Jump to content
gabara

D16y8 странно чукане

Recommended Posts

Здравеите!Става вапрос за сивик купе D16Y8.Когато е студена се чува едно метално чукане от мотора от към блока.Чува се само в ниски обороти при подаване на гас до 3к. оборота и над тях изчезва.Наи-ясно се чува когато падат оборотите и подам гас.Чукането постепенно намаля със загрявяането на колата и изчезва като достигне работната си температура.Колата не гори много масло около 1л.наи много 2л. на 10к. километра при яко каране.Вадих лулите на свещите една по една но чукането не спира,ако беше биелен лагер би трабвало да спре след като извадя лулата на свеща на даденият цилиндър.Регулирах клапани но чукането си остана.Накои ако има някаква идея какво може да е,ще съм му благодарен да я сподели.Защото смятам да и разковавам мотора а много не ми се иска.Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо мислиш, че 1-2л на 10 к километра не е много????? и защо мислиш, че като извадиш лулата на свеща на който и да е цилиндър чукането ако е от биелен лагер трябва да спре????сигурен ли си, че си регулирал клапаните както трябва? ако да, тогава почти сигурно е, че ще трябва да надникнеш в двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните са, не отваряй ! П.П. И моят е шумен студен - загрее ли само цъкането на инжекторите се чува.... :dry:П.П.П. Понеже малко сме писали заедно - моите клапани са ток - сигурен. :yes:

Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

защо мислиш, че 1-2л на 10 к километра не е много????? и защо мислиш, че като извадиш лулата на свеща на който и да е цилиндър чукането ако е от биелен лагер трябва да спре????сигурен ли си, че си регулирал клапаните както трябва? ако да, тогава почти сигурно е, че ще трябва да надникнеш в двигателя.

Чуакнето спира защото след като извадиш лулата нама искра,съответно нама запалване и няма удар в буталото и нама товар варху биелата.Движи се от инерцията.Виждал съм хонда със заминал биелен лагер и като извадя лулата чукането спираще.А при мен не спира.Мисля че не е от калапаните защото чукането е силно. Редактирано от gabara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pitbuls, от къде да го има това натоварване ? :yes: то двигателя няма компресия и т.н. и буталото като му извадиш лулата на свещта и спира да се движи и от това следва че няма да чука :dry:

 

gabara, а ти сигурен ли си че няма да ти се наложи да сменяш бубина след тези лададжийски изпълнения с лулата ?

 

регулирай си клапаните и ще разбереш от къде е проблема :P най-вероятно е от тях, щом като загрее млъква .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнение че са клапани,двигателя не го пипай за да не съжеляваш.Отоди при някой майстур да ти каже цена,тук във форума могат да те насочат даже !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох, че е по-безопасно да откачаш куплунзите на инжекторите един по един при такива тестове. Тогава няма подаване на гориво => пак цилиндъра няма да работи. При мен също има леко потракване на студен двигател, а клапаните са регулирани. Потракването обаче не е силно (в купето едва се чува). Със стетоскоп не е ли възможно да определиш горе-долу къде бие (без да оглушееш) - дали е надолу в карантиите или пък в главата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

^ не мисля че ще има полза,шума се предава по метала в цялата кола.При запален двигател може да загубиш ушенцето си.Само искам да спомена,колко е неприятно когато слушалките са в ушите ти и някой почука.Ефекта при запален двигател ще е още по-лош.Оставам на мнение за преглед на клапани,ако вече не са клапани може да се взема друга диагноза !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапаните си ги правих аз но чукането си остана и после я закарах на сервиз да ми ги регулират но пак си остана.Пък и тук в Ямбол повечето маистори правят опели и гоуфове(без да обиждам никои) и като те видят че си с хонда или някакъв друг японски автомобил и те вращат.Не се чува от кам капака на клапаните,а се чува от към блока единично чукане.Незнам възможно ли е да е някое бутало или бутален болт?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

биелни лагери пич !!!

Може и да греша но ако беше биелен лагер нямаше ли да се чува и при заграл двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имах същият двигател и същият проблем! чудехме се дълго време за какво иде реч накрая го отворихме и се оказа нещо което никой не беше помислил а иманно биелните лагери не мога да ти кажа че и при теб 100% това е проблема но го имай пшредвид ако имаш къде да вдигнеш колата да чуеш мотора отдолу и ако тропането се чува по-ясно значи да

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

pitbuls, от къде да го има това натоварване ? !!! то двигателя няма компресия и т.н. и буталото като му извадиш лулата на свещта и спира да се движи и от това следва че няма да чука :)

 

gabara, а ти сигурен ли си че няма да ти се наложи да сменяш бубина след тези лададжийски изпълнения с лулата ?

 

регулирай си клапаните и ще разбереш от къде е проблема :D най-вероятно е от тях, щом като загрее млъква .

Никога не вадете лула на работеща хонда бе хора ...извадил си късмет, бобината си гори мигновено...изпробвано и доказано за съжаление....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

биелни лагери пич :)

Може и да греша но ако беше биелен лагер нямаше ли да се чува и при заграл двигател?
Щеше... !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D16-ка на повечко километри си е така.

Имах един Шатъл преди много време със D16A6 и всяка сутрин имах чувството че всеки момент ще гръмне но така и не гръмна.Продадох го на 370 хил.км. и новия купувач още 2 години си зарежда магазина със него.

 

Мой познат пак със Шатъл D16 си разглоби двигателя на съставни части, смени лагери,сегменти, разпр.вал със кобилиците, всички гарнитури и това тракане на студен двигател си остана, като загрее и не се чува че работи.

 

Докато са студени буталата хлопат, загрее ли двигателя, шума изчезва.

 

Карай я само топла да не се дразниш !!!

Редактирано от Hronos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Докато са студени буталата хлопат, загрее ли двигателя, шума изчезва.

Не са буталата, клапани са и не само D - серията. !!!

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами пича да иде някъде дето знаят как се регулират клапаните ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Темата може да се затваря!Днес остана време и си регулирах клапаните и чукането изчезна.Благодаря на всички дето писаха.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...