J's Racing BB8 49 #1 Публикувано 20 Февруари, 2010 (Редактирано) За какво е тази кутия преди въздушния филтър на Д14а3(и др.)Нямам снимка да покажа (Вечерта мога да постна) но сигурно ще се сетите за какво говоря. Редактирано 20 Февруари, 2010 от Valio_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #2 Отговорено 20 Февруари, 2010 И аз мислех да питам същото, но не питах да не ме помислят за много прост. В който и сервиз да отида питам все това и никой не знае. Едно момче ми каза, че било за утаяване на вода, ако влезе от някъде случайно, ама не ми се вярвя да е това щото не виждам от къде може да влезе, а и другите автомобили дето съм карал нямат такава кутия. Един ми каза че било за завихряне на въздуха за инджекцията. Така че и аз питам същото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 20 Февруари, 2010 Най вече е резонатор. При отваряне на дросела (натискане на педала на газта), звука от двигателя се връща през всмукателния колектор. Направете си експеримент като оставите за малко без капак на кутията за вилтъра или просто разкачите гъвкавата тръба от кутията, покарайте малко и може и да ви хареса така Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #4 Отговорено 20 Февруари, 2010 (Редактирано) Едно момче ми каза, че било за утаяване на вода, ако влезе от някъде случайноМи ако засмуче вода през тръбата(примерно влизаш в някое място където водата е до капака)кутията ще свърши добра работа като водата попадне в нея,вместо да отиде към филтъра.При отваряне на дросела (натискане на педала на газта), звука от двигателя се връща през всмукателния колектор.Покарайте малко и може и да ви хареса така И каква точно е ролята на кутията?Обезшумява?(Ще пробвам довечера) Редактирано 20 Февруари, 2010 от Valio_ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #5 Отговорено 20 Февруари, 2010 Сакън, не пробвайте, с откачена тръба, щото ще ви хареса и после само пари, за спортни филтри и колд еър тръболяци...Както каза VEX, кутията неутрализира шума, от всмукване на въздуха. Без нея, на средни обороти започва да се чува въпросният звук, а на високи си е направо осезаем. На мен лично, адски, ми допада, като ефекта е по-често ползване, на 100% от хода на педала, за газта... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #6 Отговорено 20 Февруари, 2010 Ами при Б16а2 къде е тази кутия? Филтъра в по долната кутия ли е ?Невиждам от къде смуче въздух? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #7 Отговорено 20 Февруари, 2010 като цяло ролята на всички кутии, вида на тръбата и разните израстъци тук-таме е да се обезшуми входа на двигателя - иначе щяха просто да плясват по един въздушен филтър ...идеята да опазиш двигателя от вода, чрез кутията е смела, но няма да свърши работа за дълго 30-40литра, които са обема на тия кутийки, ако не и по-малко при модели като моя, ще се напълнят за секунди ако засмуче вода колата ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #8 Отговорено 20 Февруари, 2010 Б16 под десният калник Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #9 Отговорено 20 Февруари, 2010 Сакън, не пробвайте, с откачена тръба, щото ще ви хареса и после само пари, за спортни филтри и колд еър тръболяци...Абеее...Пречи ли и нещо ако се запушат дуките към кутията Не че нещо,ама зех че пробвах П.С И сега спортния филтър ли си го прави тоя звук,или тая далавера с махането на кутията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #10 Отговорено 20 Февруари, 2010 Щом си пробвал и сигурно те кефи, ще те посъветвам вместо да слагаш спортни филтри и колд-еър тръби, просто си махни всичките тръби/резонатори преди кутията с филтъра. Аз така карам от години Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HELL_FIRE_ 140 #11 Отговорено 20 Февруари, 2010 (Редактирано) Едно момче ми каза, че било за утаяване на вода, ако влезе от някъде случайно :lol: да за развъдник на жаби се ползва Тия кутии са резонатори, абсорбиращи вибрациите и шума при засмукване на въздух от мотора Не са за утаяване на вода, гонене на комари или за свиване на гнездо ....идеята да опазиш двигателя от вода, чрез кутията е смела, но няма да свърши работа за дълго 30-40литра, които са обема на тия кутийки, ако не и по-малкоКолега ти като пишеш мислиш ли? Имаш ли си поне визуална представа колко са 30-40 литра? Тия кутии и двете ако побират 3 литра вода общо, ше се удавя в тех ти каам Редактирано 20 Февруари, 2010 от Petar Petrov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #12 Отговорено 21 Февруари, 2010 Мда вътре има някакви чупки,който намаляват обема.Ами тогава защо всички казват че спортния филтър го прави звука(След като е монтиран,кутията отпада)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #13 Отговорено 21 Февруари, 2010 Не е точно спортия филтър, а тръбата която се слага допълнително (cold air intake или short ram intake), от нея се чуват най силно звуците от двигателя.А кутията в момента е до мен, и на пръв поглед е някъде 5-10 литра. Имаите предвид, че преди тази кутия има и нещо като шнорхел, и всъщност взима въздух високо под капака. Като се махне кутията и принадлежащите тръби, ще взима въздух от подкалника (като е добре да го имате здрав), като според мен там е по-хладен. Нахълтвал съм в дълбоки води, и до сега не съм засмукал вода Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #14 Отговорено 21 Февруари, 2010 Кутиите както ги наричате служат за обезшумяване на двигателя и също така за охлаждане на засмукания въздух. С тези 30-40 литра ме убихте направо Звука нито го прави филтъра нито интейка а самия двигател. Просто спортния филтър няма как да обезшуми и затова се чува като натиснеш педала до край и засмукания въздух все още е малко, звука на двгателя. След като вече потока на въздуха е толкова колкото е отворена клапата този звук изчезва. Не те съветвам обаче да караш без филтър по нашите чисти улици и пътища, освен ако не мислиш да си бракуваш колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #15 Отговорено 21 Февруари, 2010 ... и затова се чува като натиснеш педала до край и засмукания въздух все още е малко, звука на двгателя. След като вече потока на въздуха е толкова колкото е отворена клапата този звук изчезва...Хъх?!? Искаш ли да обясниш какво имаш в предвид? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #16 Отговорено 21 Февруари, 2010 И аз не разбрах какво искаше да кажеш?Когато примерно задържиш газта примерно на 3000 оборта,звука се чува само отначало и после утихва.И примерно от 4500 изведнъж подаваж газ,звука се чува само от начало когато усилваш (Калапата се отваря рязко) потока на въздуха и после утихва като изравни обороти.Нещо такова разбрах аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda symphony 8 #17 Отговорено 22 Февруари, 2010 Аз пък не разбрах как точно охлажда въздуха. Нещо като куулер ли е тази кутия? Ако може да обясниш като за по-прости.Иначе верно че се променя звука като я изолираш. Вчера цял ден съм карал така, за съжаление само градско и над 3500 оборота не вдигнах, но се усеща разликата в звука. Благодаря на колегите за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #18 Отговорено 22 Февруари, 2010 И аз не разбрах какво искаше да кажеш?Когато примерно задържиш газта примерно на 3000 оборта,звука се чува само отначало и после утихва.И примерно от 4500 изведнъж подаваж газ,звука се чува само от начало когато усилваш (Калапата се отваря рязко) потока на въздуха и после утихва като изравни обороти.Нещо такова разбрах аз.Незнам какво е искал да каже колегата, но при мен звяра се чува винаги когато съм натиснал педала Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #19 Отговорено 22 Февруари, 2010 Колега ти като пишеш мислиш ли? Имаш ли си поне визуална представа колко са 30-40 литра? Тия кутии и двете ако побират 3 литра вода общо, ше се удавя в тех ти каам Аз имам, но ти май нямаш въобще предната кутия на снимката е с размери грубо 250х250х250, което пак грубо прави 15л ... ще ти оставя за домашно да кажеш колко е задната( т.е. тая с неправилната форма ) и колко е тая в подкалника, ако има такава конкретния модел... от друга страна целта ми, като казах "30-40л", беше да избегна точно обратните на твоето изказване .. т.е. тия в стил "как ще е 5л бе, това е поне 10 ... двигателя ще издържи 0.7 секунди преди да глътне вода !", които пак ще са толкова безсмислени като твоето, но не по същия начин ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #20 Отговорено 22 Февруари, 2010 Звука се чува докато стигнеш нужния дебит на рязко отворената клапа. Незнам колега при теб как е възможно да се чува винаги. Да не би да бъркаш звука от гърнетата с този през филтъра. Примерно аз мога и до 7000 оборота да я карам без да се чуе изобщо звук през дроселовата клапа. А за охаждането не го разбирайте като кулер, ако сте забелязали от къде ви смуче въздух ще ме разберете. Въздуха го смучи от към двигателния отсег. След това минава през долната кутия в подкалника и от там влиза в кутията на въздушния филтър ( с леко уточнение че при различните модели може да е малко по-различно и това ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #21 Отговорено 22 Февруари, 2010 Ми незнам как е при теб, аз съм с оригинална генерация, и няма звук от гърнето никакъв И аз мога да я карам на 7К оборота без да се чува, но дросела почти не е отворен. Наистина не знам за какъв дебит говориш.Чува си винаги когато дросела е отворен, и двигателя натоварен. Канен си да ти покажа.. или всъщност мога и видео да направя И ако взима въздух от подкалника, няма ли да е по-хладен от този в двигателния отсег? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Draik 18 #22 Отговорено 22 Февруари, 2010 То явно и аз не мога да го обясня много точно. При плавно натискане на гаста филтъра не се чува дори и до 7000 оборота ( клапата е отворена ). При рязко натискане на педала клапата се отваря много повече от колкото в момента двигателя може да засмуче въздух и затова се чува от там. За въздуха си прав че в подкалника ще е по-студен но не го дърпа от там а отгоре. Това явно е направено с цел да не засмуче вода. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #23 Отговорено 22 Февруари, 2010 Рязкото натискане не е ключа, а това колко е отворен дросела и колко е натоварен двигателя. Мога и плавно да го натисна, и колкото повече е отворен толкова повече бучи. Пробвай с ниска скорост на висока предавка, натисни педала до доло, и ще чуеш, че докато е натиснат педала си бучи, до момента в който не позатвориш дросела. Няма дебити, няма чудеса. Звука е от детонацията в цилиндрите, а не от засмуквазия се въздух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове