Jump to content
Musicholic

Рано включване на прекасвач!

Recommended Posts

Здравейте колеги ... до скоро нямах този проблем но бях махнал акумулатора за 4-5 преди това го нямаше този проблем 100% съм сигурен ... след това като го поставих паля без проблем но като изфорсирам прекасвача се чува м/у 5 000 и 5 500 оборота и спира да дига обороти. На някой да му се е случвало това явление ... или поне от каде може да е ? Колата е Сивик Купе "95 1.5 D15B4 двигател с газ съм ... но повтарям преди нямах този проблем! Благодаря ви за отговорите !

Редактирано от Musicholic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на загрял двигател и в движение ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това на загрял двигател и в движение ли?

Еми в първия път не беше баш загрял ... ама след тва изчаках да загрее и пак тей ... не е в движение не е мърдала от 1 място близо месец.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много запознат ама на място не се ли включваше прекъсвача на 5500об. за защита,или бъркам?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм много запознат ама на място не се ли включваше прекъсвача на 5500об. за защита,или бъркам?

Еми ако е така ... супер ама това значи че преби това съм имал някакъф проблем ... ама като се замисля може нали при махане на акумулатора се изчистват малките грешки в компютъра ... еми утре вече искам неискам трябва да я поразмурдам и ще видим :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж като е в движение и загряла как е. До колкото си спомням на място има по-ранен прекъсвач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Случайно газаджиите да са ти махнали металната пластина която се намира вътре във металната кутия която покрива дросела? Ако е така намери си такава,сложи я и може да ти изчезне ранния прекъсвач.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги ... но утре вече ще видя като я пораздвижа ... иначе PETE_TONG, нищо не съм пипал просто преди седмица махнах акумулатора и ся като го сложих стана така ... преди това нямаше такъв проблем ... мисълта ми беше дали може да е датчик нещо. Но утре ще разбера и ще споделя и без това по маистори ще я карам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Общо взето като загря и я разцъках се изчисти и оправи ... явно от едноседмичното непалене и тва кофти време ... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега ако си на газ не трябва да има прекъсвач иначе на бензин трябва да бие на 7000-7200

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес забелязах, че и моя прекъсвач на място при загряла кола на свободна е на около 5500.Поучудих се , тръгнах и в движение не прекъсва на 5500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, ако разберете от какво е причината за ранния прекъсвач, казвайте, че съм заинтересуван :afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Причината е че някои от по-новите модели, на място имат прекъсвач около 5000 оборота, а в движение до колкото им стигат силите! :afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е от тия 94-та година :afro: даже си е стара.Не знам дали просто оборотомера лъже.Пак казвам на място прекъсва на 5500 а в движение не :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно колегата под "нови" имаше в предвид след 1992-ра :afro:И да, има по-ранен прекъсвач когато колата е на място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен си ги пълни до червеното на място и тогава се чува прекъсвача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пък имаше по-ранен прекъсвач на място на D16Z6, и сега имам такъв прекъсвач на B16A2 :thumbs1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм..може ли някои само с д15б7 със сток ЕКУ да пробва има ли разлика в прекъсвача на място и в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на д15б2 няма значение как си на 7200 и спира не съм забелязъл на други че има разлика

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...