Jump to content
Barito

Суап на спирачки

Recommended Posts

Здравейте колеги ,сутринта мислих че следобяд ще пиша в друг раздел но :o .Колата е на стоики в гаража ,причината ,при смяната на барабаните с дискови спирачки трьбичката която е за спирачната течност се оказа че гаиката идва по кьса, на отвора на самия апарат. 1 вариянт стругар и нова гайка. 2 вариянт има едни медни буренца да се вземе такова и да се сложи на трьбата и като се стяга ще обере свободното място .Ако някои се е сбласквал с този проблем нека сподели че сам като хванал хондагрип :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

когато купува комплекта не ти ли дадоха и мъркуча който влиза в апарата? той е на снадка която е 1:1 с тази на барабана...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи аз имам трабичката от барабаните само че гаиката която влиза в спирачния апарат е каса и неможе да достигне конуса на трабата и изтича спирачна течност .Това значи че имат разлики трабичкките даваите идеи че колата неможе да се сглоби.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с буренце за газова надали да стане. вземи си нова гайка каквато ти трябва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е какви идеи искаш още, като колегата вече ти е казал, че при дисковите спирачки, в апаратите влиза маркуч, а не тръбичка...Така че вземай и маркучите от където си взел апаратите и тръбичките които при теб са влизали в цилиндърчето на барабана, го завиваш в единият край на маркуча, а другият край на маркуча, в спирачният апарат...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич чети по внимателно ,трьбичка е не е маркуч и аз си мисля наи удачния вариянт с буренце обаче размера е 5мм за газовите инсталации се ползва 6 или 8 дали ще има такав размер Питбулс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич, ти чети по внимателно... ;) На дисковите спирачки апаратите са плаващи , не са хванати статично, както цилиндърчето на барабанните...За целта, във апарата на дисковата спирачка, трябва да влиза МАРКУЧ, а не тръбичка...Ако ги направиш директно с тръбичките, скоро ще търсиш и тръбички...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

буренцата са само 6 и 8 както си написал. не вярвам да оплътни толкова добре. а и конуса на спирачките е по друг от този на газовите и там сигурно ще е проблем. най-добре ще е ако наистина си одължиш тръбичката с маркуч. взимай от някой морга, няма да са много скъпи и ще ти спестят много главоболия за в бъдеще.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

оп оп ;) грешката в четенето е моя маи ;) е в повече пуснах запитване за вьпросната трьбичка ;) само се чудя защото колегата ги е пуснал без тях ;) ,дано :D мине по леко .Поздрави на всички.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а жилото за рьчната как да го преправя има ли начин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И жилата на ръчната трябва да ги смениш, защото са съвсем различни...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вьпросните маркучи ги получих без болтовете незнам защо колегата не отговаря на Л. С. ,НЯКОИ ИМА ЛИ ПРЕДСТАВА ДАЛИ ВЬПРОСНИТЕ БОЛТОВЕ СЕ ПРОДАВАТ ОТДЕЛНО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...