bartolkata 0 #1 Публикувано 30 Декември, 2009 здравеите колеги тези дни се сдобих със хонда сивик 1.3, и понеже досега не съм имал японски автомобил искам да питам разни работи за него: виждал съм на други хонди сивик ама не помня със какъв двигател беше че като дадеш на контакт светва една оранжева лампа проверите маи пишеше и като запалиш и гасне а на тази не свети нищо и се чудя дали нещо да не е както трябва, другото което е колата като загрее и и падат много оборотите има една малка стрелкичка под 1000 на нея отиват и леко тресе, и другото което искам да питам е като сръчкам хондето на 2 примерно и към 3000 оборота като и подам рязко газ придърпва за 1 секунда някаде и после се набира благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartolkata 0 #2 Отговорено 1 Януари, 2010 ??????????????????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #3 Отговорено 1 Януари, 2010 ам лампичката я има на моно и пълната инжекция стрелкичката под 1000 не е ли 750??? виж през колко деления ти е скалата-трябва да работи около800 об загряла. и внимавай как ръчкаш хондето, все пак е 1,3. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #4 Отговорено 1 Януари, 2010 ам лампичката я има на моно и пълната инжекция стрелкичката под 1000 не е ли 750??? виж през колко деления ти е скалата-трябва да работи около800 об загряла. и внимавай как ръчкаш хондето, все пак е 1,3.нищо и нема, голем звер е, колега от форума има клип в тубата как с още 2ма човека в колата на 3та прави 160 А сега по въпросите ти:1во - нямаш жълта лампа (check engine) щото компа на тия карбове не е баш истинско ECU като на инжекциите, а някаква "демо версия" тоест, не проверява нищо, и няма бензинова помпа която да подкачва горивото - с вакуми е. Ако ти се струва че малко трудно палиш и върти повече, пробвай всеки път преди да решиш да палиш да натиснеш 1 път педала на газта за да подкачи помпичката (вакумни са).2ро - случва се понякога да паднат така оборотите, не е болка за умиране, може да я закараш да и изчистят карб-а и си 6. Падат така особено зимата, ако имаш повече консуматори (като парно, реотани на задното стъкло, музики, фарове и т.н)3то - това със забиването на нос е като ти е студена колата, нали? Това е защото тогава автоматичният смукач още поддържа високи обороти, за да позагрее колата и като и дадеш рязко газ 1 вид я давиш - не се притеснявай - карай безгрижно , и много безаварийни километри, добре дошъл в клуба Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartolkata 0 #5 Отговорено 1 Януари, 2010 (Редактирано) значи за палането си адски прав деиствително като я паля сас газ пали по добре относно прекъсването го прави като е загряла като е студена нея ръчкам и понеже гледам че е карбуратор ама има и много букси по него а не съм наясно въобще със тоя електронен карбуратор пък и като казваш за тези вакуми дане нещо от тях Редактирано 1 Януари, 2010 от sbartolov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Big^PaF 0 #6 Отговорено 1 Януари, 2010 Мойта също е 5 ген. сивик 1.3 д13б2 .. При мен го има същия проблем (ако е проблем) като загрее държи между 300 и 500 оборота и тресе яко. съветват ме да я закача на елкон, ама нещо не й се пада на кафето за сега а за забиването на муцуната незнам на мен не ми го прави този номер. А за лампата я няма наистина понеже е карборатор и няма бензинова помпа като при Д15б2 (както каза колегата chris_barnes ) Паленето при мен си е добре можеби с 1 2 завъртания повече от Д15Б2-ката ми .. като я закача на елкон-а ще ти кажа на какво се дължат ниските обороти поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartolkata 0 #7 Отговорено 1 Януари, 2010 мерси ще чакам отговор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #8 Отговорено 2 Януари, 2010 Момчета, ако искате да ви палят Д13-ките от четвърт на бензин преди да запалите, напомпете педала на газта 1-2 пъти. За да си вдигнете оборотите отзад на карбуратора има една врътка - от там се регулират. Ето картинка. Гледате вдясно(throttle stop screw): Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #9 Отговорено 2 Януари, 2010 1во - нямаш жълта лампа (check engine) щото компа на тия карбове не е баш истинско ECU като на инжекциите, а някаква "демо версия" тоест, не проверява нищо, и няма бензинова помпа която да подкачва горивото - с вакуми е. Ако ти се струва че малко трудно палиш и върти повече, пробвай всеки път преди да решиш да палиш да натиснеш 1 път педала на газта за да подкачи помпичката (вакумни са).2ро - случва се понякога да паднат така оборотите, не е болка за умиране, може да я закараш да и изчистят карб-а и си 6. Падат така особено зимата, ако имаш повече консуматори (като парно, реотани на задното стъкло, музики, фарове и т.н)3то - това със забиването на нос е като ти е студена колата, нали? Това е защото тогава автоматичният смукач още поддържа високи обороти, за да позагрее колата и като и дадеш рязко газ 1 вид я давиш - не се притеснявай - карай безгрижно , и много безаварийни километри, добре дошъл в клуба По 1-во напротив ецу-то проверява даже и регулира обротите, сместа и т.н. Има бензинова помпа но е механична 2-ро когато са неравномерни оборотите има проблем и харчи повече гориво и не е само от карборатора проблема има клапан за празен ход той се задръства3-то не е при студена кола не го прави а само когато е загряла има доста теми и проблема е при много хора с моноинжекция или карборатор както при д13б2 макар че на газ проблема изчезва или смяна с пълна инжекция от какво се получава засега никой не е дал конкретен отговор а и 4 то е от мен като не сте сигурни за нещо четенето е преди писането няма смисъл да се объркват хората Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartolkata 0 #10 Отговорено 2 Януари, 2010 значи наи добре ще е така като те слушам първо да се почисти карбуратора и после евентуално дасе търси проблема и ти казваш за еку че ги регулира тя като е карбуратор може ли да регулира нещо това еку Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartolkata 0 #11 Отговорено 2 Януари, 2010 някои да каже къде се намира бензиновият филтър на д13? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #12 Отговорено 2 Януари, 2010 Поразрови из форума!Не си първия с Д13: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=28961 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartolkata 0 #13 Отговорено 2 Януари, 2010 аз уж рових ама ето мерси колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #14 Отговорено 2 Януари, 2010 Карбуратор или инжекция е колата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bartolkata 0 #15 Отговорено 2 Януари, 2010 карбуратор е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #16 Отговорено 2 Януари, 2010 Ако не е бензиновия филтър купи си добавка и я сложи при пълен резервоар,трябва да помогне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chris_barnes 1296 #17 Отговорено 2 Януари, 2010 По 1-во напротив ецу-то проверява даже и регулира обротите, сместа и т.н. Има бензинова помпа но е механична 2-ро когато са неравномерни оборотите има проблем и харчи повече гориво и не е само от карборатора проблема има клапан за празен ход той се задръства3-то не е при студена кола не го прави а само когато е загряла има доста теми и проблема е при много хора с моноинжекция или карборатор както при д13б2 макар че на газ проблема изчезва или смяна с пълна инжекция от какво се получава засега никой не е дал конкретен отговор а и 4 то е от мен като не сте сигурни за нещо четенето е преди писането няма смисъл да се объркват хоратаКолега не знам дали си забелязъл, но и аз карам Д13ка. По принцип рядко пиша, и със сигурност не съм имал намерение да объркам никого. Споделих моите впечатления. Щом е такава работата аз повече няма да пиша, че и без тва май форума се напълни със спам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове