Jump to content
TEHKO

странни обороти

Recommended Posts

такаа проблема ми е от много отдавна ама някога се оправя ... паля колата студена и държи 2000оборота .. по нататъка падат с по 200-300оборота след като загрее и най интересното е че при достигане на оптималната температура и когато оставя колата на обороти не пада под 1200!? даже ми се е случвало когато падне на 1000-900 като подам газ примерно до 2000оборота стрелката слиза до 1500 и така си работи ... не мисля че е нормално даже ми се е случвало след 50-60км каране влизам в града оборотите пак са над 1000 някой да помогне аз мисля че е от това стъпково моторче .. нямам толкова консуматори че постоянно да зарежда ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кажи какъв беше двигателя че забравяме :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На първо четене се сещам за две възможни причини:1. TPS - сензора подава грешна информация за положението на дроселовата клапа2. Стъпковото моторче засяда (извади го и го почисти)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

3. Жилото на газта или дроселната клапа заяждат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4. няма стъпково моторче

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

d15b2 как няма стъпково моторче :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не знам :rolleyes: Питайте тези от Хонда , защо не са сложили. по темата: огледай да не да имаш скъсан вакум и да си смуче въздух от там. Защото така описания проблем доста наподобява приток на въздух от където не трябва :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

една лека снимчица да видя кои маркучи трябва да гледам :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значе 1но приятелче имаше същия проблем на vtec-e оказа се ламда сонда незнам за твоя пробвай да я откачиш и виж дали ще ти играят оборотите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дайте някоя снимка да видя кое трябва да махна че да разбера ;) незнам мн мн по двигателя работите :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

предложенията на терориста ми изглеждат най достоверни, ама първо почисти дросела и клапана за празния ход ;)А за вакумите, поразгледай маркучите който влиза/излизат от всмукателния колектор, дърпай, сучи и ако оборотите мръднат докато дърпаш се средоточи на този маркуч :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...