Jump to content
dulgia83

смяната на гумички на клапани

Recommended Posts

здравейте,искам да попитам дали е възможна смяната на гумичките на клапаните без да се сваля главата,като при някои други автомобили,става въпрос за сивик д15б2.примерно като на ауди да се сменят без да се сваля главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да,точно така се сменят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я някой да сподели точно как става.Предполагам, че двигателя се поставя в ГМТ и се правят 2х2 цилиндъра. Прав ли съм?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно си прав... Докарваш я на белези, сменяш гумичките на 1-ви 4-ти цилиндър, после завърташ коляновия вал на 180 градуса и сменяш на 2-ри и 3-ти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здравейте,преди месец сменях гумички на клапани на d15b7.няма нужда да се сваля главата,само се отваря капака на главата.и си купи гумички от витон, казаха че са върхът на гумичките.поздрави на всички :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможеш да ме убедиш да си взема от другаде вече само от бултрако. :DЗа 20-30 да ми е мирна главата и да знам, че не ми тече там маслото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги един малък офф топик, а колко масло ви харчи че прибегнахте до смяна на гумички. защото аз мисля че сам и за сегменти 1300км. - 1л масло .....После налага ли се реглажна клапаните??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с тоя разход си си за сегменти, тогава ще смениш и г-ра на главата и капака, гумички на клапаните и да, регулират се и си готов.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Неможеш да ме убедиш да си взема от другаде вече само от бултрако. :DЗа 20-30 да ми е мирна главата и да знам, че не ми тече там маслото

Не знам дали си проверявал колко са в Бултрако но аз съм проверявал в Карада Варна което е същата работа и ще ти кажа че не е 20-30 лв разликата.В Карада ми обявиха 14 лв на броика а сега ги сметни 14 по 16 и си направи сметка от де ще ги вземеш.Моите са на NOK с каквито е колата оригинал каквито ще ти дадат от карада но на съвсем различна цена мисля към 70-80 лв комплекта.В никакъв случаи не си купуваи измислени някви Щот може да загори повече масло от сега.Казвам го от опит.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може и така да е, но при положение, че сменяш семеринги и дадеш 40-50лв за някакви /защото съм виждал как печатат кутии в бг за различни марки/ и сложиш и труд и време и след 2 седмици гледаш нямати маслото и тогава хората се сещат я аз да си взема комплект семеринги за 102лв оригинални :)Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм слагал гумички corteco и мисля че са добри.на хондичката мисля да сложа същите те са по 8лв.парите не са от значение но мисля че са добри.а относно как става смяната,на ауди съм сменял и както каза колегата по горе,буталото е в горна мъртва и точно така сменяш 1 и 4 и после въртиш 180 градуса и сменяш и другите два.само че при някои коли трябва да махнеш свещите за да подпираш с отвертка примерно клапана за да не пада защото все пак си има разстояние до буталото и пропада точно толкова че да не можеш да извадиш кученцата на пружината.но при хондата не виждам как ше стане като се има предвид каде и как са разположени свещите.и да винаги се налага реглаж на клапаните когато се сваля вала по принцип.а това е наистина много 1300км 1 литър.мене ми харчи 1 и половина на 12000хил.затова искам да ги сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...