едмундо 34 #41 Отговорено 20 Април, 2010 (Редактирано) Хонда няма проблем с гумичките.....смяната им в повечето случай е безпредметна....а сега се смей колкото си щеш.... Редактирано 20 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZAPPA 39 #42 Отговорено 20 Април, 2010 Хонда няма проблем с гумичките.....смяната им в повечето случай е безпредметна...Точно така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq #43 Отговорено 20 Април, 2010 Хонда няма проблем с гумичките.....смяната им в повечето случай е безпредметна....а сега се смей колкото си щеш....смея се и продължавам да се смея Защото нищо не е вечно...Като има проблем гори ли масло-гори.Дали ще е сега или след 5 год. се някога изпушват.п.п.Моя матор си е като от завода-перфектно чист при клапаните,не пипа масло и компресията я мерих вчера-без отклонение.Лоша ми е периферията,ма тва е др тема.по километраж съм на почти 140 000 а колко са-само колата си знае.Още ми е смешно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #44 Отговорено 20 Април, 2010 Излагаш се кат кифладжия, ти му обяснямаш едно то си знае неговото...карай си негорящата масло хонда и си се смей сам на себе си ;) п.п-кви периферии кви 5 лева.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
войводата/cls 3 #45 Отговорено 21 Април, 2010 пак акате в темите на хората Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #46 Отговорено 21 Април, 2010 Аз съм с почти същия двигател и аз си мислех, че във високите обороти понагорява малко, но смених Мобила с Мотул и мисля, че е по-добре - не съм забелязал сериозни отклонения по щеката от смяна до смяна (2-3мм сигурно има). Ежедневно колата се кара и в ниски и в по-високи обороти, НО не се стига до червения сектор (максимум до около 5 хил.об). Мощността на колицата е доста добра и преди лютеницата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #47 Отговорено 21 Април, 2010 (Редактирано) За мен пък има смисъл в смяната на гумичките на Хонда, всяко нещо се амортизира. Към колегата едмундо, за мен след основен ремонт не е нормално да ти гори колата масло. Ако съдя по моета, която е приблизително 15 000 км след основен ремонт, доста гонки по Междене, доста често влизаща в червения сектор и извън междене, ами колега колата ми не го бута маслото. Даже и не "пуши" отзад. За мен след като мотора е отворен и ще се прави нещо, ами не е ли нормално да дадеш някой лев горница и да си смениш гумичките, поне да знаеш, че всичко си си сменил. Аз със моета така си направих, от ибей пълен комплект гарнитури за главата + гумичките за 38 долара и си го преместих от единия в другия крачол. И не си вдигам капака всяка сутрин да видя нивото на маслото. Редактирано 21 Април, 2010 от mEtaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #48 Отговорено 21 Април, 2010 (Редактирано) На акорда шлайфах глава, припаснах клапани, смених гумички и сегменти и кат я погна, еми гори си го дееба..... Редактирано 21 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #49 Отговорено 21 Април, 2010 Незнам, при моята този случай го няма все още. Сегментите ми са Ниппон купени също от ибей. Я сподели за какъв разход на масло идва реч? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #50 Отговорено 21 Април, 2010 (Редактирано) над литър за 9 хил км...но сипах Селения 10 40, сега мисля да и хакна мотул 15/ 50 да я видя как ще е,Селенията до 3 хил не го пипна..... Редактирано 21 Април, 2010 от едмундо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ajax6 1 #51 Отговорено 21 Април, 2010 вземете си от ms auto пълна синтетика 10w40 много добро масло оргинално на митсубиши 6000км карам вечес него често на много високи обороти и не е мръднало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mEtaka 68 #52 Отговорено 21 Април, 2010 (Редактирано) Аз в началото бях с Fuchs, после и сложих Motul 6100, за сега оплакване нямам. Но мисля,че Мотул не е това което говорят за него. Имам странното усещане, че двигателят стана по-шумен. Мисля да слагам на следващата смяна 10w60, само още не съм си избрал марка. Редактирано 21 Април, 2010 от mEtaka Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1077 #53 Отговорено 21 Април, 2010 Няма начин да ръчкаш и да не пипа поне малко масло,особено 5/30 или 5/40.За 10 000 км. един литър не е нито много,нито малко Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #54 Отговорено 21 Април, 2010 (Редактирано) Полисмена е напълно прав. Колкото по тежък крак, толкова по отънял джоб от разходи за масло.Англичанка с д16 мотор , първите 10 000км изяде над литър и половина масло, на следващата смята с умишлено нормално каране се вмести в около 0.700грама.п.п. Маслото си е все едно и също: Мотул 6100 10/40 Редактирано 21 Април, 2010 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ajax6 1 #55 Отговорено 21 Април, 2010 ако е абсолютно изправна колата не трябва да гори много масло(до 200-300гр говоря за японски автомобили и при хубаво масло )имал съм освен хондата и тойота и двете не са пипали масло при каквото и да е каране немските автомобили са друго имал съм форд и бмв на форда не съм го сменял само доливах защото до 10000км изгаряше по 3литра бмв по малко но около 2литра на 10000км разбира се е нормално да изгаря малко масло дори и нова кола но до200-300гр на 10000км това е допустимо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Slade 21 #56 Отговорено 22 Април, 2010 Аз в началото бях с Fuchs, после и сложих Motul 6100, за сега оплакване нямам. Но мисля,че Мотул не е това което говорят за него. Имам странното усещане, че двигателят стана по-шумен. Мисля да слагам на следващата смяна 10w60, само още не съм си избрал марка.И аз имам такива наблюдения от Мотула 6100. Става особено шумна зимата при температури под 0 (тогава се оплаквах даже от притропване). Щом температурите минат 5-8 градуса и колата утихва, всякакво потропкване изчезва (така беше и тази и миналата година). Чудя се дали другата зима да слагам по-тънко масло и дали няма да почне да го гори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PazzO 3 #57 Отговорено 10 Март, 2012 Пък си мислех че само аз съм параноик за Мотул 6100, и аз карам д15з6 еми мотора стана по шумен от колкото с Репсола преди това и при мен се забелязва горене на масло от порядака на 400гр-700гр до смяна.Има и нещо друго...Като и налея до МАКС говоря до дупката на щеката имам чуството че го "уздухва" като слезе милиметър 2 под макса него пипа особено.Също че и Кастрола с койо беше преди това...избощо цвета и всичко нему беше както преди 2 години когато карах друг сивик,НО с същия мотор..АЗ определено повече няма да сипя точно от тоя МОТУЛ или кастрол,или слагам Fuchs Titan 10w40 Или Yacco или РЕПСОЛ 10в40 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове