Jump to content
Ivo Koynov

Лентов кабел (във волана) на Cr-v

Recommended Posts

Колеги, както бях писал в една предишна тема, в един хубав ден SRS лампата грейна на таблото, като едновременно с това клаксона спря да работи :) Както и предположих проблема беше в лентовия кабел - беше пречупен и всички писти прекъснати. Питах в Бултрако за такъв кабел. Отговора беше, че не се продава отделно, а заедно с целия SRS модул на скромната цена от 1800 (хиляда и осемстотин) лева! :):):lol: С питане и ровене по форуми открих Пламен Маджаров (http://www.madjarov-service.com), който успя да реставрира успешно на този кабел.Въпроса ми е - възможно ли е да не се продава отделно този кабел (чиято себестойност трябва да е около $5), а за такъв елементарен проблем човек да трябва да си купува нов SRS модул??!

Редактирано от 100NX Golf Destroyer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

77900-S5A-A14 REEL ASSY., CABLE (FURUKAWA) 105$ Колега объркал си се нещо. продава се но или ти не си им обяснил или си мислиш че това е СРС :lol: СРС като се каже се разбира контолния модул.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А проблема с СРС-а от там ли беше? Имаш ли на волана аудиоуправление и круизконтрол и ако да имаше ли с тях проблем? Колко струваше ремонта и със демонтаж-монтаж ли бе цената?

Редактирано от ceco_accord

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sand0, благодаря за отговора с парт. номера и цената :lol: В Бултрако питах за "лентов кабел във волана", може би наистина е станало някакво недоразумение. Моя проблем наистина беше в прекъснатия кабел (CABLE REEL). Абсолютно същия проблем, като на колегата от тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showto...mp;#entry321102. Само, че при мен бяха прекъснати всичките магистрали, а не само три. Цецо, нямам аудиоуправление и круизконтраол от волана. За цената на ремонта ще ти пиша лично съобщение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едно уточнение!! Това е от цр-в 2002ра ех юсдадох го като пример. Да не си го поръчаш!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма :lol: Питах чичо Гугъл и той потвърди, че тоя патр. номер е за следващата генерация CR-V :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, показвам нагледно за коя част се касае :punk: :

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

 

В тази розетка (кутия) е навит въпросния лентов кабел. При мен от нея излизат два, а не три конектора: "To HORN SWITCH" и "To DRIVER'S AIRBAG". Логично разбира се, защото аз нямам круиз контрол от волана :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес успешно си изтрих SRS грешката и досадната лампа на таблото загасна! :punk::| Направих го по метода описан в тази тема: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7306Конкретно за 1-ва генерация CR-V, модел 2001 год. трябва да се намери въпросния "MEMORY ERASE SIGNAL CONNECTOR" (жълт, двупинов). В CR-V-то се намира до кутията с бушоните, горе, вдясно от бушоните.Дано съм бил полезен. Успех! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми е странно как не се продават подобни лентови кабели - единствено дължината и ширината на кабела да е еднаква и съпротивлението на проводниците вътре да съвпада, според мен би трябвало да може да се намери. Щото със запояване или възстановяване по друг начин би могло да се промени съпротивлението и airbag-a да не сработи когато трябва или по-лошото - да сработи когато не трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продава се !!!Но с кутиятя. Много части се продават в комплект (ел. двигатели например... Нали не ви е чудно защо не с епродава само едната четка на ел.дв. ???А особенно пък тука (СРС) е ЗАБРАНЕНО да се експериментира!!!!Примерно облягаш се на волана (възглавницата) и човъркаш и иако се задейства.... голяма е вероятноста да гушнеш букета..както се казва ... парашут от магазина за намелени стоки не си купувам!! :D

Редактирано от sand0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно си прав - много по-сигурно е един cable reel втора ръка, отколкото експерименти със запояване и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...