Jump to content
Guest necentrovaniq

Странен проблем при палене

Recommended Posts

Guest necentrovaniq

Колеги,Появи ми се странен проблем.Колата е с д14а2 и обикновенна газ с автоматичен ключ.Значи давам на контакт,гасне лампата на помпата и въртя ключа и тя не иска.или пали и гасне веднага или върти повече.Втория пат пали от раз.това го прави само ако не съм обърнал на бензин от предварително,в сисъл преди да я изгася.Нали ключа трябва да я обръща?Колата е обслужена изцяло-филтри,чистене на дюзи преди 30 хил.,филтъра и ключа са нови,също и релетата,свещите са на 15 хил.и си блъскам главата вече.търсачката и тя не помогна.колата се кара доста(ок 100 км/ден) и за 2 год имам кам 70 хил само на газ.винаги я подгревам на бензин целогодишно на всеки старт.проблема се появи преди ок 2 месеца.мембраните са здрави.газаджията отвори капачката на радиатора и форсира маторя и не мерише.а най-гадното е че и баща ми кара колата чат пат и като не я обърне предварително и после "кефа" е за мен.хелп че ми писна вече,а с тия цени на бенз не мога да карам нон стоп. :)

Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Колеги,Никой ли не знае? :):):(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

koleга, много са като тебе и не се разкрива проблема. аз смених свещите и всичко си дойде на място( бях с денсо- нови , но не работеше както трябва). взех си японски нжк и всичкоо е ок. като поразбутам малко газовата и аз така паля и гасна 1я път, второто въртене няма ядове, но си я глася. да не би като си сменил филтър(визирам въздушен) да не си минал на реглаж на газовата, щото при смяната му се иска пренастройка. газовия клапан чистил ли си скоро от графитни боклуци?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

имам абсолютно същия проблем с моята.да не би да е някакъв фабричен дефект? ако някой знае нека сподели и аз ще се радвам да науча

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Клапана е чистен,филтъра беше същото менте и няма промяна.клапана е чистен и свешите са нови.Освен като я изгася на газ и тази остаанлата в колектора и цилиндрите да кристализира и ебава нещата на схемата?!? Но пък не е всеки път? Много странна работа.А също и като я мина на бенз и и траат 10тина сек да "отработи" но тва е сиг компа и сондата "влезнат в час и е поносимо. б...а ли му японската работа.3 коли имаме и само тая е така.форда на дартия и фабията на брат ми немат проблеми ама и не върват,а таяя се цепи като луда. :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А като я палиш на газ и подадеш малко газ пак ли ти гасне. Моята на бензин няма проблем и да е студена пали от раз, обаче на газ като е малко студена неще да запали или ако запали гасне веднага. Иначе ако е загряла малко и я паля на газ с малко натискане на газта си пали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

братле, или ти се ебава копчето, или не ти е регулирана както трябва. с къв изпарител си?това, дето ти остава газ по тръбите и тя ти прави беля го забрави. явно стартовото гориво ти е малко за по-студено време. пробвай като дадеш контакт да изчакаш малко повече преди да завъртш или като въртиш подай малко газ. ако копчето ти дозира газта за палене(2-3 секунди, няма да мине номера) времето ти е малко, но не можеш да го регулираш и се примиряваш с проблема. ако искаш бутни малко болта, който е като жиглиор(игла), развий го, но много малко. той пуска газ при палене. така за същото време ще ти пусне повечко газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Проблема е че го си пали винаги на бензин,защото ключа е такъв.изпаритела е брц.значи не пали само като не е мината принудително на бензин преди гасене.иначе пали на бенз винаги или поне по думите на газаджийте.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега и аз имам същите симптоми като теб на прелюда и при мен нямаше никакви проблеми и изведнъж започна да ги прави тези номера първия проблем се оказа газовия клапан не затваряше добре и изпускаше газ отворих ме го и се оказа задръстен с графит като имаш предвид че беше чистен и със сменен филтър само преди 3-4 месеца направо го смених с нов и работата се подобри доста но пак когато му скимне го прави този номер другото което ме посъветваха газаджиите е да се отвори изпарителя и да видят мембраната и някакви клапанчета дали не са заседнали и те от натрупан графит но не ми е останоло време и пари да свърша тази работаа обяснението е че както клапана изпускаше така може и изпарителя да изпуска газ и да дави колата от изтичащата газдано си решеш проблема и сподели какво е станало

Редактирано от KONI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е някакъв хроничен проблем така като ви слушам.Аз съм с обикновенна газова на Мотор Гас и не съм имал проблеми .Нещо ме навява на мисълта че ключа на газовата уредба ти прави номера.Кажете с какви газови уредби сте ,тези който са със същия проблем като на колегата .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята е обикновенна BRC но от тази марка остана само изпарителя защото клапана е сменен и автоматичния ключ същоаз също съм се замислял дали не е ключа или релето но уж всичко работи сега съм я откачил и съм изкарал плочката и карам на бензин с идеята да занеса изпарителя за преглед и профилактика че май само той остана под съмнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

от изпарителя зор работа чак да не пали. и аз си мисля за копчето или релето!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

изпарителя ще го сервизирам но след ок месец или два,а копчето и релетата са ми чисто нови.а при запалване компа от кои датчици ползва инфо?мислълта ми е че така мога да хвана проблема. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фене за тези километри които си навартял платната на изпарителя ти са се пенсионорали, един съвет наи добре си купи нов изпарител като твоя и го смени, по евтино си смени само платната, прецени си, и като се видим ще черпиш една бира

Редактирано от civic1.5

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Може и да си прав.Ще го проверя въпреки че не изпуска или мерише в рабоатора на газ.Но няма да е сега че треа да изкачам и за амортесиори но нз какви.Последните издържаха 60хил и съм в шок.В смисъл купих ги от бг.И сега кинтите са зле и я обръщам на бенз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз имах подобен проблем, дори имах и много висок разход(около 10-11 извън градско) и никакъв вървеж.По съвет на мой приятел отидих в Кочериново(близо до Благоевград) и там ми разкачиха цялата газова система.Връзване наново и сега съм много доволен. В момента съм адски доволен, колата харчи около 7 извън градско и около 10 градско. За вървеж- около 150-160 км на равен участък. Пали без проблем(да чукна на дърво) и при минус 10-15 градуса. Ако искаш пиши на лични, за да ти дам телефона за една безплатна консултация с човека(за това не взима пари). Смея да твърдя че няма газова която да не е оправил, а и не взима никак скъпо. Ако се обадиш пиши пак за да знаем всички дали с е е оправила колицата.Айде поздрави и успех ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...