Jump to content
sworn

Въпроси -губи мощност и още нещо

Recommended Posts

Здравейте колеги,Колата ми е Хонда Сивик англичанка с двигател д15з8 98г.Въпросите са ми е следните:1.Когата карам на дълъг път(доста рядко) имам следния проблем колата губи мощност за 5-10 км или 5-10 мин и после се "отпушва".Това примерно да се случи 1 път на 100 км както си карам на 5-та скорост по равен път с 100км/ч и решавам да карам с 120км/ч задържам педала до край продължително, но двигателя не реагира ако идва нанагорнище трябва да бутам предавките.Превключвам на 4-та ускорява мудно, но ускорява все пак после на 5-та и бута от скороста дори на равен път.Сменял съм всички филтри и съм правил компютърна диагностика.Мисля си да не е нещо от кабели свещи да не губи някой цилиндър.В градски условия с по ниски скорости и предавки възможно да не го усещам.Какво бихте ми предложили да направя.2.Влиза студен въздух някъде под жабката където е вентилатора, но не там от където духа парното дори и при спряно парно.Парното работи нормално само в началото вентилатора издава един звук все едно иска смазване, не виждам счупени пластмаси всичко е запазено, но може нещо да не уплатнява добре.Усеща се най вече при по висока скорост.Гледал съм когато кара друг колата но няма нищо видимо. Пробвах да върти въздуха само в купето, но проблема остава.Къде в Пловдив бихте ме насочили да отида за този проблем.Благодаря Ви!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти отговоря на първия въпрос - туй "губене на мощност" не е губене на мощност, а просто втек-е режима, като закрепиш няква скорост - едно, че се изключват 4 всмукателни клапана и второ, че еку'то започва да обеднява, обеднява, обеднява смесите....колкото се може повече, за да задържи двигателя в що-годе добро работно състояние. Тъй че от това няма да се плашиш, може да пробваш със рязко натискане на педела, или натискаш съединителя и форсираш за момент, после пак си доускоряваш на 5та. Не си ли се заглеждал в зелената лампа "ECONO" на таблото? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, това е от "икономията". Просто вкарваш по-ниската предавка и продължаваш нататък.Проблемът с духането на въздух около главния въздуховод и аз го имам, но съм го установил когато вентилаторът работи. Някъде се получава недобро уплътнение или някоя клапа се е*ава. Не ми се разглабя, защото е някакъв ад - предполагам трябва да разглобя половината интериор. От това определено губи налягане системата и духането от духалките е по-слабо. Поради това понякога по-трудно се маха потта от стъклата, особено задните. Нищо чудно заради това и климатика да насмогва по-трудно, независимо, че духа доста студено (5-6 градуса на духалката).Ако някой е по-запознат с тоя проблем и отстраняването му, нека сподели.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи като настъпя педала до край лампата еконо изгасва, но колата не ускорява.Щом това е нормално добре :devil:.При мене сигурно затова трудно се маха потта от стъклата.И наистина лятото трудно охлажда и при мене.Надявам се някой да сподели ако се е справял с този проблем.

Редактирано от sworn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз имах същия проблем и го оправих като смених двигателя с Б18-ка,сега нямам грижи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, филтъра на парното сменяли ли сте? Ако е запушен става кошмар-не духа, прозорците се запотяват... Има теми по въпроса.Относно падът на мощност, при икономиците е нормално :devil: не се плаши.

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра на парното и климатика не е ли един и същ ако е съм го сменял преди няколко месецас с най-евтиния

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при мен се получаваше същото нещо - като карам с постоянна скорост и изведнъж нещо ставаше и забиваше и предавките надолу - на нагорнище много добре се усещаше - иначе на равното рядко го правеше оказа се кабели една вечер в тъмното отворих капака и форсирах примерно около 3000 об - известно време и се почнаха светкавиците смених кабелите и се оправи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...