Jump to content
Kikata

мек спирачен педал

Recommended Posts

Карам английски Сивик със задни дискови спирачки. Август изтече заден ляв спирачен апарат, който поправиха с ремонтен комплект + ново бутало. Направих същото и с другия заден, който беше в същия вид. При обезвъздушаването обаче протече едната метална спирачна тръба под купето - ръждясала и прогнила. Смениха ми ги с нови, неоригинални, правени.Имам няколко притеснения:1. Спирачния педал е мек и спира при дълбоко натискане. Отдавам го на това, че колата седя дълго време без да я карам, дисковете са поръждясали, а и тук-там са капнати със спирачна течност. Но според мен това няма отношение към твърдостта на педала, просто прави колата да спира по-бавно.2. АБС свети. Той и преди си светеше, но се надявах са да се оправи3. Ръчната спирачка не спира равномерно. Като монтирах жилата отпред ми направи впечатлени, че дясното е по-дълго от лявото. Това се коригира като натегнах, но все пак дясното колело не стяга колкото лявото

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иди да направиш рекламация и ги накарай да ти обезвъздушат спирачките като хората!Погледни в казанчето за спирачната течност...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обезвъздушаване и реглаж на спирачната система. ако тръбите са направени както трябва, не се притеснявай от тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой път се случва като влезе въздух в спирачната помпа ако са тръгнали гумичките да се прецака. Също така и ако се смени спирачната течност пак го има тоя вариянт. Ако "напомпиш" спирачката и не се втвърди надали е от обезвъздушаването ... (освен ако нещата при АБС-а седят по друг начин)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако "напомпиш" спирачката и не се втвърди надали е от обезвъздушаването ... (освен ако нещата при АБС-а седят по друг начин)

Еднакви са. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще работя по въпроса. А дотогава ще добивам умения за плавно шофиране. Междувременно дадох колата на брат си да я тества до пловдив, като се върне ще ви кажа как се кара с гъвкав педал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално се карало, прибра се жив и здрав

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам идея защо може да е така педала - значи в скобите, в които се хващат спирачните апарати влизат две пишки /PIN/, в които се натягат болтовете, които захващат апаратите за тях. Тези "пишки" се обуват с едни гумички и целта им е да се движат напред-назад при натискане на спирачката. Предполагам, че идеята е при излизане на буталцето да се избута вътрешната накладка, от силата на противодействието апаратът се измества навътре точно благодарение на тея "пишки", като по този начин придърпва и външната накладка. На единия ми апарат едната "пишка" се наложи да я свалям с нагряване с оксижен, толкова беше спекла. Та предполагам от там да идва по-дългия ход на педала

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kikata много добре си написал домашното ;) . Почисти и раздвижи водачите на спирачните апарати. Трабва да се движат лесно. При затегнал водач, няма да ти се износва накладката, която е от външната страна (срещуположната на спирачното бутало), освен получената вече "екстра" - мек пеадл на спирачките. Щом имат маншончета водачите на спирачните апарати, вероятно са предвидени и да се смазват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) за 2мата преди менпогледни диска дали има следи от неравномерно износване - виждал съм дори ръжда по вътрешната част на диска

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...