Jump to content
edimen

Civic 5 Gen 1.3 16v газ въпрос за карборатора ?

Recommended Posts

Така имам един въпрос и ще съм много благодарен ако някой може да ми помогне. Значи искам да сложа на хондичката газ имам всичко необходимо и с бащата (монтьор е ), та към въпроса как трябва да влезе маркуча с газта в карбуратора с плоча или..?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чувал съм , че ставало добре да се разпробие карба на подходящо място и там с някакви щуцери си слагаш маркучите на газта , но най-разпространено - с плочка на карбуратора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш да можеш след време да махнеш газовата - най-добре е с плочка. По принцип с плочка го дават че гори по-малко, но с щуцер загубите са по-малко. С щуцери ти изчезва смукача, а с плочката си остава. Лично аз предпочитам с щуцер..... Ти сам си решаваш. Всяко си има + страни и - страни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време четох някакви стари, руски книги и там определяха разлика от 5% между щуцер и плочка. При плочката даваше повече мощност и по нисък разход, на базата на по-доброто смесообразуване. Вярно, че май беше пробвано на Москвич осмак, ама принципа е същия и след ХХ години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С плочка или тръбички над камерите.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, значи сигура ще го правим с плочка :thumbs1: Да олекне малко джоба, че лоша работа..P.S А да ви питам как ви се струва разход в София изминати 81.7км и 10 литра бензин 98(тествано е от празно сипват се 10 литра до гаснене)! Това прави около 12 на 100 което за този мотор ми се струва наистина доста, имаше няколко пъти съм я вкарвал повечко в обороти, и около 30-40км съм ги карал няколко дни на студена кола и с 3-4 човека но все пак 12 / 100 за 1.3 макар и карбуратор, как ви се струва?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва множко 12/100 . Карам 1.3 вече 5 години ... никога не ми е давала такъв разход ! Нещо не е Ок .В смисъл не че не мога да го докарам ... тоя разход .. ама ти едва ли насила го постигаш ?!

Редактирано от Road®aceЯ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено не го искам този разход.. интересното е, че нито масло хаби няма грам омазано по нея нито пък го гори работи добре в добри обороти и всичко е уж нормално не знам от къде може да идва проблема..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега аз я карах същата 6 год. и мойта я бях взел почти нова и изкам да ти кажа че на мен ми е стигала и до 14 л. зимата като я карам само студена на смукач,така че не се учудвай че ти гори.после и сложих газ но докато ми я направиха както трябва се видях в приключение и ми сложиха на газовата плочка но останах много доволен от газта както ми я направиха едни пичове в пловдив,после 8л-100 като яко я пържех.П.С. ако искаш да ти падне разхода на бензин в града зимата сложи си един картон малко надупчен отпред на радиатора и карай така в града но да не го забравиш само някой път иначе веднага се усеща разликата в горенето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да се изкажа и аз по темата, защото имаме една такава от около 3 год. Докарах я на 70хил км. беше като нова и на момента, в който дойде в България, я закарах и й сложиха чисто нова газова уредба ловато. От тогава тази кола на газ не върви както трябва, не знам и аз защо, но не върви и гори много. Ходила е на какви ли не майстори и не става, все някакви проблеми прави, така си я караме. Моето мнение е, че ако си върви добре и е икономична на бензин, специално на д 13-ката не бих сложил газ, защото този целия карбуратор според мен е пълен кенеф(с извинение). Не знам кой го е измислил, но нито върви, нито е икономичен колкото трябва да бъде, дори д 15-ката е по икономична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не би трябвало да ти изчезва смукача когато карба е разпробит над клапите.И аз си мисля , че плочките са с по тесен диаметър и някои от тях с кофти сечение , което намалява увличането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CHIPSIЕ аз май по на горе го написах ама май глас в пустиня.

Няма нощо лошо в плочката ама понякога карба се дърви с нея :cool: .Висичина ,та диаметър не е както трябва,та силикони, та простотий . Слагали сме вместо плочка, през пласт масите две тръбики над камерите или една на средата ,по тях минава газта.Всеки път когато се е налагало да го правим /и на две мой коли/ ефекта е бил положителен.

Не знам ама всичките ли френдове с д13 са калпави шофиори, или колите им горят доста но от 4 д13ки една няма под десет градско ;) . Гнявите ги като за 150 коня а не 75 после гори :D;)

 

П.п LORDA какво по точно му е на карба на д13ката ,че има много маркучи около него ли? Ако е така споко не си виждал а20а1 :P;) .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свършихме 90% от работата с бащата като включително пообикаляхме и по магазините за утре има още малко и ще видим как ще е разхода, като засека ще споделя :punk:

LORDA сериозно се надявам да не стане така и при мен в крайна сметка и моторчето може да го сменя след известно време но не ми се иска, че за сега моя е чук и е доста здрав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я да защитя малко д13-ките.Може да е 75 коня,но се опъва доста на по-големите мотори.Д15-ки ме взимат ако аз им позволя,а разни 1.9 тди пълно чао.Затова и разход от 9-10 градско не е за учудване на такъв малък мотор(поне за мен-карам само в обороти),когато съм я давал на баща ми-разход 6-7 градско.Проблема не е в колата а в задкормилното устройство.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колеги,Как е монтирана газовата и как е настроена са най-важните неща:D!От 5 коли в нашето (3 останаха) семейство всичките са били на газ.Москвича беше на плочка-никакви ядове,стария форд и той,но ламбдата даваше ядове.Сега и фиестата и фабията и д14ката са така и никакви проблеми.Но внимателно с това кой ги настройва.Обиколил съм доста сервизи за настройка след смяна на филтър и накрая майсторчето каде ми я прави и се познаваме от 15 год. поне я нагласи на 8 бири :D и то така,че по добре не е било и свали на 8.5-9.00 газ.това при мен а при дъртия е около 1.5литра надолу.Знам го защото битилката винаги се пълни на мах.Но той кара много спокойно и това също е от значение,а аз съм си келеш ;):D:):P п.п.Колега,пиши като я замериш,че ми е любопитно и успех :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На нашата уредбата е с плочка може би не е правилният размер и затова са проблемите не мога да кажа а и спрях да се занимавам вече тя си върви горе долу а относно д 13-ката това че е смотана си е мое мнение и никой не може да ме удеди в обратното защото тези филми с голямото вървене и че била много динамична и икономична са само филми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги то зависи и в кой град е градското, че има разлика като вися на път до колежа на 2 по натоварени светофара по 8-12мин на всеки не е много приятно.. та значи днес поставихме плочката малко пилване от тук от там пробиване и заспа, понастроихме я но има още какво да се желае тъй, че утре продължава играчката. Иначе днес я покарах на газ и чесно казано разликата във вървежа беше трудно забележима, това добре ама нещо в оборотите прави проблем на ниски и ще има още занимавка както споменах.

Редактирано от edimen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S А да ви питам как ви се струва разход в София изминати 81.7км и 10 литра бензин 98(тествано е от празно сипват се 10 литра до гаснене)! Това прави около 12 на 100 което за този мотор ми се струва наистина доста, имаше няколко пъти съм я вкарвал повечко в обороти, и около 30-40км съм ги карал няколко дни на студена кола и с 3-4 човека но все пак 12 / 100 за 1.3 макар и карбуратор, как ви се струва?

Koлега,моята първа Хонда Сивик беше 4 ген. с този мотор,градско ми даваше около 5,8 - 6 литра ама 1998 год. ги нямаше тези задръствания,а и не лъжеха с бензина, извънградско около 4,8 - 5 л. За мен това е един от най икономичните мотори на Хонда,и въпрели това докато не ми отвореше втория клапан на карбуратора не сменяах предавка.Имаше и заводска ауспухова система WALKER която вдигаше още 10ина коня. Хубави спомени :drunk:Но според мен ти харчи доста Редактирано от georgivanov1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги да споделя какво стана вече карам си с газчица около 2 месеца, обаче пусто не можа да се настрои колата като хората, така да обясня.Монтирахме газовата минаха се 3-4 седмици на каране и тестване на колата уж я настроихме. Обаче какво се получава карам си на бензин примерно 10км и включвам на газ, колата започва и върви идеално дърпа набира 1:1 като на бензин, минават се обаче известен брой километри ~10 на газ и се почва леки припуквания вървежа намалява колата върви кофти няма сила, 90км 5та предавка педала до долу и колата не иска да ускорява(няма наклони на равен път). След това паркирам колата паля на следващия ден и тръгвам пак вървеж супер и след известно време същата история, понякога обаче още с тръгването си дава проблемите по-горе. Като го прави проблема в ниски обороти като давам газ и почва да "пръпка" и да не иска дъ върви(това мисля е от детонациите), и примерно идват 3-4 хиляди оборота и все едно се включва vtec-a, дърпа рязко. Така смених няколко газостанции(OMV сипвам в момента най-добре я усеещам колата) и вече не мога да открия проблема маркучите на газта са отпушени на максимално, също се замислям дали не е от налягането в бутилката понякога като заредя ~10 литра се пооправя. Но пък като съм карал на бензин и включа на газ и дори да съм с по-малко литри 4-6 си върви добре :huh:ПП Не знам колеги помагайте как мога да отстраня този проблем?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако сам си я настройваш отиди на газ анализатор ... Сам е многооо пипкава работа на мен ми отне няколко дена мерене с мултицета.При мен го нямаше този проблем бутилката беше 60 литра и като е на макс пак си вървеше на поразия и даваше по малък разход от колкото на бензин. Голямо значение има размера на плочката и дали е изчислена точно за този модел.И ако искаш пробвай да барнеш малко аванса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В момента ги "улучихме" настройките малко по-високи обороти на газта и нещата заспаха с 4-ма човека в колата върви идеално, няма ги предишните проблеми, вървежа и е добър :dry: Honda FTW.

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да споделя малко прясно инфо, днес понеже имах път към Ботевград, така в колата имах 13.1литра газ изминах 140км, карах ~100км магистрала, 5-10км баири и останалото градско което прави разхода 9.5-10л, така да обясня малко как съм карал магистралата, предимно със скорост над 110км имаше няколко пъти 170км и по продъжително 120-140км, градско съм пестил колкото се може по баирите по инерция съм пускал също.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...