Ivaylo_Iliev 5 #1 Публикувано 3 Януари, 2010 (Редактирано) Здравейте, поради дефицитът на предлаганите задни кори за Civic Hatchback, бях принуден да измисля вариант за реставрирането на старата кора. Първо се свързах с няколко тапицери, но сумата за претапициране беше главозамайваща от порядъка между 100 – 130 лв. и отделно плат. Така бях принуден да се заема сам с тази мисия. Ето малко снимки на кората преди: Другият проблем бе със свързването на двете части, това може да стане с: лента от хасе (корсале)(продава се във всеки магазин за шивашки материали); Нужни материали: 1. Плат за таван с дунапренче моят е плюш – 1.2 м. * 17 лв. (може и изкуствена кожа, но става малко по-трудно с опъване и притискане), може да стане и с плат без дунапрен, но лепилото може да проникне през плата и покафевенява. 2. Лепило Moment – 2 бр. * 6 лв.; 3. Малко валяче – 1 бр. * 2 лв.; 4. Гумирана брезентова лента или лента от хасе (показани по-горе); 5. Телена четка; 6. Шише Кореселин (по – малка разфасовка); 7. Време за изпълнение (зимата е най – подходящия за целта сезон според мен, а и има доста почивни дни); Първо трябва да се махне стария плат до колкото това е възможно. Голямо търкане с телена четка. Хубаво да се мине с кореселин, но не се оливайте много. След това се залепва лентата ако кората е разделена, за да могат частите да се свържат. Слага втората част и се лепи за лентата: (хубаво е да се изчака едно денонощие) Започва най пипкавата част (хубаво е някой да ви помага). Нямам снимки от нея понеже трябваше да се включа и аз. Най важното е да се наложи кората, върху нея се слага плата и започва да се лепи сантиметър по сантиметър и с едно валяче или парцал се притиска към кората (става много бавно). Започва се от „не правата част” към правата и се лепи, лепи, лепи, .......... лепи. Когато стигнем до правата страна не режем плата а го подгъваме, така че да мине отдолу т.е. подгъваме го от долната страна и продължаваме да лепим. Стигаме пак до началната точка след 6 часа лепене. Изрязваме тази част от плата, която е най отгоре на кората малко повече, така че да може да я подпъхнем отдолу и залепваме. Долната част се съединява с горната и резултата е реставрирана кора. Вижда се че някуде плата е притиснат повече и има отпечатъци (затова не забравяйте парцала), но те скоро изчезват. Ето как стои в колата: Дано темата помогне на някой Редактирано 3 Януари, 2010 от Ivaylo_Iliev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #2 Отговорено 3 Януари, 2010 (Редактирано) Да на мен определено ще ми помогне . Аз постъпих така с тавана и съм много доволен от резултата (още повече че ми беше за пръв път ) и мислех тогава да продължа и с корите отзад, така че браво за материалчето, изглежда много добре при теб Иначе за изкуствената кожа, аз мисля да ползвам такава понеже я ползвах и за тавана.. може да нямам люк, но около сенниците стана учудващо добре с извивките (там най-ма беше страх да не се прецака работата). Помогна ми и факта че кожата беше черна а деня - много горещ и като я опнеш на слънце става като локум напасваш я както си искаш, нямам нито една гънка или нещо подобно Редактирано 3 Януари, 2010 от Player101 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goro 17 #3 Отговорено 3 Януари, 2010 браво колега много добре се е получило само ако може да кажеш лепилото от кое Moment фикс ли е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ivaylo_Iliev 5 #4 Отговорено 4 Януари, 2010 Лепилото е Moment Universal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SEZER 35 #5 Отговорено 4 Януари, 2010 Мойта държи още, само там където се огъва ме съмнява че скоро ще се скъса пт много сваляне и качване, но като се скъса ще му мисля тогава. Иначе браво за темата и за труда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове