stanislav_stz 8 #1 Публикувано 8 Февруари, 2010 Здравейте! Дадоха ми назаем зарядно устройство на BOSCH 12V BC4. Нещо подобно като това е, само че без копче ЦЪК. Включих всичко и свързах към акумулатора, като изрично следвах инструкциите на зарядното. След като го включих установих, че няма ток. Индикатора на зарядното не помръдва изобщо. Никакъв ток не отива към акумулатора ми. Свързах две жички на късо от "+" и "-" на акумулатора, има ток. Опитах се със зарядното, никакъв живот. Просто не действа. В същото време ми казват, че до последно е работило това чудо. Някой ако има някакви идеи да помага, че утре трябва да пътувам а това ми е единствения шанс да запаля пущината! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kytila 249 #2 Отговорено 8 Февруари, 2010 (Редактирано) Колега,отдолу на зарядното има бушон.Провери дали е изгорял и ако е-го смени.Ако не се лъжа беше 8А.Поздрави! Редактирано 8 Февруари, 2010 от kytila Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #3 Отговорено 8 Февруари, 2010 Колега,отдолу на зарядното има бушон.Провери дали е изгорял и ако е-го смени.Ако не се лъжа беше 8А.Поздрави!Мерси за съвета, но отдолу няма нищо. Преди малко водих спор със собственика на зарядното, който до последно ми твърдя, че имало копче "On/Off" на самото зарядно. Аз се опитах всячески да обясня, че няма такова нещо като копче на корпуса. В крайна сметка установихме, че няма наистина. Та и бушонче не виждам. Освен да го отворя? Но не ми се иска, защото не е мое! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #4 Отговорено 8 Февруари, 2010 (Редактирано) Има ли приискряване когато при включено зарядно откачаш/закачаш да речем плюсовата клема?Ако не разполагаш дори и с прост мултимер за целта, това пак може да е свидетелство, че заряден ток до акумулатора има! Също ако имаш 24V крушка под ръка можеш да я свържеш към клемите на зарядното, за да видиш дали е в него проблема. Не 12 волтова, тъй като зарядното на празен ход изкарва доста над 12 волта...Гадно е да останеш без ток във важен момент... Редактирано 8 Февруари, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #5 Отговорено 8 Февруари, 2010 Няма искри, когато свързвам зарядното с акумулатора, при включено към мрежата такова. Вече какво ли не пробвах... и се изчерпах откъм идеи. Чудех се за кабелите на зарядното, понеже са съвсем леко замърсени, но то до последно било работило. От там, от където ми го дадоха ми казват, че проблема е в моя акумулатор. Аз обаче не вярвам на това, понеже преди няколко дена, преди да ми падне акумулатора си беше супер, дори давах ток на един закъсал човек. След това имах и за себе си да си запаля. Просто съм дизелка 2000 кубика и можете да си представите колко ток дърпа при -12 рано сутрин. Почти съм сигурен, че акумулатора ми е читав. Проверих нивото на водата, ниско е, но я има. Пропътувах 220км за да си взема колата, като съм сигурен и спокоен, че имам зарядно.... и сега един глям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #6 Отговорено 8 Февруари, 2010 (Редактирано) Кофти! Аз в подобен случай бих монтирал акумулатора на колата, и бих викнал някого да "даде" ток със силови кабели. Запали, и остави колата да поработи известно време... Сутринта ще запали без проблем Редактирано 8 Февруари, 2010 от pamo Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #7 Отговорено 8 Февруари, 2010 (Редактирано) Едно момче ме съжали онзи ден и ми даде ток. Имаше и кабели. Почти 10 минути стоях свързан и успя да дигне съвсем мъничко. Преди да дойде това момче едвам ми светеха индикаторите на таблото. Той като ми даде и след няколко минути едвам едвам се чуваше, че се опитва да върти. Но се беше позаредил малко. Усетих, че ще му отиде и негововото време/нафта/ток и му пожелах приятна вечер и му благодарих за помощта. Просто трябва или яко дърпане или един сериозен заряд. И двете обаче ми липсват нещо...ПП. Акумулатора ми е сериозен - 72ah, следователно не мисля, че ток за няколко минути ще ми бъде достатъчен. Напоследък го мъчих много, защото като паднаха температурите ми се налагаше все рано да пътувам с нея. От там голямо дърпане беше на ток. Редактирано 9 Февруари, 2010 от войводата/cls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #8 Отговорено 8 Февруари, 2010 Стана малко офтопик, но ако някой се сеща за сервиз на акумулатори и такива неща в района на Младост да подсказва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #9 Отговорено 8 Февруари, 2010 За всичко си има причина. Ако нямаш проблем със зарядния ток в колата, по-добре си мисли за нов акумулатор. Така съдя по описаното до момента... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LAMER 82 #10 Отговорено 8 Февруари, 2010 Да не те плаша, но се абстрахирай от факта, че имаш акумулатор(щото де факто имаш, но де юре нямаш).Случка - включвам към акумулатора зарядно, а то не иска да работи. Оказа се сдухан акумулатора, ама тотално !!! Пробвах със здрав и прпработи на момента. Успех с покупката !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #11 Отговорено 9 Февруари, 2010 it keeps getting better and better Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musset 1 #12 Отговорено 9 Февруари, 2010 Само да вметна, че идеята да се пали дизел на "дърпане" е ..... последното нещо което ти трябва да правиш, ако не си го правил досега. И дори да си го правил, пак не е добра идея да ти става навик. Все някога късмета ще ти изневери и ремъка ще се скъса, а после .... !!! !!! ;) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #13 Отговорено 9 Февруари, 2010 В Младост 1 има нещо като специализиран сервиз /магазин за продажба на акумулатори Монбат/ - извършват замерване на акумулаторите с товарна вилка , измерват гъстотата на електролита и зареждането на автомобила - обслужват обикновенно закупени от Монбат и подпечатват гаранционните карти . Намира се на кръстовището пред метростанция Младост 1 посока пощата - блока на ъгъла на кръстовището с малки магазинчета. Има табела "Монбат".Ако не се справиш - обади се вечерта -0885647969- аз съм в 72 блок. Като чета описанието на проблема май си за нов - вероятно имаш прекъснала клетка или мост на акумулатора ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #14 Отговорено 9 Февруари, 2010 Ами аз вече ще пътувам, без колата. Като се върна началото на другата седмица, тогава ще ходя по сервизи. Номера беше да го заредя за днес сутринта, но явно съм действал прекалено прибързано като съм мислил, че ще се размина с един заряд. Благодаря ви за бързите отговори, в понеделник ще го заведа там колега. Само че дали ще има проблем, ако моя акумулатор не е взиман от тях и не е тяхна марка? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #15 Отговорено 9 Февруари, 2010 (Редактирано) Правилната диагноза е 95 % от решаване на проблема .... Редактирано 9 Февруари, 2010 от kokodaf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #16 Отговорено 12 Февруари, 2010 Малко развитие по проблема. Извадих едно мнооооого старо българско зарядно устройство за акумулатори. Пуснах го и се оказа, че работи. И още повече, акумулатора тръгна да се зарежда с него. Проблема е бил изцяло от предното зарядно. В момента съм го оставил до утре да се зареди и ще го тествам. Долях малко дестилирана вода, че беше много леко паднала. Всяка от клетките е в изправност. Надявам се да няма повече спънки. Благодаря на отзовалите се! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #17 Отговорено 12 Февруари, 2010 Колега наскоро с руско зарядно пробвах ,зареждах 12 часа(на max), и сега нямам никави проблеми .Успех . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_stz 0 #18 Отговорено 12 Февруари, 2010 Колега, зарядното има бушони, 100 %. Намери ги и виж дали са здрави ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #19 Отговорено 12 Февруари, 2010 Да, но колегата вече зарежда с друго такова Сещам се за кои зарядни говориш. Те буквално представляват само трансформатор, и един селенов грец - няма какво да им изгори на тях Успех, че нов акумулатор на тия времена си е нежелан разход... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #20 Отговорено 13 Февруари, 2010 То аз като се ядосах онази вечер и отворих това Бошовското... Вътре пак само един траф имаше. Бушонче честно не видях. Няма значение. Общо взето тая стара българска тенекия върви, бучи, работи та пушек се дига! След няколко часа изключвам батерията от зарядното и тичам да я пробвам в колата. Предполагам сега всичко ще е шест, но да изчакам до кулминацията Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chefo77 10 #21 Отговорено 13 Февруари, 2010 Колега, това, че акумулаторът ти зарежда, е супер! Дано и да държи ток, че и моя стария се зареждаше перфектно и след пълен заряд на третата сутрин умря на -7. Монбат на 1 година (което е без значение всъщност).Колкото и тривиално да звучи, иди да ти прегледат колата - този мотор пали сравнително лесно и не му трябва чак толкова силен стартов ток. Ако всичко е наред де, а то не е много - повечето свещи да работят, релето за подгрева също и добра центровка на помпата. Една тънкост - за улеснение подгрявай 2-3 пъти, действа много добре при развъртане.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanislav_stz 8 #22 Отговорено 18 Февруари, 2010 Акумулатора е жив и здрав. Сложих го и запалих, завъртя още на първо въртене. След това обаче бешше установен друг проблем. Докато съм нямал акумулатора (и аларма) са ми разбили един от прозорците на колата, заедно с жабката ми. И всичко това до блока ми. Да живее BG! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове