Jump to content
Frants

Прекъсване Хонда Акорд

Recommended Posts

Здравейте колеги Преди седмица се сдобих с Хонда Акорд 99 на 129000 км, докарана от Германия на ход. Колата е много стегната и вози много конфортно, обслужена . След кото я покарах 1 седмица установих, че при тръгване когато колата не е загряла ми прекъсва все едно недостига гориво и след момент всичко си е ок. Това се получава рядко, може да се минат няколко дена без да прекъсне но се случва. Не свети Chek Engine и компютъра не показва никаква грешка. Ако има някой информация моля помагайте. И още нещо ако, знаете сервиз за Хонда в Пловдив да ми препоръчате. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох доста теми от форума, но не открих случай като този

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво представлява това прекъсване? Да не би примерно докато си на 1-ва и вече си потеглил и подадеш гас колата забива муцуната на около 2К оборота ? Все едно нещо я ограничава и не може повече ? Че моита също е докарана преди 2 месеца от Германия и ги прави същите магарии понякога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е обслужена колата? В Германия (така ти каза продавача)? Или ти е обслужи тука?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е обслужена там на 120000 проверих ремъците тук и само смених масло. Прекъсва рядко след като вече съм потеглил и сякаш няма гориво

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

после заработва нормално. След като прочетох доста теми започнах да се съмнявам дали да няма някои проводници от компютъра към инжекторната помпа където не дават хубав контакт. ЗАтова искам ако на някой му се е случило да сподели инфо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само маслото ли смени? Филтри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип и аз съм го забелязал същото като не е загряла зимата. Но това при мен се появява като се отплесна до след 3000 оборота или когато натисна рязко педала което така или иначе не е много препоръчително когато не ти е загряла колата и според мен си е нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега когато колата ми е "нова" ме дразнят такива неща и не мисля че е нормално. Въздушния и масления филтър самоо смених, горивния го оставих несменен. Дали има вероятност да прекъсва заради него, но в същото време като загрее не прекъсва(както казах става рядко)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Варианти много, за начало си погледни кабели, свещи, смени си горивния филтър, ако продължава да го прави след това, сервиз....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз го наблюдавам това от време на време при моя акорд 96г.,но много рядко. Карам колата от 1г. и все още не съм сменял нито свещи,нито горивен филтър,а всички други консумативи са сменени с оригинални.Явно трябва да ги сменя и да разбера дали е там проблема,а колегата като смени горивния филтър нека сподели има ли разлика или не! Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

почисти и регулирай идеално дроселовата клапа - възможно е да не затваря добре и да обеднява сместа в ниските!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега а къде се намира дроселовата клапа и как се сваля понеже и аз наблюдавам подобни проблеми на моя Акорд?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тръбата /въздуховода/ от филтъра се захваща към дросела, значи сваляш цялата пластмасова тръба, след което внимателно разкачаш жила и болтове на дросела, сваляш го от смукателния колектор и го промиваш идеално с WD40 и четка. Има спрейове, с които се чисти и на място, но едва ли ще помогне. Накрая иска и прецизен реглаж, но това само монтьор да го прави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две думи не е за хора със скромни технически познания ;) Благодаря все пак за инфото!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги има ли вероятност въпросното прекъсване да се получи от гориво(бензин 95) с лошо качество, което да е позапушвало горивния филтър?.(3 пъти съм зареждал в БГ) След като го сменя ще го проверя за замърсители. А Сервиз и място за компютърна диагностика в Пловдив(надеждни)? ХАйде сигурно някой знае.... :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз по принцип си карам предимно със Shell V power Racing който уж е 100 октана. А аз поне съм ходил на няколко места за диагностика защото отначалто като си взех колата имах чуството че гори доста, включително и в сервиза на Honda в Бургас отговорът - Чекът свети ли? Не. Нощо ти няма тогава. Само на едно място ми предложиха да ми замерят изгорелите газове но тогава още не биах махнал явно издуханият ми катализатор. Защо не пробваш с по високо октанов бенз или някаква прочистваща добавка?И тук може колегате дето са малко по наясно да се изкажат: Имали възможност да е от изпусквателната система?

Редактирано от LUZIFER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес пак ми направи същата магария ;) Тръгвам и усещам как автомобилчето си иска горивото, но нещо му пречи. Подавам газ и имам чуството,че колатат се дави или не й стига гориво.НАтискам съединителя и подавам газ да изфорсирам(няколко пъти). При отпуснат педал на газта(на празен ход) колата си пълзи, не гасне. Така след 200 метра се отпушва и всичко е ок. Двигателя поддържа постоянни обороти на празен ход.Работи като часовник едвам долавям звука му. Вече почвам да се изнервям и се надявам да не е нещо сериозно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Батка как точно разбра че пък проблеба е от гориво а не от тоци..оди и метни едни нови свещи и акорда ша литне!

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо в такъв случай ще издва такива признаци само при незагрял д-л(през 2-3дена). Ако има проблеми със свещите не би ли трябвало при всякакъв режим на д-ля да има прекъсвания?НЯмам голям опит с бензинките. Съмненията са ми се основават на това че само гор.филтър не съм сменял..Тъй като ЕКУ не показва никакваа грешка.Доколкото четох теми за прекъсвания ,прехълцвания останах с впечатлението, че доста колеги с акорди и сивици имат проблеми от рода. Неможе някой да не е намерил решение на загадката. ТА колеги затова ги има тези форуми, за да си помагаме, когато изпаднем в беда :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

направих рестарт на ECM/PCM и провех за хубав контакт клемите на датчиците от системата за управление на двигателя и от няколко дена не се случвало колата да ми прекъсва и лампичката MIL не е пресвятквала. Малко съм разтревожен за разхода, но ми предстой диагностика и така мисля да затварям темата. Благодаря на всички отзовали се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...