Jump to content
dlse

ЦРВ гасне в движение вдигнал съм ръце !

Recommended Posts

мотора е 128 кс.В 20 95г. при празен ход варират оборотите.в движение прекъсва на около 5000 оборото после светка CHEK и гастне колата в движение докато изпреварвам...и ако идва кола насреща става весело! След това пали моментално и си карам ! иИзпускателната система я свалих цялата ! Ако някой може да предложи с какво до продължа ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Диагностика!"check" значи грешка.Попълни си профила или кажи от къде си да може да те насочим.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за затегнати изпускателни клапани, пък дето гасне в движение може да провериш и палеца на делкото.Почти съм сигурен,че са клапани обаче. Успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Check Engine каква грешка ти показва?Тя колата си показва какво и е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери за затегнати изпускателни клапани, пък дето гасне в движение може да провериш и палеца на делкото.Почти съм сигурен,че са клапани обаче. Успех.

;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами от плевен съм всякакъв съвет за сервиз ще е добре дошъл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колега,виж в раздела"сервизи и магазини" ако не ходи некаде да я прочетът грешката коя и да ти кажат какво е дало фира.после вече е лесно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Два пъти е чеквана колата и не показва грешка! Сега чакам пак да изгастне в движение и да броя миганиятя на компютъра ! ще чистя сега регулатора за празен ход и ще пиша какво става :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо някъде губи тоци по запалването, ама лошото е че кат изгасне врътваш и пали тва пречи много да намериш виновника. Провери връзки към маса на двигателя, букси по пътя на делкото и тем подобни. Нищо чудно и бубината да е пътник. Старата ми кол а беше с две бубини и едната работеше когат си поиска, наи вече кат позгрее колата и я нямаше никва. При теб е една бубина познаи кво става кат откаже :) Та я имаи на предвид и нея. А тва колко често ти го прави и има ли няква хронология?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имах подобен проблем, оказа се, че семеринга на делкото пуска масълце в корпуса на делкото. След почистване и смяна на семеринга, се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

клемометър не е защото глъхне и прекъсва двигателя на високи обороти.регулатора за свободен ход е почистен не е от него ще се съсредоточа върху бобина.ако не е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Пробвай на нясто да я изфорсираш или на контролирано място докато светне чека,въпреки че се сещам,че мойта като имах мин год проблеми момчето от сервиза с портативния измервател се качи при мен и вика "карай"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е и дистрибуторната капачка суха е като барут !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

затегнали клапани :D:lol: да не ти се ебава имобилайзера. или комутатор(почти винаги се базика като загрее колата). както казаха по нагоре колегитебубина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами не е имобилайзера защато колата винаги прекъсва и глъхне на високи обороти ! утре ще я вкарам в сервиз да прегледат бубината и комутатора!ще го разберем какво е но както винаги ще е най накрая :lol: Засега отпадат следните неща: 1.изпускателна система 2.ламда сонда 3.дистрибуторна капачка 4.горивен филтър 5.бензинова помпа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

а как пали?имаш ли ядове?питам щото и мойта така глахнеше и не палеше и диагностицика се качи при мен с портативния комп,свърза го покарахме докато заби грешка.почистихме дюзите и се оправи.щом е само на високи няма логика да има ток на ниски,а на високи не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пали от първия зъб ! това за дюзите е възможно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Добре,а на място като я форсираш гасне ли?Или на 1ва с мръсна газ?целта е да има грешка,която да се провери каква е.Иначе само се набиваш с време и кинти.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е оправена проблема се оказа износен лагер в делкото сега върви като куршум!Благодаря на всички които опитохо до помогнат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси ама кои да се сети :angry: Важното е че е оправена, а как го разбрахте или толкова се клатеше оста на делкото че нямаше начин да не се хване?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами един познат .който прави само хонди каза .че е сменял на 3 хонди досега този лагер който е с номер 6001 но става само със намаляване на диаметъра на оста на стругар защото на хонда лагерите са съвсем различни от останалите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами един познат .който прави само хонди каза .че е сменял на 3 хонди досега този лагер който е с номер 6001 но става само със намаляване на диаметъра на оста на стругар защото на хонда лагерите са съвсем различни от останалите.

С дъвка не става ли? :)Какво в ХОНДА не продават речервни части? Моргите ги няма вече?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега лагери втора употреба не се купуват от моргите.И каква е по точно разликата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обвиняват те че си тръкнал оста на струг :rolleyes: ако тоя които я е "тръкнал" знае кво прави никога няма да имаш проблем с тая ос и тоя лагер до де е жива колата :rolleyes: е, ако си сложил хубав лагер де :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-интересното ми е как се захващат магнитите ПРАВИЛНО на престърганата ос?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...