Jump to content
harabijta

D15b2

Recommended Posts

Някои може ли да ми каже защо за 5 път сменям гарнитура на глава след тези ремонти?1-Проверка глава за пукнатини.2-Шлаиф глава.3-челосване на блока поради съмнение за потънали ризи.4-смяна на всички части по мотора които могат да се сменят,лагери, сегменти, гумички, помпа водна и т.нДвигателя работи перфектно с изключение на това че прегаря гарнитурите на главата.До сега съм пробвал с Глазер,Паиен,Нипон и няква дет не знам каква беше.Еднакъв резултат 5000 км и долу.Ремонта се извършва абсолютно прецизно без да се пропъска нито една подробност но резултата е един и същ.Даите акъл че ще я засиля към дерето скоро.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно е варианта с шлайфа на главата да е като спирането на зиг-заг, което избива рибата. В кой сервиз правят колата или е направи си сам ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

челосване на блока поради съмнение за потънали ризи.??????????? А със ризите всичко наред ли е ? Аз взех кола със духната гарнитура и реших само да я сменя без да пипам друго и за сега вече 2мес.или15000км.държи... Нещо което работи не пипам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега след всяка смяна ли шлайфате блкоа и главата??????? и ако е било само първия път с колко шлайфахте главата и с колко блока? болтовете на главата сменя ли ги? взимаш ли предвид факта, че от много стягане/развиване те се разтягат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

блока и главата са шлаифани само по веднъж като главата е проверена 2 пъти.Блока е свален с 0.2 десети а главата с 0.7 което не е толкова много.В 3 от 5 случая изгарят 1 и 2 цилиндър но дефекти по гарнитурите има по всички цилиндри.Относно болтовете не са сменяни но по каталиг на Д15б2 не се сменят болтове.А и Омбре каза преди време да не ги сменям щото няма нужда и не се знае какви ще додат.Пък и при 70 нютона стягане което не е кои знае колко много не могат да се разпънат.Този път съм взел метална гарнитура на STONE за д15з1 да видим какво ще се получи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

челосване на блока поради съмнение за потънали ризи.??????????? А със ризите всичко наред ли е ? Аз взех кола със духната гарнитура и реших само да я сменя без да пипам друго и за сега вече 2мес.или15000км.държи... Нещо което работи не пипам

По кораво направени ризи аз не съм виждал.Мотора е на 350000 км и няма никакво износване на цилиндровите втулки.Няма и микрон ръб.Според мен проблема е или в гарнитурите които продават(наи вероятно)Или в тухлата която съм сложил на педала на газта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и какво се оказа гарнитура менте или нещо друго.ще се радвам да споделиш как си решил проблема или все още не е.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.7 на шлайф на главата и 0.2 на блока си е цял милиметър - доста е

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0.7 на шлайф на главата и 0.2 на блока си е цял милиметър - доста е

0.9 мм., няма мм. :D Много е за главата, но проблема не е там... :D

Пък и при 70 нютона стягане което не е кои знае колко много не могат да се разпънат.

Сигурно не се разпъват на 70, но при 30 веднъж и 65 втори път не си сигурен и от къде ги гледаш тия неща...? Редактирано от sebulba

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разпъват се при 70 нютона :D Аз ти предлагам ОЕМ гарнитура или Кометик метална.АРП шпилки или ОЕМ болтове.Ще се поизръсиш, но ще си сигурен.Естествено ако нямаш кривини.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гарнитурата я смених преди месец и за сега нямам ядове.Сложих метална която ми пратиха от испания но не знам марката защото беше разопакована за да се събере в сака към 30 евра беше.Болтовете не съм сменял но не го изклюявам като вариант.За сега върви добре но е на 2000 км само, ще видим по нататък и ако недаи боже стане проблем ще се чуе.Аз се надявам гарнитурата да остиска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...