Jump to content
rollin

разлика във вървенето при студен мотор

Recommended Posts

Като е студена колата и още работи автоматичния смукач, колата има доста повече сила... На какво се дължи това? вероятно повече количество гориво или не само?какво е различното когато колата е студена и е на смукач?Иначе мотора си е ОК, и не пуши въобще !

Редактирано от rollin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен се дължи на това, че когато е студен мотора влиза по-студен въздух, който е по-наситен с кислород => гори по-вече. Пример с турбото и кулера....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами може и това да е но при тая логика ей сега като е студено вънка пак би трябвало да върви така, а не върви....Само когато не е палена колата около 5-6 часа и е истинала добре върви на трепане макар вънка да е 40 градуса жега....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На турбо коли над 200 коня се усеща разликата в студено и топло време , но при нас разликата май се дължи на убогатяването с гориво при студен мотор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен на студен мотор, като подавам дори и малко газ, имам чувството, че ще се счупи нещо, усещам някво голямо налягане и карам на 3-та с 20 и на 4-та с 40км примерно, докато загрее, а това става, дори и вънка като не е много студено и смукача ми отива на 1600-1700оборота

Редактирано от Brutalism

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мда..... май ше е от по-голямото количество гориво...Предполагам, че няма други изменения като е студен мотора ос сорта на центровка и тн...(по електрониката?)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми студения мотор не отдава топлинна енергия на постъпващия въздух в цилиндрите и е нормално след това студения въздух да се разшири много повече и да създаде по голямо налягане. Освен това, доставянето на много по-голямо количество студено гориво заедно с въздуха също играе голяма роля върху мощността, друг въпрос е че това огромно количество гориво не се изграя оптимално и големите остатъци от него правят отмивания по цилинрите и други гадориики...особено при напъване с по-високи обороти при студен мотор...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко това се дължи на онази "кутийка" наречена ECU ... тва е мистерията ;). Сместа е богата докато двиг. достигне опт. температура ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А при мен изведнъж (след като не бях карал извънградско 2 седмици) Инфоборда започна да отчита среден разход с около 1,5 - 2,0 литра повече  ;) Някой с Инфоборд може ли да потвърди дали и при него е така? Свалих летните гуми Йокохама и сложих нови зимни - промяна няма. Разхода си остава завишен спрямо този преди един месец примерно. Тествам на едни и същи отсечки с едно и също каране и цяло лято от смяната на всмукателя ми показва едни и същи стойности, а сега изведнъж нещата се промениха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз не съм засичал на дълго, обаче на градско тея дни почва да ми дава с 1-2 литра повече(по инфоборд)... вероятно щото карам колата от нас до работа и тя тамън загрее и аз я гася, а и времето е по студено и по бавно загрява и от там идва по големия разход....Но на дълго едва ли трябва да даде разлика и то в повишаване на горенето!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С 1-2 литра отгоре сте щастливци. Сигурно защото е още не толкова студено. На мен лятото ми дава 7-8 градско, а зимата на -20 е скачала до 13. Ходих на диагностика - нищо проблемно. Причина - работя на под 5 километра от къщи. Таман тръгне да загрява и я гася - разход 13/100. Извънградско зимата - 6-7/100 - всичко е в норма. Така е като караме колата студена - обогатена смес, голям разход, плюс това е и студено! таман загрее и спираш. Няма как да не е висок разхода. Единственото верно отчитане зимата е на извънградско, когато колата е загряла.Карайте и не се пУашете :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото съм разглеждал таблиците на B16A2 с Crome, останах с впечатлението че ECU-то регулира температурата на двигателя и с предверението на запалването. Под някакви градуси (40С) бута предверението напред, както и над някакви градуси (95С) го бута назад. Както и под 40С е и по-богата сместа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи и центровката се мести....хммм, става интересно :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма се плашите и на мене ми скочи разхода. От 7,5 в града сега е 9. Ама то не са фарове, духалки, бавно загряване, пилене на гуми, музика :puke:)))))))))))))По темата: знам, че се подава малко повече гориво, до като се достигне оптимална температура моторЯ. Всичко това се командва от ЦПУ-то

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам и аз да ви споделя днес какво ми направи впечатление. Бях се качил бая на високо на една хижа за празника и сутринта ставам и си я паля да загрее. След като поработи 15 мин. забелязах, че на изхода на ауспуха имаше доста гориво(има накрайник с такава форма, че на самия край има вдлъбнатина). Разбирам богата смес ама чак толкова? На око имаше около 30 млл.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На високо кислорода оредява.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

също се получава доста голям конденз!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен пък като стане студено и ми пада разхода мин. с 1 литър. ;) А замисляли сте се че при студения двигател компресията е по-голяма и следователно върви повече ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз до колкото знам не било хубаво като не е загряла колата да я настъпваш но веднъж едни си приказваха и единия вика аз ше и сложа точно кво каза незнам ама да я лъже колата ,че е студена и с такава цел явно ще е било ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от ясно и по ясно си е че колата на студено винаги повече върви...вкарва по студен въздух и налягането е повече..кво толкоз има да се умува над това?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Измери си компресията в цилиндрите на студен и топъл мотор и ще разбереш защо върви повече :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...