Jump to content
vanko_2

Проблем с копчето за "топло-студено" на сивик

Recommended Posts

Здравейте колеги, баща ми замина с хондата за Германия да си я кара там, но се оплака че "врътката за топло студено нещо се прецакала. Първо не искала да стига до край и после започнало нещо да "хрупа" из вътре. Та въпроса е следния, някой имал ли подобен проблем и на какво се дължи (как го е разрешил). Също така ако може да ми дадете някаква схема на частите на централната конзола, та да му обясня как се разглобява, щото там части по моргите бол, ама някой трябва да разглоби таблото :). Ще съм ви много благодарен ако помогнете по някакъв начин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тук и със сигурност има още / май и снимки имаше за свалянето на центр. конзола /. Аз бих отворил крана и пролетта ще отстранявам проблема... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, това е полезна информация. Остава само питането ми откъде се започва разглобяването на таблото (централната конзола на таблото). Ако колата беше тук до сега да съм я разчанчил, но както казах е с баща ми в чужбина и той иска насока откъде да почне да разглобява, че да не строши нещо. Пак благодаря и поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почваш от барчето отзад и след това конзолата.............

Редактирано от kristi09

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С тънка тясна отверта се изваждат ключа за отопление на задното стъкло и ключа за аварийни светлини,под тях има винтове за кръстата отвертка.На барчето отляво и отдясно има по един винт.Под ръчната има пластмасово капаче,което е на щипки и внимателно се изважда,под него има два винта.В задния край на конзолата отляво и отдясно има по един винт.Като се свали конзолата се вижда панела с врътките,който е закрепен по спомени с два винта.Жилото за врътката топло-студено се разкача вдясно до педала за газта.При мен се беше счупила пластмасовата скоба,която държи бронята на жилото и се получаваше същия ефект .Дефекта го отстраних като бронята,я залепих с каноконлит в канала в който влиза,като се внимава за точното положение,на бронята имаше отпечатъци от скобата.Дано съм бил полезен и не съм забравил някой винт,така вече карам пет месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен също ми заседна и разглобих централната конзола ,махнах врътките и видях една ламаринка , която държи жилото за корпуса се е отвартяла ,защото се е счупила пластмасата на която се завива. Сега ще го лепя с нещо и дано да стане, ако не ще търся по моргите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...