Jump to content
fenabg

ДА спасим един АКОРД 1г.

Recommended Posts

Май липсва точно определение за думите "реставрирам" ,"освежаване " и "украсяване " на даден вид автомобил.

1 разлика - финансовата част - средствата за извършване на една от трите процедури.

Истинското реставриране на автомобил е най-скъпото удоволствие. Освежаването е сравнително по - приемливо, малко кит, боичка и стават чудеса. Украсяването е за най малко пари и не е много ефективно - няма да дам пари за чисто нови брони ами ще сложа от нещо друго. Така че не съдете човек по това как му изглежда колата в даден момент. " ако я стопанисва като неговата...." - по снимките мога да кажа че бързо сте замазали вродените на старите автомобили проблеми - ръждата по купето. Боята я скрива но не за дълго, ръждата е като болест на кожата, боята прикрива белезите, но не лекува проблема.

2 ра разлика - времето което отнемат

За реставрирането може да трябват години 1,2,3..., за да се освежи даден автомобил и година е много, за номер 3 няма да коментирам

3та разлика - трайността на постигнатия ефект

Реставринаният автомобил -трябва да се доближава най-много до вида и техническото състояние в което е излязъл от завода

Освеженият - не изглежда толкова зле за годините си, и подлъгва на пръв поглед хората за техническото си състояние. А украсата отвлича вниманието от дефектите и липсващите детайли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Границата м/у тунинг и реставриране е много тънка, червеният прелюд е много красив, но не е реставриран. От там идва целия проблем на темата. За да стане от Акорда ( този за спасяване) истинки автомобил за ценители трябват повече от 500лв......многоооооооо повече.

Редактирано от honda accord 79

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха,относно реставрирането мога и аз да се изкажа,защото ходих да робувам 6 месеца в Англия за да имам парите да започна дори.беше наивно да си мисля,че ще ми стигнат и се оказа точно така.8000 евра заминаха,а колата далеч не беше готова.отне ми една година и мога да каже,че нетърпението да я подкарам колата ме накара да претупам нещата.познавам човек,който реставрира същата кола,но наистина се справи.отне му 4 години и половина и не искам да питам колко пари.мойта до момента минава 40 000лв и мисля да спра да инвестирам в нея просто защото няма смисъл,а и не може да стане така както искам аз.а хем колата ми е значително по-нова от тази в темата.....колкото е по-стара,толкова е по-скъпо да извършиш този подвиг с реставрацията.аз само за болтчета,лагери,шарнири,тампони и накрайници дадох над $2000,ей така-просто за старта.вярно е че и аз имам разни тунинг неща по колата,защото реших да подобря представянето на модела и инвестирах в неща,които по принцип ги няма в колата,но въпреки това сметката накрая винаги е солена.

Редактирано от prelude

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...