistle::lol:

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest NCN

Значи с този моя мотор никой не ме взема на сериозно! :D

 

 

Щом си максималист няколко са твойте двигатели единия който много носи е D16Z6 изтискват го до над 400 коня другите са B16A1 -A2, B18 и т.н може и над 500 Нооооо .....това са мечти за доста хора за 4 ген най-идеално пригодим е Б16А1 ако си намериш такъв може да направиш доста ноо не са и малко парите за наливане а се изка дупе :D:lol:

<{POST_SNAPBACK}>

 

Батка ти май неможа да разбереш какво съм искал да каша :D

Значи с този моя мотор никой не ме взема на сериозно! :D

 

Мисълта ми беше че, никой не е запознатт до такава степен с моя D14A1 та да ми даде някакъв съвет за силов тунинг. а повъпроса с 400,500,600......и тн. е ясно че, е са мечти. А въпросът ми за B20А4 - 2x Carb бе отправн по простата причина че, се продава такова говедо с езпищял колянов вал за смешни стотинки. :D:D:whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

за мен идеалният двигател е B18C 1.8 195 коня, със стандартната височина на блока като В16 е (а В16А1 е стандартен двигател за 4ген) така че с минимални приспособления влиза в коша, полуоските стават - единствения проблем е съединителя, понеже на В18 стандартно е хидравличен, а на 4ген е със жило - но се продават в ибей преходници. Или можеш да използваш скоростите със все полуоски от В16А1 (Civic/CRX VTEC)Но този двигател идва към $6000, в България забравяш да го намериш - така че трябва да го внесеш а митото му ще те одере жив.По-разумно е да си 'направиш' В18ка от В16А1 като му сменяш коляновия вал, буталата, биелите и главата от В18 - може да се внесат без да им се плаща големите данъциОт друга страна ако си ограничен финансово (то кой не е) и стандартния двигател В16А1 е добро решение, понеже там промени почти никакви не са нужни, стига да го купиш с пълния комплект колектори, компютър, жици, скорости, тампони, полуоски, шенкели, спирачки и т.н. - списъка е дълъг, darcosi го има.Тогава започваш с колектори, спортен филтър, продължаваш със валовете, буталата може да се наложи да се сменят - отвориш ли двигателя, трябва да имаш много точен план за действие, ясна цел, парите и частите.и късмет, който аз ти пожелавам!п.п. ако държиш на D блок, който се намира лесно и не много скъпо, не очаквай чудеса. на обороти над 8000 не държи, пък и там горе цените са дебели а печалбата е малка. по-голяма печалба ще имаш от турбо - но трябва много да се ограничиш - дори и да смениш бутала, биели - биелните лагери са сигурно половината на площта на В двигателите, биелите са тънки и слаби, така че турбото бързо ще го счупи. а и турбото със всичките му екстри тежи, и ще минеш масата на В блока. турбото има и лаг, който мен лично не ме кефидругата крайност са Н двигателите или така наречената CRVTEC комбинация на B20 блок с VTEC (B16-B18) глава - но В20 блока е по-висок и трудно влиза под капака. по-тежък е и ще ти обърка разпределението на масите, предницата става много тежка и тромава и колата няма да завива както предиВ20А блока пък не става - много се бях навил на този блок, от по-старите прелюди, но първо, че двигателя е наклонен назад и не влиза така под капака. ако се изправи пък му се променя режима на работа. а и аз доста търсих и не можах да намеря тампони, с които да го хвана в коша този двигател - продават се само за по-новия В20 (В20В, В20С) от CRV който няма нищо общо с този В20А и не може да му се сложи VTEC глава, биелите му са супер тънки и слаби и трябва да се сменят. stroke/rod отношението също му е доста зле и не държи на високи обороти. и на турбо не държи, така че не е много удачен мотор, тежък и слаб. остава B18C или B16A1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

така наречената CRVTEC комбинация на B20 блок с VTEC (B16-B18) глава

На това му викат: LSVTEC :offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

така наречената CRVTEC комбинация на B20 блок с VTEC (B16-B18) глава

На това му викат: LSVTEC :offtopic:

<{POST_SNAPBACK}>

LSVTEC е блок от интегра В18 с глава VTEC (B16-В18) LS идва от модификация интегра, най-разпространената поне в щатите.

В20 е от CRV

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази тема не си знае рожденната дата,но все пак да вметна една поправка към написаното от колегата Magnum за тези които биха се учили от нея:B20A От Прелюд е келяв мотор за турбо,a и не носи на обороти над 7000.иначе си е бомба,само дето глава от B16,B18 НЕ СТАВА НА ТОЗИ БЛОКB20 от CRV вече е друга бира и става с глава от В16,В18

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B20 от CRV вече е друга бира и става с глава от В16,В18

Става с хибридна гарнитура....пример с колата на Драго. А Ачо дето сме говорили за атмосферка най-добрия вариант К20 бате :) ама ти си знаеш :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така сме я подхванали,брат не ми е хибридна гарнитурата.ОЕМ за Б20 е с разширени отвори за новите Хибридни водачи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и така сме я подхванали,брат не ми е хибридна гарнитурата.ОЕМ за Б20 е с разширени отвори за новите Хибридни водачи.

Абе сещам се аз, че нещо Хибридно имаше ;) ;) ;) майтапа на страна добре, че уточни ;) Редактирано от Krelion

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От началото на темата преди 2 г нещата доста се промениха най- малкото в посока суапчета.Видя се че като има предлагане има и смелчаци.Общо взето почти всичко може да се намери вече.Понеже беше спомената К20-ска аз пък мисля че за парите(7500-8500 лв колкото примерно струва оборудвана такава) може да се направи доста брутална Б20 Втек,която като всичко от Б серията е с по- евтини Перформанс 4арколя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...