insulin 73 #1 Публикувано 18 Ноември, 2009 (Редактирано) Здравейте, колеги... Изкочи ми делсол на добра цена, но е с автоматична скоростна кутия. Колата е малкия Vtec с Д-серия двигател. Искам да разбера дали е възможно да сменя автоматичната скоростна кутия с механична? Какво точно се сменя освен кутията, педали, скоростен лост и друго ....????????? Благодаря, предварително Редактирано 18 Ноември, 2009 от insulin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #2 Отговорено 18 Ноември, 2009 (Редактирано) кутия, захващане(лапи, може и тампон), жила,педали, скоростен лост с механизъм за превключване. общо взето миля, че е това.миналата седмица сменяхме на сеат, мисля, че и тук няма да има друго освен тези работи, освен някоя букса или кабел да се попреправи. Редактирано 18 Ноември, 2009 от pitbuls Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #3 Отговорено 18 Ноември, 2009 Не съм мноо сигурен .. ама ECU-то или трее се модне заради режима на автомата , или требе да се смени ! Некой от "спец-частите" да подскаже ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 18 Ноември, 2009 при нас нямаше ядове с еку, но за хондата не съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #5 Отговорено 18 Ноември, 2009 (Редактирано) Ако някой е правил въпросния swap да пише бързо и ще пием бири Редактирано 18 Ноември, 2009 от insulin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #6 Отговорено 18 Ноември, 2009 (Редактирано) Такаа да видим сега. Тая манипулация я правих преди седмица на сивика. Значи трябва ти: - скоростна кутия в твоя случай от Д-серия - двете помпи за съединителя - лостовете с един шорт-шифтър примерно - педалите ВСИЧКИТЕ три (недей да спестяваш някой лев и да режеш спирачката на автоматика на две) - металната и гумената тръбички, които свързват двете помпи - маховик заедно с болтовете за закрепяне към коляновия вал (от автомата не стават по-къси са) - пълен комплект съединител, притискател, аксиален лагер и лагера, който е в средата на маховика както и болтовете за притискателя към маховика - жило за газта, на автоматика захващането към педала е друго (поне при мен беше) - ЕКУ П28 в твоя случай от кола с ръчна кутия или си преправяш твоето (лесно става по спомен само се махат един два резистора) - за кабелите отваряш чуждите форуми и гледаш как се преправя главния кабел, който минава под таблото аз просто го смених целия с такъв от кола с ръчна кутия но при мен филма беше друг - преден долен тампон от ръчна кутия тоя който е откъм кутията, само желязото ти трябва - има един момент при 5г сивик не съм 100% сигурен дали важи и за дел сола но мисля че важи. Значи захващането на кутията към купето при автоматика и при ръчката е различно. Разбирай стойката където се хваща големия тампон на кутията (този който е отгоре) към купето е на различни места за автоматик и за ръчка. С други думи трябва ти специален тампон който да коригира отместването иначе няма да стане.Ами това е цялата работа е за един ден. Редактирано 18 Ноември, 2009 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
insulin 73 #7 Отговорено 19 Ноември, 2009 Wyvern, много благодаря за подробното инфо колега, но откъде да намеря тампона С други думи трябва ти специален тампон който да коригира отместването иначе няма да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Wyvern 382 #8 Отговорено 19 Ноември, 2009 (Редактирано) Значи аз моя си го поръчах от USA излезе ми 70 лева виж в ebay ги има. Другия вариант е да преместиш стойката на купето ама трябва да режеш и да я заваряваш нановоЕто за това говоря: LinkСамо че тази е на Hasport и е по-скъпа но има и по-ефтини Редактирано 19 Ноември, 2009 от Wyvern Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове