Jump to content
Peter11

Въпрос за радиатор на Акорд Viii

Recommended Posts

Здравейте,отскоро съм горд собственик на Акорд 2005 дизел и имам следния въпрос за укрепването на радиатора за охлаждаща течност: забелязах, че отгоре той е фиксиран чрез два щифта, които влизат в гумени тампони; щифтовете нямат нито резба отвън за гайка, нито се въртят по някакъв начин чрез вътрешен шестограм например. Забелязах, че между гумените тампони и щифтовете при мен има голям луфт и радиатора на ръка се движи свободно напред-назад няколко милиметра. Не ми се вярва тампоните да са се разхлабили толкова...та въпросът е: това дали е така фабрично или има нещо нередно...Най ми е лесно да заклиня щифтовете с малки клечици, служещи като клинчета, но дали трябва...? Мерси предварително за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карам същия Акорд ,само че бензин, утре ще погледна как е при мен и ще ти пиша. Не ми се вярва нещата да са по различни относно захващането на радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам...и на мен ми се струва, че така е предвидено да има луфт поради размерите на тампоните, но като машинен инженер и собственик досега на доста по-стари коли не виждам логика радиаторът да може да се движи свободно 4-5 милиметра...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми ако няма луфт от вибрацийте се трошат уши, чопове и пр по радиаторите. луфтове е нормално да има :lol: и не само на акорда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На моят Сивик има същия луфт за който говориш.Верно че гумения тампон прилича на раздърпан и луфта е 2-3-4 мм ,според мен не трябва да го има просто този тампон е антивибрационен т.е. върши работа на еластична връзка ,както каза колегата при твърда връзка може да се получат счупвания.Макар че на други коли горната част на радиатора е закрепена с две планки на твърда връзка а долу просто е закачен с два чопа във гумени тампони.100% -обаче луфта за които говориш е по голям от фабричния ,незнам заводски как изглеждат нещата . При мене не е възникнал проблем от това "хлопане" на радиатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Peter днес погледнах под капака на моята хонда,и при мен е така както описваш ти.Така че няма място за притеснение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за отговорите и предимно на тези, които са по темата :cool: Явно хората са го сметнали и нарочно са го оставили този голям луфт ... Cheers mates!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...