Jump to content
SlowDead

Проблем може би с инджекцията

Recommended Posts

Здравейте колеги...Имам много странен проблем с колата..Когато е центрована така че като се подаде леко гас докато работи на обороти да не чука аванса , при рязко подаване на гас до ламарината колата спира да се форсира и оборотите падат докато не изгасне... ако се подава плавно гас колата вдига обороти до прекъсвач.. ако се закара плавно до 2500 - 3000 оборота и се подаде след това гас до ламарината , двигателя отново спира да се форсира и оборотите падат докато не изгасне или докато не се спре да се подава пълна гас ..... изчистих степ мотора и дроселовата клапа основно... (разглобяване накисване в кореселин и т.н,)Когато делкото е на максимално предварение .. в ниските обороти аванса чука зверски но колата се форсира без проблеми... Двигателя е 1.6 16V SOHC 113 конски сили - Мицубиши 4g92Колата не е хонда но е много обща с тях ...Тъй като са идентични искам да попитам тук.. някои имал ли е подобен проблем...Смених свещите защото тъй и тъй бяха за смяна .. никаква разлика

Редактирано от SlowDead

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бахти стимптомите ... така на теория ми идва само да не би да ти е прескочил някой зъб на разпределителния вал? И от там да бърка и делко и да не може да форсира ... от кой град си, колега че си ми познат от Аудио форума да те насоча към един мицубиши маниак ако си покрай него. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От Бургас съм... колата не е прескочила зъб .. прегледахме я .. даже врътнахме 1 зъб напред но нямаше ефект и след това го върнахме на белязки да е всичко....Не съм сменял никога горивен филтър... ама ми се струва много малко вероятно да е от него... смених ТПС датчика - ефект никакъв.. Мап сензора .. (при мен са 2 с по 2 маркуча влиза в всеки мап и по 2 кабела) отново нямаше ефект...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не се претеснявая не е горивен филтър прабвая ламда сондата аз ги имам същите симптоми и се оказа ламда сонда поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми то ламбда не си ли е още повече за притеснение от горивен филтър.. и при положение че новия горивен е в джапката...Малко ме съмнява да е от ламбда ... не би трябвало в момента в който се натиска гаста да спира да се форсира... ламбда е тромав датчик ... ще минат няколко секунди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...