Jump to content
gospod

Въпрос за двигателите на прелюд и акорд

Recommended Posts

Здравеите колеги,тема ми е повлиана от няколкото колеги успели да постигнат ненормали резултати в тунинговането на д15б2 двг-то.Дали ф серията има такива прецеденти,като различни по-изпъкнали бутала,по малки горивни камери,абе накава комбинация от бутала,блок,глава на ф20а4,ф22б4,ф20б7,ф18б6, и който друг се сетите:lol:)Аз си отворих стария ф20а4 и бутала са равни,имат само легла за клапаните,интересно ми е дали и другите се така?Интересува ме също дали в-тек главите на ф20б7 и ф22б4 си приличат,дали са с еднакви горивни камери,и дали са с еднакво агресивни валове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!Аз също имам F20 двигател и съм се интересувал от различните подобрения за него. Понеже това е двигател за европейския пазар, в американските форуми няма никаква информация за него. Неговия еквивалент в САЩ е F22A1, който се монтира на Prelude Si и доста модели Accord в САЩ. В този ред на мисли ето една полезна тема за bolt-on OEM тунинг на F22A1 от един форум за Акорд -> Как да изкараме 30+ к.с. за 500$ или по-малко...Накратко там препоръчват слагането на разпр. вал и ECU от F22A6, всмукателен колектор от H23, изпускател от F22A4 (който е 4-2-1 за разлика от тези на Ф22а1, Ф22а6 и Ф20а4), генерация и short ram интейк.Всичко това изгелжда добре, само дето нашите f20-ки фабрично са си с вал от F22a6, а и компресията им е 9,5, за разлика от тази на F22A1, която е 8,8 (данни от нета). От там мисля че идва разликата между F22a1 и f20a4 - съответно 125 и 133 кс. Виждал съм да обсъждат и слагането на VTEC глава от F22B1, но общото мнение е, че SOHC VTEC на F двигателите е направен повече за икономия отколкото за вървеж.Има доста интересни проекти в този форум, на акорди с F22a1 двигатели, може да поразгледаш. Дори говореха за един акорд който се равнява с H22A като вървеж. Това, разбира се е с доста повече пари и по-скъпи афтермаркет части. Аз лично съм си сменил всмукателя и генерацията. Остава ми изпускател и работа по ECU-то, което още не знам какво да го правя. трябва да се преработи за да управлява двойните рънъри на всмукателя, но може и направо да го сменя с PT6 който си е готов за това. Тогава мога напълно да споделя данни за ускорение и т.н. (въпреки че съм с автомат).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с двигател от акорд купе2001г 2.0в-тек 147к.с фабрични,той е сгъстен на 10/1 имам добри резултати 0-100 за 8секунди,иска ми се да го посгъстя още малко,та за това питам дали има разлика в бутала на различните ф серии.итересно ми е също дали глава от ф20б7 става на ф20а4 и дали ще се получи уау ефеката(някакси)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с двигател от акорд купе2001г 2.0в-тек 147к.с фабрични,той е сгъстен на 10/1 имам добри резултати 0-100 за 8секунди

Колега, добър резултат си постигнал с новия двигател.Защо избра този двигател, а не Н22А?Какъв би бил резултата до 100 с Н22А?И на мен ми се въртят някакви идеи за нов мотор, но се чудя дали този, който ти си сложил- на малко километри или доста юркан Н22А.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато купувах двг-то беше наполовина по евтино от х22а,това е .(и все още вярвам че и от този може да се извади някой и друг кон:))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, а F20C е още по-безспорен фаворит. Или H23A VTEC. Или K20... :) Темата е за подобрение на F20 двигател с ОЕМ части от други, а не какъв двигател ни се иска да имаме.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата александро е прав,изкам да подобря двигателя които имам .гледам за сайтове за автармаркет части,но за ф серията нещо не намирам(нещо май не е обичана от тунигфирмите)та за това питам за сток частите.p.s.някой шлайфал ли е глава на ф серия и колко мм е максимума преди да срешне клапан с бутало?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...