rusiq_81 25 #1 Публикувано 16 Февруари, 2010 Някой да е ползвал съединител с марката SECO или да има някакво инфо дали са добри.До колкото разбрах са корейски ама доста неизвестна марка а цените са много примамливи.Ако някой има някакво инфо нека сподели Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #2 Отговорено 16 Февруари, 2010 (Редактирано) Аз съм с такъв на Б16-ката. Чесно да ти кажа мислех да го ползвам временно, но се оказа кораво копеле и държи на полуидиотските ми опити да го скъсам. В началото като го сложих, минех ли над 3500 оборота понамирисваше на нещо изгоряло, но след 3-4 бърнаута се ооправи. По-здрав е от стандартния, тъй като има двойни демферни пружини, а и самите държачи на демферите са по-масивни. Редактирано 17 Февруари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #3 Отговорено 16 Февруари, 2010 Хм значи учудващо здрав,това е добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KOS_with_NOS 18 #4 Отговорено 16 Февруари, 2010 (Редактирано) Аз ползвам само феродовия диск, притискателя ми е стоковият. На опаковката пишеше нещо, от рода на: NOT FOR REVS ABOVE STANDART. Не знам обаче дали си правил модификации по мотора, и ако да, как ще повлияят върху живота на съединителя. Ако снимката на профила ти е от твоята кола, по-добре избери друга марка. Все пак 10+++ к. оборота Редактирано 16 Февруари, 2010 от KOS_with_NOS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusiq_81 25 #5 Отговорено 16 Февруари, 2010 (Редактирано) А това не е добре вече да не иска повече обороти Май няма да мина тънко и ще трябва да взимам нещо по сериозно Хаха снимката не е от моята кола но така или иначе ще се върти до към 9500-10000 Редактирано 16 Февруари, 2010 от rusiq_81 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове