dlse 0 #1 Публикувано 6 Януари, 2010 мотора е 128 кс.В 20 95г. при празен ход варират оборотите.в движение прекъсва на около 5000 оборото после светка CHEK и гастне колата в движение докато изпреварвам...и ако идва кола насреща става весело! След това пали моментално и си карам ! иИзпускателната система я свалих цялата ! Ако някой може да предложи с какво до продължа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #2 Отговорено 6 Януари, 2010 Диагностика!"check" значи грешка.Попълни си профила или кажи от къде си да може да те насочим. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slayer 25 #3 Отговорено 7 Януари, 2010 Провери за затегнати изпускателни клапани, пък дето гасне в движение може да провериш и палеца на делкото.Почти съм сигурен,че са клапани обаче. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokyo 27 #4 Отговорено 7 Януари, 2010 Check Engine каква грешка ти показва?Тя колата си показва какво и е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #5 Отговорено 7 Януари, 2010 Провери за затегнати изпускателни клапани, пък дето гасне в движение може да провериш и палеца на делкото.Почти съм сигурен,че са клапани обаче. Успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dlse 0 #6 Отговорено 7 Януари, 2010 Ами от плевен съм всякакъв съвет за сервиз ще е добре дошъл. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #7 Отговорено 7 Януари, 2010 Колега,виж в раздела"сервизи и магазини" ако не ходи некаде да я прочетът грешката коя и да ти кажат какво е дало фира.после вече е лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dlse 0 #8 Отговорено 7 Януари, 2010 Два пъти е чеквана колата и не показва грешка! Сега чакам пак да изгастне в движение и да броя миганиятя на компютъра ! ще чистя сега регулатора за празен ход и ще пиша какво става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
UniCorn 13 #9 Отговорено 7 Януари, 2010 Виж това дали няма да ти е от полза http://forums.hondabg.com/index.php?showto...%A6%D0%A0%D0%92 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #10 Отговорено 7 Януари, 2010 Нещо някъде губи тоци по запалването, ама лошото е че кат изгасне врътваш и пали тва пречи много да намериш виновника. Провери връзки към маса на двигателя, букси по пътя на делкото и тем подобни. Нищо чудно и бубината да е пътник. Старата ми кол а беше с две бубини и едната работеше когат си поиска, наи вече кат позгрее колата и я нямаше никва. При теб е една бубина познаи кво става кат откаже Та я имаи на предвид и нея. А тва колко често ти го прави и има ли няква хронология? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vex 13 #11 Отговорено 7 Януари, 2010 Имах подобен проблем, оказа се, че семеринга на делкото пуска масълце в корпуса на делкото. След почистване и смяна на семеринга, се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dlse 0 #12 Отговорено 7 Януари, 2010 клемометър не е защото глъхне и прекъсва двигателя на високи обороти.регулатора за свободен ход е почистен не е от него ще се съсредоточа върху бобина.ако не е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #13 Отговорено 7 Януари, 2010 Пробвай на нясто да я изфорсираш или на контролирано място докато светне чека,въпреки че се сещам,че мойта като имах мин год проблеми момчето от сервиза с портативния измервател се качи при мен и вика "карай" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dlse 0 #14 Отговорено 7 Януари, 2010 не е и дистрибуторната капачка суха е като барут ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #15 Отговорено 7 Януари, 2010 затегнали клапани да не ти се ебава имобилайзера. или комутатор(почти винаги се базика като загрее колата). както казаха по нагоре колегитебубина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dlse 0 #16 Отговорено 7 Януари, 2010 ами не е имобилайзера защато колата винаги прекъсва и глъхне на високи обороти ! утре ще я вкарам в сервиз да прегледат бубината и комутатора!ще го разберем какво е но както винаги ще е най накрая Засега отпадат следните неща: 1.изпускателна система 2.ламда сонда 3.дистрибуторна капачка 4.горивен филтър 5.бензинова помпа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #17 Отговорено 8 Януари, 2010 а как пали?имаш ли ядове?питам щото и мойта така глахнеше и не палеше и диагностицика се качи при мен с портативния комп,свърза го покарахме докато заби грешка.почистихме дюзите и се оправи.щом е само на високи няма логика да има ток на ниски,а на високи не... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dlse 0 #18 Отговорено 8 Януари, 2010 пали от първия зъб ! това за дюзите е възможно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #19 Отговорено 8 Януари, 2010 Добре,а на място като я форсираш гасне ли?Или на 1ва с мръсна газ?целта е да има грешка,която да се провери каква е.Иначе само се набиваш с време и кинти..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dlse 0 #20 Отговорено 9 Януари, 2010 Колата е оправена проблема се оказа износен лагер в делкото сега върви като куршум!Благодаря на всички които опитохо до помогнат! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #21 Отговорено 9 Януари, 2010 Баси ама кои да се сети Важното е че е оправена, а как го разбрахте или толкова се клатеше оста на делкото че нямаше начин да не се хване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dlse 0 #22 Отговорено 9 Януари, 2010 ами един познат .който прави само хонди каза .че е сменял на 3 хонди досега този лагер който е с номер 6001 но става само със намаляване на диаметъра на оста на стругар защото на хонда лагерите са съвсем различни от останалите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #23 Отговорено 9 Януари, 2010 Това е възможно най-скапаното решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sand0 41 #24 Отговорено 9 Януари, 2010 ами един познат .който прави само хонди каза .че е сменял на 3 хонди досега този лагер който е с номер 6001 но става само със намаляване на диаметъра на оста на стругар защото на хонда лагерите са съвсем различни от останалите.С дъвка не става ли? Какво в ХОНДА не продават речервни части? Моргите ги няма вече? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dlse 0 #25 Отговорено 10 Януари, 2010 Колега лагери втора употреба не се купуват от моргите.И каква е по точно разликата ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #26 Отговорено 10 Януари, 2010 Обвиняват те че си тръкнал оста на струг ако тоя които я е "тръкнал" знае кво прави никога няма да имаш проблем с тая ос и тоя лагер до де е жива колата е, ако си сложил хубав лагер де Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARADOX_sf 126 #27 Отговорено 10 Януари, 2010 По-интересното ми е как се захващат магнитите ПРАВИЛНО на престърганата ос? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове