Jump to content

Recommended Posts

Имам Хонда Сивик 1.4 IS 1997 година и пак ми гори малсото досега карах с 10w40 марката май беше IGAT.Въпроса ми е какво масло е по каталог за мойта кола (интересувам се от марка).

Редактирано от Mushev_90

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може да сложиш 15w-50 мотул синерджи 6100 ........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен марката няма да ти помогне да не го гори.И мойта гореше доста и се принудих да сменя сегментите и биелните лагери.От тогава вече си карам с по тънко масло Лики Моли 10W40 и нямам никакъв проблем!Просто няма начин!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнението на предишния колега, но може и само гумички на клапани да се окажат. А иначе каквато и марка да сложиш все ще си го гори...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на мнението на предишния колега, но може и само гумички на клапани да се окажат. А иначе каквато и марка да сложиш все ще си го гори...

И аз се надявах че ще е гумички но в повечето случаи гори ли много не се надявай на гумички.Колкото и да не ти се ще забрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата нито пуши компресия има просто намалява маслото в щеката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробваи с това което ти казах 15w-50 може и друга марка........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко гори от смяна до смяна ?Пък и как караме ;) .Ако стрелката на оборотомера е често горе в дясно не сменяй марката на маслото а регулирай крачето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж да нямаш теч на масло от някъде

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз ти предлагам да пробваш масло с молибден на Liqui Moly , MOS2 - LEICHTLAUF 15 W-40 HD , ако ти го изгори и това значи си за ремонт ;)

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата WILDMAN е много прав , провери първо това ;) .Не че неможе да си за сегменти гумички и тем подобни но не бързай ;) .Пак казвам много зависи как караш ;) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това дали са сегменти или гумички зависи как е карана колата преди. Ако при студен двигатл я режеш и караш на макс естествено че ще си за сегменти, но ако си я караш нормално, нормално е при около 15 години и 200 000 километра да пипа масло и да си е за гумички. Но най много зависи как е карана колата, защото знам кола на 300 000+ км която 100% няма основен ремонт и не пипа вобще масло. Но е карана главно до 2 000 оборота, 5-10 мин на място и тогава тръгва.... Начина на каране и самата поддръжка са най-важни. Аз масло на по-вече от 7500 километра не даржа. Нищо че го дават 10000 някои които съм слагал и на 12500, но....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...