Jump to content
sander

Машинка за ел фарове

Recommended Posts

Здравейте на всичкиКарам Хонда сивик 1997г. - с номер на рамата започващ с SHHMB (тоест английска сглобка)...Вчера ми се развали машинката за левия ел фар и нито вдига нито спуска. За моторчето съм сигурен, че работи.До скоро същата машинка ми правеше мизерии и не вдигаше/спускаше заедно с другата а доста по-бавно.Искам да попитам всички Вас дали някои продава и изобщо има ли идея как (ако е възможно може да се ремонтира)Това което пропуснах да кажа е че съм я разглобявал. Зъбното колелце и червяка също са здрави , смазвал съм я но тя си виждаше зор при работа. Също така забелязах, че когато ръчно вдигна или спусна фара с ключ 13 прекалено многомашинката спираше да работи.Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За "Продава..." си сгрешил раздела.Пусни си тема в раздел "Купува части/аксесоари".Вече за отремонтиране щом си я раглобявал и са ти здрави нещата, остава електромоторчето нещо да не е в ред.А едва ли някой ще се хване да поправя електромотрче. Не,че е невъзможно.Провери ли за хлабава контактна връзка или закъсано кабелче?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-вероятна е повреда в реостата (плъзгача). Поне при акорда така се оказа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм на същото мнение и тъй като съм я отварял и на празен ход работи нормално , а когато се натовари (тоест ако и окажа съвсем леко противодействие с ръката/ или я монтирам на фара) тя се озорва и на моменти спира. Има ли някаква възможност да сменя само реостата и какви точно данни да търся на него?Той е своего рода потенциометър нали? Килоомове ли трябва да търся ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами при мене ситуацията беше, че само вдигаше докато въртях по възходяща 0->1->2->3. Наобратно като връщах не сваляше. Проблема с реостата е трудничък за оправяне, аз си купих други. Така че провери при някой, който разбира от електроника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще опитам утре пак да сваля машинката и да видя какъв точно е реостата и ще проверя в магазините за електроника.Лошото при мен е че трябва да се сваля целия фар....иначе машинката не излиза.Тя е с една ябълка на края и колкото и да я дърпам не излиза....Най вероятно за момента ще си сложа накрайник за механична настройка, ще разглобя машинката за да я видят познати за самата платка вътре и ако се окаже че е реостата в понеделник ще търся и ще пиша какво е станало.Когато мерих съпротивлението на здравата и на дефектната машинка ми даде съвсем различни стойности, което ме навежда на мисълта, че реостатът подава твърде голямо съпротивление (тоест напрежението към моторчето е недостатъчно и то не може да преодолее усилието)Благодаря за изказаното мнение. Доста ми помогна. В заклгючение искам само да те попитам горе-долу каква е цената на една нова машинка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изказаното мнение. Доста ми помогна. В заклгючение искам само да те попитам горе-долу каква е цената на една нова машинка

За Акорд-а купих комплект (2 бр.) за 120 лв. втора ръка от морга. За Сивик сигурно е по-евтино, но някъде около стотина лева. Аз се опитвах с контактен спрей и какви ли не главанащини и накрая си реших проблема с покупка на други работещи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...