Jump to content
migga

Гори масло

Recommended Posts

Хонда няма проблем с гумичките.....смяната им в повечето случай е безпредметна....а сега се смей колкото си щеш....

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда няма проблем с гумичките.....смяната им в повечето случай е безпредметна...

Точно така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Хонда няма проблем с гумичките.....смяната им в повечето случай е безпредметна....а сега се смей колкото си щеш....

смея се и продължавам да се смея;) Защото нищо не е вечно...Като има проблем гори ли масло-гори.Дали ще е сега или след 5 год. се някога изпушват.п.п.Моя матор си е като от завода-перфектно чист при клапаните,не пипа масло и компресията я мерих вчера-без отклонение.Лоша ми е периферията,ма тва е др тема.по километраж съм на почти 140 000 а колко са-само колата си знае.Още ми е смешно. :););):lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Излагаш се кат кифладжия, ти му обяснямаш едно то си знае неговото...карай си негорящата масло хонда и си се смей сам на себе си :lol:;) ;) п.п-кви периферии кви 5 лева....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с почти същия двигател и аз си мислех, че във високите обороти понагорява малко, но смених Мобила с Мотул и мисля, че е по-добре - не съм забелязал сериозни отклонения по щеката от смяна до смяна (2-3мм сигурно има). Ежедневно колата се кара и в ниски и в по-високи обороти, НО не се стига до червения сектор (максимум до около 5 хил.об). Мощността на колицата е доста добра и преди лютеницата...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен пък има смисъл в смяната на гумичките на Хонда, всяко нещо се амортизира. Към колегата едмундо, за мен след основен ремонт не е нормално да ти гори колата масло. Ако съдя по моета, която е приблизително 15 000 км след основен ремонт, доста гонки по Междене, доста често влизаща в червения сектор и извън междене, ами колега колата ми не го бута маслото. Даже и не "пуши" отзад. За мен след като мотора е отворен и ще се прави нещо, ами не е ли нормално да дадеш някой лев горница и да си смениш гумичките, поне да знаеш, че всичко си си сменил. Аз със моета така си направих, от ибей пълен комплект гарнитури за главата + гумичките за 38 долара и си го преместих от единия в другия крачол. И не си вдигам капака всяка сутрин да видя нивото на маслото.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На акорда шлайфах глава, припаснах клапани, смених гумички и сегменти и кат я погна, еми гори си го дееба.....

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) Незнам, при моята този случай го няма все още. Сегментите ми са Ниппон купени също от ибей. Я сподели за какъв разход на масло идва реч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

над литър за 9 хил км...но сипах Селения 10 40, сега мисля да и хакна мотул 15/ 50 да я видя как ще е,Селенията до 3 хил не го пипна.....

Редактирано от едмундо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вземете си от ms auto пълна синтетика 10w40 много добро масло оргинално на митсубиши 6000км карам вечес него често на много високи обороти и не е мръднало

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в началото бях с Fuchs, после и сложих Motul 6100, за сега оплакване нямам. Но мисля,че Мотул не е това което говорят за него. Имам странното усещане, че двигателят стана по-шумен. Мисля да слагам на следващата смяна 10w60, само още не съм си избрал марка.

Редактирано от mEtaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма начин да ръчкаш и да не пипа поне малко масло,особено 5/30 или 5/40.За 10 000 км. един литър не е нито много,нито малко ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полисмена е напълно прав. Колкото по тежък крак, толкова по отънял джоб от разходи за масло.Англичанка с д16 мотор , първите 10 000км изяде над литър и половина масло, на следващата смята с умишлено нормално каране се вмести в около 0.700грама.п.п. Маслото си е все едно и също: Мотул 6100 10/40

Редактирано от Founder

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако е абсолютно изправна колата не трябва да гори много масло(до 200-300гр говоря за японски автомобили и при хубаво масло )имал съм освен хондата и тойота и двете не са пипали масло при каквото и да е каране немските автомобили са друго имал съм форд и бмв на форда не съм го сменял само доливах защото до 10000км изгаряше по 3литра бмв по малко но около 2литра на 10000км разбира се е нормално да изгаря малко масло дори и нова кола но до200-300гр на 10000км това е допустимо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в началото бях с Fuchs, после и сложих Motul 6100, за сега оплакване нямам. Но мисля,че Мотул не е това което говорят за него. Имам странното усещане, че двигателят стана по-шумен. Мисля да слагам на следващата смяна 10w60, само още не съм си избрал марка.

И аз имам такива наблюдения от Мотула 6100. Става особено шумна зимата при температури под 0 (тогава се оплаквах даже от притропване). Щом температурите минат 5-8 градуса и колата утихва, всякакво потропкване изчезва (така беше и тази и миналата година). Чудя се дали другата зима да слагам по-тънко масло и дали няма да почне да го гори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък си мислех че само аз съм параноик за Мотул 6100, и аз карам д15з6 еми мотора стана по шумен от колкото с Репсола преди това и при мен се забелязва горене на масло от порядака на 400гр-700гр до смяна.Има и нещо друго...Като и налея до МАКС говоря до дупката на щеката имам чуството че го "уздухва" като слезе милиметър 2 под макса него пипа особено.Също че и Кастрола с койо беше преди това...избощо цвета и всичко нему беше както преди 2 години когато карах друг сивик,НО с същия мотор..АЗ определено повече няма да сипя точно от тоя МОТУЛ или кастрол,или слагам Fuchs Titan 10w40 Или Yacco или РЕПСОЛ 10в40

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...