Jump to content
chicho

Турбо и спорт.валове

Recommended Posts

Привет колеги,дойде момента,в който и аз искам да си направя турболанко.Малко по малко ще събирам частите,когато ги събера е почвам,не гоня много коне,колата ще се кара като ежедневка и със стокови карантии....така такаНаскоро сложих валове,мислих да пиля главата да се разтръгне малко,но ми казаха че ако сгъстя мотора после няма ТУРБО,така че реших да не правя нищо и да почна с частитеПитането ми е-плюс или минус са спортните валове,при положение че мисля да турбинирам?Да си върна ли оригиналните валове?Благодаря на отзовалите се :devil:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма значение turbo-N/A, щом е по-агресивно и с повече лифт, значи може само да допринесе положително. :devil: Даже с принудителното пълнене ще се усети доста повече ефекта от валовете. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Валовете за турбо и атмосферки са различни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне му кажете на човека кое е различното между тия за турбо и тия за Н/А , не само да си чешете езиците :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне му кажете на човека кое е различното между тия за турбо и тия за Н/А , не само да си чешете езиците ;)

 

 

Ами кажи му ти бре кво си чешеш и ти езика :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги,питам дали да ги оставя атмосферните валове,или да си сложа оригинала,с кое ще е по-добре?моля за съвет

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите наблюдения са , че турбо валовете нямат агресивен градос а голям лифт , докато атмосферните спортни валове са съчетание от много градоси и лифт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите наблюдения са , че турбо валовете нямат агресивен градос а голям лифт , докато атмосферните спортни валове са съчетание от много градоси и лифт.

човека ти го каза, никакъв случай не карай турбо с тези валове - върни старите или си вземи турбо валове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Турбо валовете трябва са да с по-малки фази на презастъпване и по-голям лифт, тези за атомосферните обратно, но до едно положение.Валовете за турбо апликации в повечето случаи са от 210 до 260 градуса, а за атмосферните от 230 до 300+Всичко опира до това какво ще гониш като резултати.п.п. Стига сте са чесали ве :>

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моите наблюдения са , че турбо валовете нямат агресивен градос а голям лифт , докато атмосферните спортни валове са съчетание от много градоси и лифт.

човека ти го каза, никакъв случай не карай турбо с тези валове - върни старите или си вземи турбо валове
благодаря колега,значи да ги сваляма относно резултати-казах че няма да гоня много,поне за сега,смятам с сток. карантии да си е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е задължително да ги сваляш ! Виж на какви градуси са просто дай повече инфо /данни/ на валовете и ще те посъветваме дали да ги махаш или не ! Значи колкото по голям стедж са толкова по кофти защото за да караш със тях ще ти трябва много сгъстен мотор,а сам каза че турбо мотора не е сгъстен.Но пък ако са стедж 1 в никакъв случай не ги махай щом ще караш със сток карантията ,защото при всички случаи си над 9.3 компресия.Свалиш ли компресията на 8 :5 :1 и ако са агрсивни над стедж 1/стига да не са про серия/ ще се наложи да ги демонтираш .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами колега,немога да дам точни спецификации,взех ги от колега в форума,който ги беше поръчвам от чужбина май(и той незнае кви са) има разлика,с по-голям лифт са,каза че са били стейдж 2сори за тъпото обеснение,но и аз нямам много инфо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как тогава си сложил валовете без да имаш инфо за тях ? По принцип в комплекта си идва инфо за колко градуса лифт и как се нагласят с раздвижините ролки .Вие как ги слагахте поне на дино или на око и опит грешка? Така без инфо най добре че е да ги манеш,още повече че са ти казали че може би са и стедж 2,което ме кара да те попитам сложихте ли прожинки и подложки ,защото 99% от изисквнията за тоси левъл е подмяна на прожинки и подложки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как тогава си сложил валовете без да имаш инфо за тях ? По принцип в комплекта си идва инфо за колко градуса лифт и как се нагласят с раздвижините ролки .Вие как ги слагахте поне на дино или на око и опит грешка? Така без инфо най добре че е да ги манеш,още повече че са ти казали че може би са и стедж 2,което ме кара да те попитам сложихте ли прожинки и подложки ,защото 99% от изисквнията за тоси левъл е подмяна на прожинки и подложки.

такаа...значи валовете са втора ръка,без пружини без нищо,даже колегата е имал пружини и каза че било по зле с тях,така че аз не стигнах до тамколата се кара с оригиналните колела,не са раздвижни,има разлика в валовете,гледахме ги с майстора,просто нямам инфо каква марка и кой стейдж саваловете ще се махат,слагам оригинала,някой ако иска да пише :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да това е най разумното решение поне за сега,още повече пък и ако се доверим на думите за стейдж 2 :) Успех с колата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най- големия проблем да се кара на турбо кола атмосверни спортни валове е презастъпването на клапаните пради това че в изпускателния колектор имаш малко по-голямо налягане от колкото в смукателния и връща изгорели газова тъй като само инерционната сила неможе да помогне( както прави при атмосверката). Същото се получава и при нормални валове но малко турбо или малка изпускателна система.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

или тъй нреченото" backpressure" освен с по голяма изпускателна система ,може да се пребори и със изпускателен колектор с дълги/навити/ тръби :) Затова ако си с малка турбинка и малка изпускателна най-добре неползвайте колектор с къси рънъри/изпускателен/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами ще търся колекторче от д15з1,както знаете става много добре,за търбо се ослушвам,нещо от бусче 2.5 или сорта :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...