lamerko 1 #1 Публикувано 28 Ноември, 2009 Имам следният проблем. Значи като включа на втора подавам леко газ няма никой.... подавам още съвсем малко и бам ще ми откъсне главата. Има ли някакъв начин да се настрои чувствителноста на педала за газта. Понякога ме е страх да го натисна трябва с перце да се гали Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #2 Отговорено 28 Ноември, 2009 (Редактирано) от дроселовата клапа има регулиране с една гаика се върти може да отпускаш и натягаш като е ненатиснат педала не трябва да има корем (жилото)същевременно не трябва и да много натегнато нещо средно Редактирано 28 Ноември, 2009 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamerko 1 #3 Отговорено 28 Ноември, 2009 Да не пускам нова тема. Някой може ли да ми каже има ли разлика между пружините на D15B2 хеч като на D13B2 хеч? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #4 Отговорено 28 Ноември, 2009 (Редактирано) Като питаш защо поне не се уточняваш кои пружини, и какъв хеч? 4-та, 5-та?Ако става на въпрос за окачването - принципно афтърмаркет койлоувърите и тем подобните му есктри ги рекламират 88-00, тоест от 4та до 6та не би трябвало да има разлика. Амортесьорите май са с различни захващания. Редактирано 28 Ноември, 2009 от kalmara Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #5 Отговорено 28 Ноември, 2009 А как се регулира педала на газта при D15B2? И нормално ли е горе високо да е много твърд и да трябва да го понатиснеш за да се сети колата, че го натискаш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamerko 1 #6 Отговорено 28 Ноември, 2009 (Редактирано) Кире утре ще пробвам да врътна тази гайка дано помогне Редактирано 28 Ноември, 2009 от lamerko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #7 Отговорено 28 Ноември, 2009 Колега пусни си отделна тема за пружините.Темата е за проблема ти с газта.Така в една тема като смесват много проблеми става манджа с грозде и после на никой не е полезна,защото не може да се отсее кой по какъв проблем дава отговор, мненията се преплитат и т.н Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
пламен1 0 #8 Отговорено 28 Ноември, 2009 мен ми се струва че проблема ти е от синдрома на Д15Б2 неразрешимия проблем с придърпването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamerko 1 #9 Отговорено 28 Ноември, 2009 (Редактирано) Проблемът с предърпването си го имам, но в момента след изчистване на грешките колата не забива предницата. Проблема е, че колата е прекалено рязка. Не искам да е мудна, но в момента е в другата крайност Редактирано 28 Ноември, 2009 от lamerko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #10 Отговорено 28 Ноември, 2009 аз мисля че проблема ти е в самото жило.Наи вероятно е клеясало и не сработва както трябва.Вземи си ВД40 и го понапръскаи хубаво след което го раздвижи.Напръскаи и долния краи които е на педала в купето.Относно забиването,оправя се с монтирането на газова уредба. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове