Jump to content
Golden

не ми работи оборотомера

Recommended Posts

От известно време не ми работи оборотомера. Имах проблем с Делкото, отидох да си купя ново и ми дадоха направо цяло делко вътре с Бубина, комутатор и тем подобни.. върнах се до магазина да си взема комутатора сложиха ми го и проработи.. обаче една сутрин тръгвам да паля колата и не може да запали.. извадих делкото да видя да не се е откачила някоя жичка и го върнах обратно.. и уж запали колата ама на 2-3 цилиндара.. нз кво беше станало и форсирах колата и се оправи.. явно нещо се беше запушило ли нз.. та запалих колата ама сега оборотомера не ми работи... купих си комутатор сложих го и пак не работи. Някой да има някаква идея от какво може да е? Става въпрос за Сивик 91ва (Д15Б2)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обортомера взима сигнал от комутатора. При мен обортомера подскачаше като луд нагоре-надолу и след смяна на комутатор (и бобина и свещи за всеки случай) заспа като нов :thumbs1: Сигнала минава по буксата с двата кабела отгоре зад делкото (кръгла, май бяха син и кафяв). Виж там... , а също виж дали е монтирамн правилно комутатора. Може да го замериш , за да видиш дали работи, ако разбираш в manual-a има упътване как.На мене в сервиза ми казаха че имало някякви разкачени кабели в делокото по стария комутатор?!?Това с вървенето на 3 цилиндъра е от бобината или от диструбуторната капачка, ама хората дето разбират повече от мен да кажат..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваряш делкото и има два кабела, стягаш ги и си готов. Получава се при хлабава връзка на един от кабелите. Поздрави и успех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при наличието на толкова много части по моргите що купувате турски и китаиски ментете а

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл? как да ми се води? Като модел ли?Утре ще проверя жиците как са.. обаче това с измерването нещо не мога да го разбера... каде колко Волта или Ома трябва да има.. ако може някой да ми обясни ;)

Редактирано от войводата/cls

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Надявам се това да помогне:

 

Публикувано изображение

 

 

 

IGNITER UNIT

 

1. Check and service any Honda engine codes before proceeding.

 

2. Check the No. 32 50A fuse on 1985-91 models, or the No. 39 50A fuse on 1992-95 models in the dash fuse box before testing.

 

3. Remove the distributor cap, rotor and the leak cover.

 

4. Disconnect the wires from the igniter.

 

5. Turn the ignition switch ON .

 

6. Check for voltage between the BLK/YEL wire and ground. If there is no voltage check the BLK/YEL wire and ignition switch.

 

7. Check for voltage between the WHT/BLU wire and ground. If there is no voltage check the WHT/BLU wire and the ignition coil.

 

8. Check the continuity between the WHT wire and body ground. Service the wire or connectors as needed.

 

9. Check for continuity between the BLU wire and body ground. If no continuity check the wire and connectors between the igniter unit and the tachometer or the A/T control unit.

 

10. If any tests were not passed, replace the igniter unit.

 

11. Turn the ignition OFF .

 

+++=+

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също имам проблем с обортомера на моята D13ка, утре ще пробвам с двата кабела пък дано се оправят нещата :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и при мен така.. Утре ще направя пак опит.. мина ми нещо през ума.. и ще споделя как е минало :)

Редактирано от Golden

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не се получи.. кво ли не правих.. сложих стария комутатор.. гледах жици.. слoжих новия и пак нищо... някакви идеи?

Редактирано от Golden

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...