Barito 3 #1 Публикувано 7 Ноември, 2009 Здравейте колеги ,сутринта мислих че следобяд ще пиша в друг раздел но .Колата е на стоики в гаража ,причината ,при смяната на барабаните с дискови спирачки трьбичката която е за спирачната течност се оказа че гаиката идва по кьса, на отвора на самия апарат. 1 вариянт стругар и нова гайка. 2 вариянт има едни медни буренца да се вземе такова и да се сложи на трьбата и като се стяга ще обере свободното място .Ако някои се е сбласквал с този проблем нека сподели че сам като хванал хондагрип Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #2 Отговорено 7 Ноември, 2009 когато купува комплекта не ти ли дадоха и мъркуча който влиза в апарата? той е на снадка която е 1:1 с тази на барабана... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #3 Отговорено 8 Ноември, 2009 Значи аз имам трабичката от барабаните само че гаиката която влиза в спирачния апарат е каса и неможе да достигне конуса на трабата и изтича спирачна течност .Това значи че имат разлики трабичкките даваите идеи че колата неможе да се сглоби. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #4 Отговорено 8 Ноември, 2009 с буренце за газова надали да стане. вземи си нова гайка каквато ти трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #5 Отговорено 8 Ноември, 2009 Е какви идеи искаш още, като колегата вече ти е казал, че при дисковите спирачки, в апаратите влиза маркуч, а не тръбичка...Така че вземай и маркучите от където си взел апаратите и тръбичките които при теб са влизали в цилиндърчето на барабана, го завиваш в единият край на маркуча, а другият край на маркуча, в спирачният апарат... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #6 Отговорено 8 Ноември, 2009 Пич чети по внимателно ,трьбичка е не е маркуч и аз си мисля наи удачния вариянт с буренце обаче размера е 5мм за газовите инсталации се ползва 6 или 8 дали ще има такав размер Питбулс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #7 Отговорено 8 Ноември, 2009 Пич, ти чети по внимателно... На дисковите спирачки апаратите са плаващи , не са хванати статично, както цилиндърчето на барабанните...За целта, във апарата на дисковата спирачка, трябва да влиза МАРКУЧ, а не тръбичка...Ако ги направиш директно с тръбичките, скоро ще търсиш и тръбички... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pitbuls 21 #8 Отговорено 8 Ноември, 2009 буренцата са само 6 и 8 както си написал. не вярвам да оплътни толкова добре. а и конуса на спирачките е по друг от този на газовите и там сигурно ще е проблем. най-добре ще е ако наистина си одължиш тръбичката с маркуч. взимай от някой морга, няма да са много скъпи и ще ти спестят много главоболия за в бъдеще. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #9 Отговорено 8 Ноември, 2009 оп оп грешката в четенето е моя маи е в повече пуснах запитване за вьпросната трьбичка само се чудя защото колегата ги е пуснал без тях ,дано мине по леко .Поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #10 Отговорено 8 Ноември, 2009 а жилото за рьчната как да го преправя има ли начин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 8 Ноември, 2009 И жилата на ръчната трябва да ги смениш, защото са съвсем различни... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Barito 3 #12 Отговорено 10 Ноември, 2009 Вьпросните маркучи ги получих без болтовете незнам защо колегата не отговаря на Л. С. ,НЯКОИ ИМА ЛИ ПРЕДСТАВА ДАЛИ ВЬПРОСНИТЕ БОЛТОВЕ СЕ ПРОДАВАТ ОТДЕЛНО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове