KOS_with_NOS 18 #1 Публикувано 17 Февруари, 2010 Тия дни ще мапвам еку-то, та въпросът ми е ще имам пли проблеми с отчитането на вакуума в смукателния колектор тъй като Моторола МАП-а работи от 0.2 до 2.5 бара? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jeepers 41 #2 Отговорено 17 Февруари, 2010 немисля че ще имаш проблеми ,сига да се вместиш в тези граници което е 100% сигурно.Защо избра моторола ? Повечето ползват на ГМ . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #3 Отговорено 17 Февруари, 2010 немисля че ще имаш проблеми ,сига да се вместиш в тези граници което е 100% сигурно.Защо избра моторола ? Повечето ползват на ГМ .Ами избрах го, защото го намерих най-бързо и на достъпна цена. Малко ми е странно, то нали в смукателния колектор когато няма бууст има вакуум. А вакуума е подналягане а тоя мап чете от 0.2 а не от -0.2...от това ми идват опасенията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nasakoto.Yakata 5 #4 Отговорено 18 Февруари, 2010 (Редактирано) MAP =>> Manifold Absolute Pressure =>> няма такова нещо като отрицателно налягане Свиркай си и давай смело напред с моторолата. Провери още веднъж какви сигнали дава за да не уплашиш гълъбите наоколо ако се обърка мапването на турбото заради такива дребни недоразумения Редактирано 18 Февруари, 2010 от Nasakoto.Yakata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове