Jump to content
georgivanov1

Относно резервоар

Recommended Posts

Здравейте колеги,преди около 2 месеца купих ново возило Сивик 1.8 140кс FK2.Като заредя догоре резервора ,при рязко спиране клокоти,което много ми досаждаМоля колегите които имат такъв Сивик да споделят дали имат същия проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,преди около 2 месеца купих ново возило Сивик 1.8 140кс FK2.Като заредя догоре резервора ,при рязко спиране клокоти,което много ми досаждаМоля колегите които имат такъв Сивик да споделят дали имат същия проблем

:drunk: Това си е фабричен "бъг"Просто резервоара е под предните седалки, т.е седиш над него и затова го чуваш.Останалото е физика :lol:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,но е доста досадно,чак го усещам да ме удря по лактите.А ти колега имаш ли някакви други оплаквания,моя доста потропва в купето,стария ми беше на 9 години и не тропаше никъде,разбира се беше Японска зглобка,а този е Английска

Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам такива проблеми :) Обаче на дясната седалка, когато не седи никой колана почува в пластмасата на седалката и ми къса нервите :rolleyes: Особено ако карам по паваж. Даже там се появяват и други паразитни звуци. Добре, че това с колана се решава като дръпна седалката напред или назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега,но е доста досадно,чак го усещам да ме удря по лактите.А ти колега имаш ли някакви други оплаквания,моя доста потропва в купето,стария ми беше на 9 години и не тропаше никъде,разбира се беше Японска зглобка,а този е Английска

ЕЕЕ да има разни шумове от пластмасите, ама се свиква.На нашия модел това му е болка. Голямата част от шумовите ефекти са обаче са от по-твърдото и евтино окачване отзад. :PИнтересното е , че през лятото изчезват , явно пластмаските се разширяват.Аз поне бях предварително наясно и я взех красавицата въпреки тези недостатъци.Най-доброто и евтино решение е да усилиш музиката ;) .И понеже фабричните колони са боклук ,съм и намислил скоро "Ъпгрейт" - усилвател , нови колони и изолация на вратите Редактирано от marto_1.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Най-доброто и евтино решение е да усилиш музиката :P .

:D:D;) Проблема е че аз изключвам музиката само и само да видя откъде идва шума

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че фабричните са боклук, но определено един усилвател и малко повече бас ще променят коренно озвучението на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен, че фабричните са боклук, но определено един усилвател и малко повече бас ще променят коренно озвучението на колата.

:PВярвай ми , фабричните 4-те тежат , колкото кой да е приличен говорител.И на UK и на JDM сивиците са еднакви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[Най-доброто и евтино решение е да усилиш музиката :P .

:P:P;) Проблема е че аз изключвам музиката само и само да видя откъде идва шума
:D Не го прави :D и всичко ще е ок

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че английската сглобка е доста некачествена,те работят като руснаците.Единия от стоповете се клати,незатегнат...във лявата врата има някаква гайка която се търкаля при спиране и тръгване,запецва ми лоста при включване на задна.Да видим още какво ще излезе.По доволен бях като че ли от стария ми сивик

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че английската сглобка е доста некачествена,те работят като руснаците.Единия от стоповете се клати,незатегнат...във лявата врата има някаква гайка която се търкаля при спиране и тръгване,запецва ми лоста при включване на задна.Да видим още какво ще излезе.По доволен бях като че ли от стария ми сивик

Леле чел съм по форуми за такива "понеделнишки" сивици .Мене ако питаш отиваш при дилъра на Хонда правите един списък и го пускаш да се бори...Във Швеция на един пич му бяха сменяли цялото табло 4-ри пъти , щото имало проскърцване на пластмаси...... сега пак има , даже повече , щото майсторите са си майстори навсякъде по света.Ааа да за задната , нали включваш винаги преди задната на първа ? :P Редактирано от marto_1.8

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа да за задната , нали включваш винаги преди задната на първа ? :D

Е стига де! Това го правех на служебния Транзит. Не вигаги, но понякога се налагаше. До там ли сме паднали ;):D:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа да за задната , нали включваш винаги преди задната на първа ? :tooth:

Винаги сутрин включвам първа и след това задната,Не ме дразнят толкова тези тропания колкото ме дразни че англичаните се гаврят с марката.Ние купуваме качество а какво получаваме,кола за 26000€ не бива да се появяват такива фалове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От къде тръгна темата и къде стигна???

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...