target 0 #1 Публикувано 1 Декември, 2009 (Редактирано) Светва грешка 14, в последствие свалям EACV почиствам го обилно и около 3-4 пъти вече с WD-40, пръскам със същия спрей в дроселовата клапа и в последсвие когато е студена отново не държи обороти и ми свети чекъпа докато не загрее колата и да запаля наново.Пусках 12V на електрониката - цъка / работи /Нямам си и на идея вече какво да го правяИмам идея да си вържа едно копче и принудително да му пускам ток и да го спирамВашите идеи ?PS: D16A6 Редактирано 1 Декември, 2009 от target Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 1 Декември, 2009 Сигурно ли е, че е тази грешката ? Ако да , пробвай с друг клапан , също така примери на буксата има ли напрежение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #3 Отговорено 1 Декември, 2009 Това чете ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
target 0 #4 Отговорено 1 Декември, 2009 Предполагам че има напрежение на буксата, защото след като ми е направила този проблем и си я загряла след около 2-3 часа като не е работила и е изстинала напълно врътвам ключа и си държи обороти 1500-1600 няма проблеми и почва температурата да се покачва и оборотите да падат.Когато е оставена повече време (6 часа и повече) има проблем с с оборотите (не ги държи, и чекъпа светва) трябва аз с крака да ги поддържам докато загрее малко 4-5 минути и след това тя сама си ги държи около 1100-1200 оборота при светнъл чекъп. В това положение я гася и паля на ново и чекъпа не светва повече и така до следващият път в който не е палена повече от 6 часа.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qko_honda_crx 6 #5 Отговорено 2 Декември, 2009 Колега аз го имах същия проблем,даваше ми същата грешка....смених си IACV-to и проблема се реши,обаче и барнах това винтче за оборотите,и аз съм със същия двигател като твоя д16а6. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове