dulgia83 0 #1 Публикувано 20 Ноември, 2009 здравейте,искам да попитам дали е възможна смяната на гумичките на клапаните без да се сваля главата,като при някои други автомобили,става въпрос за сивик д15б2.примерно като на ауди да се сменят без да се сваля главата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
besniq 1 #2 Отговорено 20 Ноември, 2009 да,точно така се сменят Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #3 Отговорено 20 Ноември, 2009 я някой да сподели точно как става.Предполагам, че двигателя се поставя в ГМТ и се правят 2х2 цилиндъра. Прав ли съм? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 20 Ноември, 2009 Напълно си прав... Докарваш я на белези, сменяш гумичките на 1-ви 4-ти цилиндър, после завърташ коляновия вал на 180 градуса и сменяш на 2-ри и 3-ти... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
danail_delchev 15 #5 Отговорено 20 Ноември, 2009 здравейте,преди месец сменях гумички на клапани на d15b7.няма нужда да се сваля главата,само се отваря капака на главата.и си купи гумички от витон, казаха че са върхът на гумичките.поздрави на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #6 Отговорено 21 Ноември, 2009 Неможеш да ме убедиш да си взема от другаде вече само от бултрако. За 20-30 да ми е мирна главата и да знам, че не ми тече там маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalinski84 5 #7 Отговорено 21 Ноември, 2009 колеги един малък офф топик, а колко масло ви харчи че прибегнахте до смяна на гумички. защото аз мисля че сам и за сегменти 1300км. - 1л масло .....После налага ли се реглажна клапаните?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 21 Ноември, 2009 с тоя разход си си за сегменти, тогава ще смениш и г-ра на главата и капака, гумички на клапаните и да, регулират се и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #9 Отговорено 21 Ноември, 2009 Неможеш да ме убедиш да си взема от другаде вече само от бултрако. За 20-30 да ми е мирна главата и да знам, че не ми тече там маслотоНе знам дали си проверявал колко са в Бултрако но аз съм проверявал в Карада Варна което е същата работа и ще ти кажа че не е 20-30 лв разликата.В Карада ми обявиха 14 лв на броика а сега ги сметни 14 по 16 и си направи сметка от де ще ги вземеш.Моите са на NOK с каквито е колата оригинал каквито ще ти дадат от карада но на съвсем различна цена мисля към 70-80 лв комплекта.В никакъв случаи не си купуваи измислени някви Щот може да загори повече масло от сега.Казвам го от опит. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalos 37 #10 Отговорено 21 Ноември, 2009 може и така да е, но при положение, че сменяш семеринги и дадеш 40-50лв за някакви /защото съм виждал как печатат кутии в бг за различни марки/ и сложиш и труд и време и след 2 седмици гледаш нямати маслото и тогава хората се сещат я аз да си взема комплект семеринги за 102лв оригинални Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dulgia83 0 #11 Отговорено 4 Декември, 2009 аз съм слагал гумички corteco и мисля че са добри.на хондичката мисля да сложа същите те са по 8лв.парите не са от значение но мисля че са добри.а относно как става смяната,на ауди съм сменял и както каза колегата по горе,буталото е в горна мъртва и точно така сменяш 1 и 4 и после въртиш 180 градуса и сменяш и другите два.само че при някои коли трябва да махнеш свещите за да подпираш с отвертка примерно клапана за да не пада защото все пак си има разстояние до буталото и пропада точно толкова че да не можеш да извадиш кученцата на пружината.но при хондата не виждам как ше стане като се има предвид каде и как са разположени свещите.и да винаги се налага реглаж на клапаните когато се сваля вала по принцип.а това е наистина много 1300км 1 литър.мене ми харчи 1 и половина на 12000хил.затова искам да ги сменя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове