Jump to content
Guest HondaFen

Отново по темата Full injection за D15B2

Recommended Posts

Guest HondaFen

Здравейте колеги. Няма какво да обяснявам - темата е дъвкана доста пъти. Просто искам да ви кажа как колегата 1Net се сбори със стерео инжекцията на D15-ката и я замени с пълен инжекцион. Омбре си свърши бързо работата по смяната на колектори итн. и от там се почна истинската работа по ECU-то и всички жици около него. Колегата 1Net обаче се справи с всичко, като че не го прави за първи път :o . Евала бате, ако имаше повече хора като теб, щяхме да караме коли по 200-300 кс, а на документ да са си 90кс. :o . Незнам колко кс. съм качил, ама наистина, т`ва не е същата кола - звук, тяга итн - съвсем друга работа. Ето малко снимки по време на работа и после в завършен вид.

Още веднъж поздравления за колегата 1Net и като се мярнеш към Пловдив, батка, да звънкаш.

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net
:o много се радвам че още повече си си заобичал машинката.... баси, колко чисто съм го направил тоя път :o при мен и при демон-а стърчаха кабели, дивотии....Между другото, още не съм намерил проблема с лекото глъхнене, но ще пробвам да сожа още малко гориво на празен ход, та да видим дали ще се оправи... Не че е болка за умиране, ама като видях как се беше отчаял преди да тръгнете, направо ми стана гадно. Ще го оправя и ще ти пратя нов чип. :D Иначе като стъпя във пловдив задължително ще звънна, хем да се съберем и да покараме на Калояновои след всички проблеми които имахме по време на суап-а, май пак опряхме до приказката: "Всичко е добре, щом завършва добре"Честита ти нова кола :D и само хубави мигове над 5000 оборота :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

вече май съжалявам, че не се случи тва на мойта бегачка :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

Наистина всичко е добре, когато свършва добре, а при мен крайния резултат е направо Amazing . Колкото до глъхненето - вече усетих как да натискам педала за да не се получава :o . Не го взимай насериозно, ама ако може да има каквото и да е подобрение, аз съм за. Много ти здраве, а за Калояново - то се знае, бива ли да дойдещ до Пловдив и да не прескочим и до там.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

айде, че вече загряам гуми :o и ако те скъсам на Калояново :o е бати резила :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

айде, че вече загряам гуми  и ако те скъсам на Калояново  е бати резила

Що резил :o - ти си с 112кс, а при мен се предполагат 101-105, щот още съм с катализатор, ама не аз смених цял двигател нали :o . Шегичка, там е истината - ще видим кое си заслужава цената.PS. Оправи ли се в КАТ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

утре ми идват документите на матора и ша ходя да я регистрирам :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul

112кс ама с новата ти спринцовка :o , а с 2 карбуратора никой не мой да я сметне :o колко са впрегнати :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

112кс ама с новата ти спринцовка  , а с 2 карбуратора никой не мой да я сметне  колко са впрегнати 

АМА Е ХОНДА. Ако беше БМВ - УСПЕХ! :o .Пробата ще покаже :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Tino

112кс ама с новата ти спринцовка :) , а с 2 карбуратора никой не мой да я сметне :) колко са впрегнати :)

<{POST_SNAPBACK}>

Можем всички да си я сметнем ;) или да ни я сметнат на следващия Дино Тест , който се надявам да организираме към късната пролет :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Demon

ееееееееееееееееееееееее :)

Айде честито и от мен. Сега всеки ден ще се убеждаваш колко е голяма разликата и ще се питаш "Защо Хонда изобщо е трябвало да монтират МОНО инжекция на този мотор?".

Емо, а ти си най-ценния фен в този клуб за болни мозъци дето ги сърби да подобряват и не обичат автомобилите им да са сток под капака бате. :blink::)

Не съм някакъв голям капацитет по инжекциите, особено да давам акъл на човек като 1net. Но просто като идейка да кажа, че може би не е лошо да измерите налягането на бензиновия регулатор. Аз нямам никакво глъхнене и предполагам караме с еднакви чипове, може да сверим дали налягането съвпада с моето и да ни се изясни + или в - отива сместта.

Освен това HondaFen, не е лошо да идеш сега на една центровка. Да ти нагласят делкото по белези и прочее. Аз без центровка направих най-доброто си време на Божурище - 17.32 сек. След това в сервизчето на един приятел с Емо донагласихме Сивика, той незнам на какви градуси я настрой мойта, но след това тръгна още по-добре. Сигурен съм, че като нищо свалих някоя 10-та от секундата, но не съм я мерил повече.

Със здраве и дано се множат все повече и повече D15-ките с пълните инжекциони. Освен това доказахме твърдението, че тези мотори изобщо не са за подценяване и имат много сериозен потенциал за класа си който им е призван.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

Но просто като идейка да кажа, че може би не е лошо да измерите налягането на бензиновия регулатор. Аз нямам никакво глъхнене и предполагам караме с еднакви чипове, може да сверим дали налягането съвпада с моето и да ни се изясни + или в - отива сместта.

Разчитам на вас момчета. Не че е нещо фатално, колата и така си върви мнооо яко, просто при молко по-рязко подаване на газ от празен ход се забавя леко форсажа. И понеже аз съм в Пловдив, разчитам да се съберете и да направите сравнение, защото при 1Net e същото като при мен. Иначе хванах положението при което няма глъхнене и кърта асфалта из Пловдив :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest 1net

Аз това едва го долавям при леко тръгване от светофар, иначе ако съм над 2000 на скорост си поема супер. Обещал съм ти чип с който ще се пооправят нещата, но като се затопли малко времето, че ако сега се разходим до пловдив щв ни измръзнат шишарките :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest joro_bul
:blink: аз се чудя, за кво има толкоз дупки из Пловдив от 2/3 дена :):):);):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFen

аз се чудя, за кво има толкоз дупки из Пловдив от 2/3 дена     

:blink::):) Това ми хареса. 10Х за оригиналност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Magnum

... над 2000 на скорост...

<{POST_SNAPBACK}>

:worthy::D:worthy:

Бугатито с някакви си 400 се перчи, тук емо ги прави по над 2000 :D

 

честито за swap-а, с кеф да си го ръчкаш.

от мен тема за следваща доработка - да смениш тоя сбръчкан хобот с някоя по-широка тръба може от по-голяма хонда. и да заградиш конусния филтър, виж на демона снимките много добре го е направил. може и от това да получаваш заглъхване (въпреки че ме съмнява)

 

честито пак евала на емо :hondarulez: 1net

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...