Musicholic 12 #1 Публикувано 17 Януари, 2010 (Редактирано) Здравейте колеги ... до скоро нямах този проблем но бях махнал акумулатора за 4-5 преди това го нямаше този проблем 100% съм сигурен ... след това като го поставих паля без проблем но като изфорсирам прекасвача се чува м/у 5 000 и 5 500 оборота и спира да дига обороти. На някой да му се е случвало това явление ... или поне от каде може да е ? Колата е Сивик Купе "95 1.5 D15B4 двигател с газ съм ... но повтарям преди нямах този проблем! Благодаря ви за отговорите ! Редактирано 17 Януари, 2010 от Musicholic Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Musicholic 12 #2 Отговорено 17 Януари, 2010 Някой нещо не се ли сеща ?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #3 Отговорено 17 Януари, 2010 Това на загрял двигател и в движение ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Musicholic 12 #4 Отговорено 17 Януари, 2010 Това на загрял двигател и в движение ли?Еми в първия път не беше баш загрял ... ама след тва изчаках да загрее и пак тей ... не е в движение не е мърдала от 1 място близо месец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Seaman 1 #5 Отговорено 17 Януари, 2010 Не съм много запознат ама на място не се ли включваше прекъсвача на 5500об. за защита,или бъркам? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Musicholic 12 #6 Отговорено 17 Януари, 2010 Не съм много запознат ама на място не се ли включваше прекъсвача на 5500об. за защита,или бъркам?Еми ако е така ... супер ама това значи че преби това съм имал някакъф проблем ... ама като се замисля може нали при махане на акумулатора се изчистват малките грешки в компютъра ... еми утре вече искам неискам трябва да я поразмурдам и ще видим Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #7 Отговорено 17 Януари, 2010 Виж като е в движение и загряла как е. До колкото си спомням на място има по-ранен прекъсвач. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PETE_TONG 23 #8 Отговорено 17 Януари, 2010 Случайно газаджиите да са ти махнали металната пластина която се намира вътре във металната кутия която покрива дросела? Ако е така намери си такава,сложи я и може да ти изчезне ранния прекъсвач. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 17 Януари, 2010 при мен и на място, и в движение е на 7600. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Musicholic 12 #10 Отговорено 17 Януари, 2010 Благодаря колеги ... но утре вече ще видя като я пораздвижа ... иначе PETE_TONG, нищо не съм пипал просто преди седмица махнах акумулатора и ся като го сложих стана така ... преди това нямаше такъв проблем ... мисълта ми беше дали може да е датчик нещо. Но утре ще разбера и ще споделя и без това по маистори ще я карам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Musicholic 12 #11 Отговорено 18 Януари, 2010 Общо взето като загря и я разцъках се изчисти и оправи ... явно от едноседмичното непалене и тва кофти време ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Любча 0 #12 Отговорено 18 Януари, 2010 колега ако си на газ не трябва да има прекъсвач иначе на бензин трябва да бие на 7000-7200 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #13 Отговорено 27 Февруари, 2010 Днес забелязах, че и моя прекъсвач на място при загряла кола на свободна е на около 5500.Поучудих се , тръгнах и в движение не прекъсва на 5500 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #14 Отговорено 27 Февруари, 2010 колеги, ако разберете от какво е причината за ранния прекъсвач, казвайте, че съм заинтересуван Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BLEIN MONO 148 #15 Отговорено 27 Февруари, 2010 Причината е че някои от по-новите модели, на място имат прекъсвач около 5000 оборота, а в движение до колкото им стигат силите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #16 Отговорено 27 Февруари, 2010 Моята е от тия 94-та година даже си е стара.Не знам дали просто оборотомера лъже.Пак казвам на място прекъсва на 5500 а в движение не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #17 Отговорено 27 Февруари, 2010 Вероятно колегата под "нови" имаше в предвид след 1992-ра И да, има по-ранен прекъсвач когато колата е на място. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #18 Отговорено 27 Февруари, 2010 При мен си ги пълни до червеното на място и тогава се чува прекъсвача. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #19 Отговорено 27 Февруари, 2010 При мен пък имаше по-ранен прекъсвач на място на D16Z6, и сега имам такъв прекъсвач на B16A2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #20 Отговорено 28 Февруари, 2010 http://www.honda-tech.com/showthread.php?p=41714670 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KpaTyH 25 #21 Отговорено 1 Март, 2010 Хм..може ли някои само с д15б7 със сток ЕКУ да пробва има ли разлика в прекъсвача на място и в движение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #22 Отговорено 3 Март, 2010 на д15б2 няма значение как си на 7200 и спира не съм забелязъл на други че има разлика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове