harabijta 1 #1 Публикувано 19 Ноември, 2009 Някои може ли да ми каже защо за 5 път сменям гарнитура на глава след тези ремонти?1-Проверка глава за пукнатини.2-Шлаиф глава.3-челосване на блока поради съмнение за потънали ризи.4-смяна на всички части по мотора които могат да се сменят,лагери, сегменти, гумички, помпа водна и т.нДвигателя работи перфектно с изключение на това че прегаря гарнитурите на главата.До сега съм пробвал с Глазер,Паиен,Нипон и няква дет не знам каква беше.Еднакъв резултат 5000 км и долу.Ремонта се извършва абсолютно прецизно без да се пропъска нито една подробност но резултата е един и същ.Даите акъл че ще я засиля към дерето скоро. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #2 Отговорено 19 Ноември, 2009 Възможно е варианта с шлайфа на главата да е като спирането на зиг-заг, което избива рибата. В кой сервиз правят колата или е направи си сам ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #3 Отговорено 21 Ноември, 2009 челосване на блока поради съмнение за потънали ризи.??????????? А със ризите всичко наред ли е ? Аз взех кола със духната гарнитура и реших само да я сменя без да пипам друго и за сега вече 2мес.или15000км.държи... Нещо което работи не пипам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 21 Ноември, 2009 колега след всяка смяна ли шлайфате блкоа и главата??????? и ако е било само първия път с колко шлайфахте главата и с колко блока? болтовете на главата сменя ли ги? взимаш ли предвид факта, че от много стягане/развиване те се разтягат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #5 Отговорено 21 Ноември, 2009 блока и главата са шлаифани само по веднъж като главата е проверена 2 пъти.Блока е свален с 0.2 десети а главата с 0.7 което не е толкова много.В 3 от 5 случая изгарят 1 и 2 цилиндър но дефекти по гарнитурите има по всички цилиндри.Относно болтовете не са сменяни но по каталиг на Д15б2 не се сменят болтове.А и Омбре каза преди време да не ги сменям щото няма нужда и не се знае какви ще додат.Пък и при 70 нютона стягане което не е кои знае колко много не могат да се разпънат.Този път съм взел метална гарнитура на STONE за д15з1 да видим какво ще се получи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #6 Отговорено 21 Ноември, 2009 челосване на блока поради съмнение за потънали ризи.??????????? А със ризите всичко наред ли е ? Аз взех кола със духната гарнитура и реших само да я сменя без да пипам друго и за сега вече 2мес.или15000км.държи... Нещо което работи не пипамПо кораво направени ризи аз не съм виждал.Мотора е на 350000 км и няма никакво износване на цилиндровите втулки.Няма и микрон ръб.Според мен проблема е или в гарнитурите които продават(наи вероятно)Или в тухлата която съм сложил на педала на газта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stoian stoianov 24 #7 Отговорено 4 Януари, 2010 и какво се оказа гарнитура менте или нещо друго.ще се радвам да споделиш как си решил проблема или все още не е..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikolai_fox 2 #8 Отговорено 4 Януари, 2010 0.7 на шлайф на главата и 0.2 на блока си е цял милиметър - доста е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #9 Отговорено 4 Януари, 2010 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #10 Отговорено 4 Януари, 2010 (Редактирано) 0.7 на шлайф на главата и 0.2 на блока си е цял милиметър - доста е0.9 мм., няма мм. Много е за главата, но проблема не е там... Пък и при 70 нютона стягане което не е кои знае колко много не могат да се разпънат.Сигурно не се разпъват на 70, но при 30 веднъж и 65 втори път не си сигурен и от къде ги гледаш тия неща...? Редактирано 4 Януари, 2010 от sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krelion 42 #11 Отговорено 4 Януари, 2010 Разпъват се при 70 нютона Аз ти предлагам ОЕМ гарнитура или Кометик метална.АРП шпилки или ОЕМ болтове.Ще се поизръсиш, но ще си сигурен.Естествено ако нямаш кривини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harabijta 1 #12 Отговорено 5 Януари, 2010 Гарнитурата я смених преди месец и за сега нямам ядове.Сложих метална която ми пратиха от испания но не знам марката защото беше разопакована за да се събере в сака към 30 евра беше.Болтовете не съм сменял но не го изклюявам като вариант.За сега върви добре но е на 2000 км само, ще видим по нататък и ако недаи боже стане проблем ще се чуе.Аз се надявам гарнитурата да остиска. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове