Jump to content
Tonchev

D13-Ката Придърпва и до 2000 оборота не върви като хората.

Recommended Posts

Като поразпитах тоя ония (което хич не е сигурен източник) от кво може да придърпва така ми казаха, че имало някво реактивно моторче на карборатора което струвало 230 лева ... та искам да ви питам правилно ли са ме ориентирали и тва моторче може ли да го изчиста ? Иначе проблема е следния.работи си на 900 оборота и когато на място я форсирам със рязко натискане на газта на 1300-1600 оборота някъде се дави. А ако карам на 1000 оборота на 2-ра примерно и дам повече газ качва до 1500 забива муцуната и изведнъж се изтрелва и се получава едно много неприятно придърпване. Което е компенсирам със съединителя и искам да го оправя, да не сменям след 5000 съединител.И още нещо. Оборотите ми падат бавно примерно от 5000 до 1000 ги смъква за 4 сек ... което хич не смятам, че е нормално. И когато работи на място ако я изгася и веднага след тва дам на контакт пали пак. демек имам време да дам на контакт преди двигателя да е спрял да се върти .. Тва на какво може да се дължи ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно придърпването виж си свещите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И когато работи на място ако я изгася и веднага след тва дам на контакт пали пак. демек имам време да дам на контакт преди двигателя да е спрял да се върти .. Тва на какво може да се дължи ?

ами нормално ..... като дадеш контакт докато се върти двигателя какво очакваш друго да стане освен да си запали и да продължи да си работи .... ;) иначе за придръпването ;) може да са много работи. както каза колегата по горе почни от свещи , прегледай си вакумите на карба да ли за здрави маркучите или да не се е извадил някой ....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А някой "специалист" да ти е бърникал по карбуратора ... шото обикновенно тия филми се получават след намесата на "вещи" лица ! Съветвам те да проучиш за някой мастър-джедай на карбовете в твоя град и да му я закараш ! Сам едва ли ше се оправиш .. най - много съвсем да я разбъзикаш .. карба е малко "тънка" материя ! Със съвети от разстояние едва ли ше стане ... диагнозата може да е всякаква !Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И когато работи на място ако я изгася и веднага след тва дам на контакт пали пак. демек имам време да дам на контакт преди двигателя да е спрял да се върти .. Тва на какво може да се дължи ?

ами нормално ..... като дадеш контакт докато се върти двигателя какво очакваш друго да стане освен да си запали и да продължи да си работи .... ;) .
Попринцип не очаквам двигателя да се върти още секунда ... при липсата на гориво и адекватна компресия според мен не би трябвало да става така (естествено тва е някво мое си предположение) До сега всичките коли които съм имал не са го правили, и за това ми се стува странно, също така и ако искам да спра със скоростите от 100 до 0 ми трябват 1000 метра ;):lol: Та някой колега с д13-ка да каже дали и при него е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от 100 като съм на 3-та и върна газта, веднага след това (80-90) като набия втората и километража се смъква за отрицателно време.... и нямам никакво придърпване.... провери свещи, кабелите как са?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес се борих с почти идентичен проблем оказа се делко :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...