Jump to content
bartolkata

Civic D13b2

Recommended Posts

здравеите колеги тези дни се сдобих със хонда сивик 1.3, и понеже досега не съм имал японски автомобил искам да питам разни работи за него: виждал съм на други хонди сивик ама не помня със какъв двигател беше че като дадеш на контакт светва една оранжева лампа проверите маи пишеше и като запалиш и гасне а на тази не свети нищо и се чудя дали нещо да не е както трябва, другото което е колата като загрее и и падат много оборотите има една малка стрелкичка под 1000 на нея отиват и леко тресе, и другото което искам да питам е като сръчкам хондето на 2 примерно и към 3000 оборота като и подам рязко газ придърпва за 1 секунда някаде и после се набира благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ам лампичката я има на моно и пълната инжекция :D стрелкичката под 1000 не е ли 750??? виж през колко деления ти е скалата-трябва да работи около800 об загряла. и внимавай как ръчкаш хондето, все пак е 1,3.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ам лампичката я има на моно и пълната инжекция :D стрелкичката под 1000 не е ли 750??? виж през колко деления ти е скалата-трябва да работи около800 об загряла. и внимавай как ръчкаш хондето, все пак е 1,3.

нищо и нема, голем звер е, колега от форума има клип в тубата как с още 2ма човека в колата на 3та прави 160 :P А сега по въпросите ти:1во - нямаш жълта лампа (check engine) щото компа на тия карбове не е баш истинско ECU като на инжекциите, а някаква "демо версия" тоест, не проверява нищо, и няма бензинова помпа която да подкачва горивото - с вакуми е. Ако ти се струва че малко трудно палиш и върти повече, пробвай всеки път преди да решиш да палиш да натиснеш 1 път педала на газта за да подкачи помпичката (вакумни са).2ро - случва се понякога да паднат така оборотите, не е болка за умиране, може да я закараш да и изчистят карб-а и си 6. Падат така особено зимата, ако имаш повече консуматори (като парно, реотани на задното стъкло, музики, фарове и т.н)3то - това със забиването на нос е като ти е студена колата, нали? Това е защото тогава автоматичният смукач още поддържа високи обороти, за да позагрее колата и като и дадеш рязко газ 1 вид я давиш - не се притеснявай - карай безгрижно , и много безаварийни километри, добре дошъл в клуба :P:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи за палането си адски прав деиствително като я паля сас газ пали по добре относно прекъсването го прави като е загряла като е студена нея ръчкам и понеже гледам че е карбуратор ама има и много букси по него а не съм наясно въобще със тоя електронен карбуратор пък и като казваш за тези вакуми дане нещо от тях

Редактирано от sbartolov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта също е 5 ген. сивик 1.3 д13б2 .. При мен го има същия проблем (ако е проблем) като загрее държи между 300 и 500 оборота и тресе яко. съветват ме да я закача на елкон, ама нещо не й се пада на кафето за сега :D а за забиването на муцуната незнам на мен не ми го прави този номер. А за лампата я няма наистина понеже е карборатор и няма бензинова помпа като при Д15б2 (както каза колегата chris_barnes ) Паленето при мен си е добре можеби с 1 2 завъртания повече от Д15Б2-ката ми .. като я закача на елкон-а ще ти кажа на какво се дължат ниските обороти :Dпоздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, ако искате да ви палят Д13-ките от четвърт на бензин преди да запалите, напомпете педала на газта 1-2 пъти.

За да си вдигнете оборотите отзад на карбуратора има една врътка - от там се регулират.

Ето картинка. Гледате вдясно(throttle stop screw):

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1во - нямаш жълта лампа (check engine) щото компа на тия карбове не е баш истинско ECU като на инжекциите, а някаква "демо версия" тоест, не проверява нищо, и няма бензинова помпа която да подкачва горивото - с вакуми е. Ако ти се струва че малко трудно палиш и върти повече, пробвай всеки път преди да решиш да палиш да натиснеш 1 път педала на газта за да подкачи помпичката (вакумни са).2ро - случва се понякога да паднат така оборотите, не е болка за умиране, може да я закараш да и изчистят карб-а и си 6. Падат така особено зимата, ако имаш повече консуматори (като парно, реотани на задното стъкло, музики, фарове и т.н)3то - това със забиването на нос е като ти е студена колата, нали? Това е защото тогава автоматичният смукач още поддържа високи обороти, за да позагрее колата и като и дадеш рязко газ 1 вид я давиш - не се притеснявай - карай безгрижно , и много безаварийни километри, добре дошъл в клуба :):D

По 1-во напротив ецу-то проверява даже и регулира обротите, сместа и т.н. Има бензинова помпа но е механична ;):) 2-ро когато са неравномерни оборотите има проблем и харчи повече гориво и не е само от карборатора проблема има клапан за празен ход той се задръства3-то не е при студена кола не го прави а само когато е загряла има доста теми и проблема е при много хора с моноинжекция или карборатор както при д13б2 макар че на газ проблема изчезва или смяна с пълна инжекция от какво се получава засега никой не е дал конкретен отговор а и 4 то е от мен като не сте сигурни за нещо четенето е преди писането няма смисъл да се объркват хората

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи наи добре ще е така като те слушам първо да се почисти карбуратора и после евентуално дасе търси проблема и ти казваш за еку че ги регулира тя като е карбуратор може ли да регулира нещо това еку

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някои да каже къде се намира бензиновият филтър на д13?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не е бензиновия филтър купи си добавка и я сложи при пълен резервоар,трябва да помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По 1-во напротив ецу-то проверява даже и регулира обротите, сместа и т.н. Има бензинова помпа но е механична :):tooth: 2-ро когато са неравномерни оборотите има проблем и харчи повече гориво и не е само от карборатора проблема има клапан за празен ход той се задръства3-то не е при студена кола не го прави а само когато е загряла има доста теми и проблема е при много хора с моноинжекция или карборатор както при д13б2 макар че на газ проблема изчезва или смяна с пълна инжекция от какво се получава засега никой не е дал конкретен отговор а и 4 то е от мен като не сте сигурни за нещо четенето е преди писането няма смисъл да се объркват хората

Колега не знам дали си забелязъл, но и аз карам Д13ка. По принцип рядко пиша, и със сигурност не съм имал намерение да объркам никого. Споделих моите впечатления. Щом е такава работата аз повече няма да пиша, че и без тва май форума се напълни със спам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...